Търсене
Close this search box.

Присъствен семинар

Актуални въпроси на обществените поръчки – Есен 2023

Промени в нормативната уредба. Подготовка, провеждане и приключване на обществена поръчка. Практически въпроси. Практика на КЗК и ВАС

19 октомври 2023
– 20 октомври 2023

София, пл. “Македония” № 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала “Азия”

Лектори:
МАРИАНА КАЦАРОВА,

Експерт по обществени поръчки
ЦВЕТЕЛИНА ВАСИЛЕВА,
Експерт по обществени поръчки

Програма

Цени за участие

Цена за участие в семинара
360.00 лв.

Доплащания

Два обяда
40.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел „Централ” ****
80.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Централ“ ****
120.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС.
Цената за присъствения семинар включва: лекции, консултации, кафе-паузи, учебни пособия, учебни материали в електронен вид, книжката „Христо Ботев. Геният – Революционер“ и удостоверение за участие в семинар.

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център “Глобус” (Конферентни зали “Европа”, “Америка”, “Азия” и “Африка”) – карта, градски траспорт, паркиране

Хотел “Централ” **** е изцяло нов четиризвезден хотел в центъра на София (бул. Христо Ботев № 52), разположен в непосредствена близост до конферентната зала. Хотелът разполага с бизнес център, ресторант, лоби-бар, СПА център (джакузи, сауна, парна баня, масажен център), закрит паркинг, безжичен Интернет. Във всяка стая има телевизор с плосък екран, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон, сешоар и сейф. Страница в Интернет: www.central-hotel.com

Заявка за участие

Плащане

1. Чрез банков превод до:
ТБ “ОББ” АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ “Решение” ООД
2. В брой в офиса на НКЦ “Решение” ООД на адрес:
София 1000, пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/

Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e

17 октомври 2023

Допълнителна информация

Всеки участник може да изпрати въпросите си към лекторите предварително на нашия имейл: reshenie@trudipravo.bg.
Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
Всеки участник ще може да влиза в уебинара само от едно устройство.
Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.
Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64 (организационни), 088/500-00-08 (заявки, фактуриране, настаняване в хотел и учебни материали), 02/981-13-76 и reshenie@trudipravo.bg.

 

Организаторите запазват правото си да определят минимален брой участници в уебинар от определени предприятия.

0
    Кошница
    Изпразнете кошницатаОбратно към магазина