Търсене
Close this search box.

Учебен уебинар в Zoom – Изготвяне на годишните финансови, индивидуални и консолидирани отчети в България за 2020 г. по реда на международните счетоводни стандарти, приети за приложение в Европейския съюз

27 – 28 октомври 2020 г.

Лектори:
 Д-р АНТОН СВРАКОВ,
Регистриран одитор, счетоводен консултант

 ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

27 октомври 2020 г.

09.30 – 09.35 ч. Откриване на уебинара

09.35 – 13.00 ч. Обучение:

1. Промени в изискванията на МСС от новата Концептуална рамка за финансова отчетност на Съвета по МСС, в сила от 1 януари 2020 г.
2. Приложими счетоводни стандарти и връзка с местните законови и регулаторни изисквания към изготвянето и представянето на годишната финансова отчетност.
3. Изисквания за дефиниране, оценяване, представяне и оповестяване в годишните и индивидуалните финансови отчети. Практически примери за връзка с приложимите счетоводни стандарти.

09.35 – 11.00 ч. Лекция

11.00 – 11.20 ч. Пауза

11.20 – 12.45 ч. Лекция

12.45 – 13.00 ч. Отговори на въпроси

 28 октомври 2020 г.

09.35 – 13.00 ч. Обучение:

1. Изисквания за дефиниране, оценяване, представяне и оповестяване в консолидираните финансови отчети. Практически примери по отношение на консолидирането на дъщерни, асоциирани и съвместни дружества.
2. Допълнителни оповестявания, свързани с пандемията от корона-вируса (Covid-19) във финансовата отчетност и връзка с одиторските доклади за 2020 г.

09.35 – 11.00 ч. Лекция

11.00 – 11.20 ч. Пауза

11.20 – 12.45 ч. Лекция

12.45 – 13.00 ч. Отговори на въпроси

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Какво е уебинар?

Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?

– Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.

– Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.

– Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?

– Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали – набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.

– Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).

– Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.

– Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.

Актуални продукти

Месечни списания

месечно списание Труд и право - 2024 г.
списание Счетоводство данъци и право
месечно списание Собственост и право
месечно списание Търговско и облигационно право

Избрани публикации

0
    Кошница
    Изпразнете кошницатаОбратно към магазина