Учебен семинар / уебинар ГРАЖДАНСКИ ПРОЦЕС
|
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЗАЯВКА
УЧЕБНА ПРОГРАМА
12 ноември 2020 г. (четвъртък) |
||
09.00 - 09.10 ч. | Откриване на семинар / уебинара | Иво Ризов Директор "Обучение" |
09.10 - 12.30 ч. | Тема № 1 Промените в първоинстационното исково производство след последните изменения на ГПК. Изменения на принципа за служебно начало в ГПК и неговото практическо значение за общия исков процес и за някои особени искови производства. Промени в правилата за местната подсъдност - практически проблеми и разрешения в съдебната практика. Призоваване и връчване по електронен път. Възможности за събиране на доказателства чрез видеоконферентна връзка. Изисквания по чл. 100а от ГПК за съдържание на процесуалните действия. |
Лектор Стефан Кюркчиев |
10.30 - 11.00 ч. | Почивка | |
12.30 - 13.30 ч. | Обедна почивка |
|
13.30 - 17.00 ч. | Тема № 2 Защита на длъжника, включително като потребител, в заповедното производство: - Предявяване на вземането, съдържание и приложения към заявлението и заповедта за изпълнение. - Общи предпоставки за издаване на заповедта за изпълнение. - Връчване чрез залепване на уведомление. - Възражение и възражение за нищожност на неравноправна клауза. - Спиране на изпълнението. - Предявяване на иска за вземането. |
Лектор Валя Гигова |
15.00 - 15.30 ч. | Почивка |
13 ноември 2020 г. (петък) |
||
09.00 - 12.30 ч. | Тема № 3 Отклонения от типичното развитие на исковия процес във връзка с иска: - Обективно съединяване на искове; - Насрещен иск и възражение за прихващане; - Инцидентен установителен иск; - Обратен иск; - Оттегляне и отказ от иска; - Признание на иска; - Изменение на иска. |
Лектор Борислав Белазелков |
10.30 – 11.00 ч. | Почивка | |
12.30 - 13.30 ч. | Обедна почивка | |
13.30 - 17.00 ч. | Тема № 4 Актуалните промени в изпълнителния процес и тяхното отражение в съдебната практика: Етапи на принудителното изпълнение. Способи за принудително изпълнение. Изпълнение върху вещи и вземания. Преглед на задължителната тълкувателна практика на ВКС в изпълнителния процес: Тълкувателно решение № 4/2017 от 11.03.2019 г.; Тълкувателно решение № 1/2015 от 10.07.2018 г.; Тълкувателно решение № 3/2015 от 10.07.2017 г.; Тълкувателно решение № 2/2013 от 26.06.2015 г.; Тълкувателно решение № 4/2013 от 18.06.2014 г.; Тълкувателно решение № 6/2012 от 06.11.2013 г.; Тълкувателно решение № 3/2013 от 15.11.2013 г. |
Лектор Мариана Обретенова |
15.00 - 15.30 ч. | Почивка |
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЗАЯВКА
- Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
- Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
- Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
- Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
- Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.
ЦЕНА ЗА УЧАСТИЕ
Цена за участие в семинара: |
336.00 лв. |
Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид, кафе-паузи и удостоверение за участие в семинар. | |
Цена за участие в уебинара: |
336.00 лв. |
Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар. | |
Цена за достъп до видеозапис от уебинара: | 336.00 лв. |
Цената включва: двумесечен достъп до видеозаписа на уебинара и учебни материали в електронен вид. |
Цената е с включен ДДС.
Съдържанието на уебинара ще бъде качено на специална on-line платформа до 5 работни дни след провеждането му.
- Клиентът ще получи потребителско име и парола за достъп до закупения от него видеозапис.
- Видеозаписът не може да бъде свалян и прехвърлян на други електронни устройства.
- Предоставените парола и код за достъп до видеозаписа могат да бъдат ползвани в едно и също време само от един потребител.
- Видеозаписът на уебинара ще стои на електронната платформа и ще може да бъде ползван до два месеца след качването му на платформата.
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЗАЯВКА
ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ ИЛИ ДОСТЪП ДО ВИДЕОЗАПИС
Заявка за участие | Моля, попълнете заявката тук. | ||
Плащане | 1. Чрез банков превод до: ТБ "ОББ" АД Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713 BIC: UBBSBGSF НКЦ "Решение" ООД 2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес: София 1000 пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/ |
||
Краен срок |
Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e: |
||
Допълнителна информация | Tелефони за организационни въпроси: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64. Телефони за финансово-счетоводни въпроси: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/500-00-08. E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
|
||
ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ: 1. Какво е уебинар? Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция. 2. Какви са предимствата на уебинара? - Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. - Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп. - Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др. 3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците? - Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани. - Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat). - Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара. - Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк. |