Меню

Присъствен семинар и уебинар - Защитата на личните данни. практически въпроси


Традиционен присъствен семинар и уебинар

ЗАЩИТАТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
ПРАКТИЧЕСКИ ВЪПРОСИ
 

16 - 17 март 2023 г.
София, пл. „Македония” № 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала „Азия”

Лектори:

Д-р НЕВИН ФЕТИ,
Магистър по право и по защита на националната сигурност, преподавател в Националния институт на правосъдието и в Института по публична администрация
ДЕСИСЛАВА ТОШКОВА-НИКОЛОВА,
Магистър по право, експерт в областта на защитата на личните данни, преподавател в Националния институт на правосъдието

Семинарът ще бъде излъчван в реално време в Zoom!

Вие може да изберете един от следните варианти за участие:

1. Присъствен семинар.
2. Уебинар по интернет в Zoom.


  • 001
  • 002
  • 0021


ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

ПРОГРАМА НА СЕМИНАРА И УЕБИНАРА

16 март 2022 г., четвъртък

09.30 - 09.35 ч. Откриване на семинара и уебинара
09.35 - 11.00 ч.

Тема № 1:
Определяне дали се извършва обработване на лични данни и на приложимата правна уредба за защита на личните данни.
Изясняване на контекста на обработването и анализ на релевантните към него обстоятелства. Материален и териториален обхват на Регламент (ЕС) 2016/679 и приложно поле на Закона за защита на личните данни.

11.00 - 11.30 ч. Кафе-пауза / почивка
11.30 - 13.00 ч.

Тема № 2:
Определяне на правните качества на участниците в обработването на лични данни.
Критерии за определяне на администратора, съвместните администратори, обработващия, лицата под ръководството на администратора или обработващия, третите лица и получателите на лични данни. Примери. Решаване на практически задачи.

13.00 - 13.50 ч. Обедна почивка
13.50 - 15.20 ч.

Тема № 3:
Прилагане на принципите, свързани с обработването на лични данни.

Изисквания към дейността на администратора, произтичащи от принципите, свързани с обработване на лични данни. Правни основания за обработване на лични данни. Предаване на данни в трети държави или международни организации. Решаване на практически задачи.

15.20 - 15.50 ч. Кафе-пауза / почивка
15.50 - 17.20 ч.

Тема № 4:
Изпълнение на задачите на длъжностното лице по защита на данните.

Определяне на длъжностно лице по защита на данните, изисквания към длъжностното лице по защита на данните. Съобщаване на надзорния орган за определеното длъжностно лице по защита на данните. Задачи на длъжностното лице по защита на данните и отчетност.

 

17 март 2022 г., петък

09.30 - 11.00 ч.

Тема № 5:
Задължения на администратора и обработващия лични данни, свързани със сигурността на обработваните лични данни.

Създаване на вътрешни правила, процедури и политики за защита на личните данни, насочени към сигурността на обработването. Действия при нарушение на сигурността на личните данни.

11.00 - 11.30 ч. Кафе-пауза / почивка
11.30 - 13.00 ч. Тема № 6:
Задължения на администратора, свързани с упражняването на правата на субектите на данни.
Гарантиране на прозрачност спрямо субекта на данни. Съдържание и ограничения на правата на субекта на данни по Регламент (ЕС) 2016/679. Процедура за разглеждане на заявления за упражняване на права. Практика на Съда на ЕС по отношение правата на субектите на данни.
13.00 - 13.50 ч. Обедна почивка
13.50 - 15.20 ч. Тема № 7:
Практически механизми за отчетност на администратора.
Основни направления на отчетността. Периодичен преглед на механизмите за отчетност.
15.20 - 15.40 ч. Кафе-пауза / почивка
15.40 - 16.50 ч. Актуални въпроси от практиката. Дискусия.
16.50 ч. Закриване на семинара и уебинара

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)


ЦЕНА ЗА УЧАСТИЕ

Цена за участие в присъствения семинар:

360.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, кафе-паузи, учебни пособия, учебни материали в електронен вид, книжката „Вечни истини“ и удостоверение за участие в семинар.  

Доплащания

Книгата-годишник „Прилагане на защитата на личните данни“ 32.00 лв.
Два обяда 40.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел "Централ" **** 81.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел "Централ" **** 132.00 лв.

 

Цена за участие в уебинара в Zoom:

300.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар.  

 

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Централ" **** е включена закуска, ползване на сауна и парна баня.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)


ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел "Централ" ****

Хотел "Централ" **** е изцяло нов четиризвезден хотел в центъра на София (бул. Христо Ботев № 52), разположен в непосредствена близост до конферентната зала.
Хотелът разполага сбизнес център, ресторант, лоби-бар, СПА център (джакузи, сауна, парна баня, масажен център), закрит паркинг, безжичен Интернет.
Във всяка стая имателевизор с плосък екран, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон, сешоар и сейф.
Страница в Интернет: www.central-hotel.com

 
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)


ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ

Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000, пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e
14 март 2023 г.

Допълнителна информация Всеки участник може да изпрати въпросите си към лекторите предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
Всеки участник ще може да влиза в уебинара само от едно устройство.
Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

Допълнителна информация
по нашето предложение можете да получите на: 02/981-13-76, 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

 

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ

Акценти

Актуални проблеми на гражданския изпълнителен процес

Голяма новина за всички наши клиенти и приятели - юристи!

Прочети още...

Книга-годишник Трудови отношения - 2023

За всички специалисти по труд и човешки ресурси, за експерти от структурите на МТСП, за счетоводители и юристи по трудово право, за работодатели и синдикалисти.

Прочети още...

Търговски представител на ИК „Труд и право“

В трудното време, в което живеем – предлагаме решение:

Прочети още...

Учебна програма „Пролет 2023“

Всички семинари до август 2023 г. на едно място!

Прочети още...