Търсене
Close this search box.

Промени и актуални въпроси в уредбата на трудовите отношения през 2021 г.

17 февруари 2021 г.

Лектори:
ТЕОДОРА ДИЧЕВА,
Началник отдел „Социална политика, образование, здравеопазване и околна среда“ при Омбудсмана на РБългария

 ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

17 февруари 2021 г.

09.00 – 09.05 ч. Откриване на уебинара

09.05 – 12.45 ч. Обучение:

Промени и актуални въпроси на трудовите отношения през 2021 г.
1. Задължения на работодателите в началото на годината (отчитане на извънредния труд, определяне на списък с работни места за трудоустроени, изпълнение на квоти по реда на Закона за хората с увреждани и др.) Административни услуги, предоставяни от Инспекцията по труда, помагащи на работодателя и длъжностните лица за изпълнение на задълженията им.
2. Промените в Кодекса на труда от края на 2020 г:

– Задължения на работодателите.
– Нови възможности на страните по трудовото правоотношение.
– Разпоредби в подкрепа на работодателите, които трябва да организират дейността на предприятието във време на извънредна епидемична обстановка: работа от разстояние, непълно работно време, гъвкави форми на работно време и т.н.
3. Промените в Наредбата за работното време, почивките и отпуските и Наредбата за структурата и организацията на работната заплата.
– Променя ли се реда за изчисляване на размера на обезщетението за неизползван платен годишен отпуск.
– Новият размер на допълнителното трудово възнаграждение за нощен труд.
4. Начини на отчитане на работното време – подневно и сумирано отчитане на работното време. Най-важните изисквания на трудовото законодателство при сумирано отчитане на работното време. Особености при възлагането, полагането и заплащането на извънредния труд.
5. Специална закрила на трудоустроените работници и служители.

09.05 – 10.30 ч. Лекция
10.30 – 10.50 ч. Почивка
10.50 – 12.30 ч. Лекция
12.30 – 12.45 ч. Отговори на въпроси

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Какво е уебинар?

Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?

– Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.

– Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.

– Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?

– Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали – набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.

– Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).

– Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.

– Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.

Актуални продукти

Месечни списания

месечно списание Труд и право - 2024 г.
списание Счетоводство данъци и право
месечно списание Собственост и право
месечно списание Търговско и облигационно право

Избрани публикации

0
    Кошница
    Изпразнете кошницатаОбратно към магазина