Меню

Учебен уебинар в Zoom – Изготвяне на годишните финансови, индивидуални и консолидирани отчети в България за 2020 г. по реда на международните счетоводни стандарти, приети за приложение в Европейския съюз

Лектор: Д-р АНТОН СВРАКОВ, Регистриран одитор, счетоводен консултант



ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАР / ПОКУПКА НА ВИДЕО-ЗАПИС


ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

27 октомври 2020 г.

09.30 – 09.35 ч. Откриване на уебинара

09.35 – 13.00 ч. Обучение:

1. Промени в изискванията на МСС от новата Концептуална рамка за финансова отчетност на Съвета по МСС, в сила от 1 януари 2020 г.
2. Приложими счетоводни стандарти и връзка с местните законови и регулаторни изисквания към изготвянето и представянето на годишната финансова отчетност.
3. Изисквания за дефиниране, оценяване, представяне и оповестяване в годишните и индивидуалните финансови отчети. Практически примери за връзка с приложимите счетоводни стандарти.

09.35 – 11.00 ч. Лекция

11.00 – 11.20 ч. Пауза

11.20 – 12.45 ч. Лекция

12.45 – 13.00 ч. Отговори на въпроси

28 октомври 2020 г.

09.35 – 13.00 ч. Обучение:

1. Изисквания за дефиниране, оценяване, представяне и оповестяване в консолидираните финансови отчети. Практически примери по отношение на консолидирането на дъщерни, асоциирани и съвместни дружества.
2. Допълнителни оповестявания, свързани с пандемията от корона-вируса (Covid-19) във финансовата отчетност и връзка с одиторските доклади за 2020 г.

09.35 – 11.00 ч. Лекция

11.00 – 11.20 ч. Пауза

11.20 – 12.45 ч. Лекция

12.45 – 13.00 ч. Отговори на въпроси

 

Поканата за уебинара в PDF формат можете да изтеглите от тук!

 

Цена за участие в уебинара / покупка на видео-запис: 240.00 лв. с ДДС

  • Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
  • Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
  • Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
  • Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
  • Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА / ПОКУПКА НА ВИДЕО-ЗАПИС

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 26 октомври 2020 г.

Плащането може да извършите с банков превод до:

ТБ „ОББ” АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ „Решение” ООД


Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Организаторите не поемат ангажимент, че лекторите ще могат да отговорят на всички въпроси, зададени от участниците от уебинара.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..


ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА УЕБИНАРА:

1. Какво е уебинар?

Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?

- Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.

- Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.

- Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?

- Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.

- Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).

- Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.

- Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.


ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВИДЕО-ЗАПИСА:

- Видеозаписът от семинара ще бъде качен на платформата до 5 работни дни след провеждането му.
- Клиентът ще получи потребителско име и парола за достъп до закупения от него видеозапис.
- Видеозаписът не може да бъде свалян и прехвърлян на други електронни устройства.
- Предоставените парола и код за достъп до видеозаписа могат да бъдат ползвани в едно и също време само от един потребител.
- Клиентът, закупил правото на достъп до видеозаписа на семинара, ще може да ползва съдържанието на семинара в рамките на не повече от един месец.
- Видеозаписът на семинара ще стои на електронната платформа и ще може да бъде ползван до два месеца след провеждането му.