Меню

Присъствен семинар и уебинар

ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ, ТРУДОВИ ОТНОШЕНИЯ И СОЦИАЛНО ОСИГУРЯВАНЕ - 2021
ПРОМЕНИ, ПРАКТИЧЕСКИ ВЪПРОСИ, КАЗУСИ, ПРАКТИКА НА МТСП, НОИ, ИА „ГИТ“ И ВКС

20 - 21 октомври 2021 г.

София, пл. Македония 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала "Азия"

Лектори:

Д-р ТОМЧО ТОМОВ,
Директор на Национален център за оценка на компетенциите в
Българска стопанска камара

ТЕОДОРА ДИЧЕВА,
Началник отдел „Социална политика, образование, здравеопазване и
околна среда“ при Омбудсмана на РБългария

КАТЯ КАШЪМОВА,
Началник отдел „Осигурителна методология” в
Национална агенция за приходите

МАРИО ПЪРВАНОВ,
Съдия във Върховен касационен съд

ЕЛКА АТАНАСОВА,
Началник отдел „Методология на отпускане на пенсиите“ в
Национален осигурителен институт

  • 001
  • 002
  • 003

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)


ПРОГРАМА НА СЕМИНАРА И УЕБИНАРА

20 октомври 2021 г. (сряда)

09.30 - 09.35 ч. Откриване Иво Ризов,
Управител
09.35 - 12.45 ч. Тема № 1:
Иновативни подходи в набирането и подбора на персонал.

1. Предизвикателства на пазара на труда, кадрови стратегии и канали (източници) за набиране на персонал.
2. Правни и етични изисквания в подбора на персонал.
3. Работодателска марка и роля на социалните мрежи.
4. Фирмени политики и процедури в подбора на персонал.
5. Инструменти за селекция, диагностика и оценка на професионалната и психо-социалната пригодност на кандидатите.
6. Измерване на ефективността на дейностите за подбор на персонал.
Лектор
Д-р Томчо
Томов
11.00 - 11.20 ч. Почивка  
12.45 - 13.30 ч. Обедна почивка  
13.30 - 16.50 ч. Тема № 2:
Актуални въпроси на трудовите отношения за 2021 г.

1. Нови моменти в разпоредбите, регламентиращи контролната дейност и правомощията на инспекторите по труда. Процедурата за сключване на споразумение в административно-наказателното производство - предимства и ограничения.
2. Законови изисквания към работодателите при сключване на трудов договор: законово и договорно съдържание, възможности и ограничения при оформянето на съдържанието на трудовия договор. Длъжностната характеристика - основен документ, който работодателят следва да изготви. Съдържание и изисквания при изготвянето и връчването и.
3. Възможности, които дава Кодексът на труда при разпределение на работното време: удължено, непълно и гъвкаво работно време, разпокъсано работно време и ненормиран работен ден. Време на разположение и дежурство. Особености при въвеждане на работа на смени при установено подневно и сумирано отчитане на работното време.
4. Задълженията на работодателя, свързани с правата на трудоустроените работници и служители. Важните законови изисквания във връзка със специалната закрила на работниците и служителите при прекратяване на трудовото правоотношение.
5. Нови и стари задължения на работодателите и сроковете за изпълнението им в началото на годината. Административни услуги, предоставяни от Главната инспекция по труда, в помощ на работодателите и работниците.
Лектор
Теодора
Дичева
15.00 - 15.20 ч. Почивка  

 

21 октомври 2021 г. (четвъртък)

09.30 - 11.00 ч. Тема № 3:
Преглед на практиката на ВКС от 2021 г. относно основанията за прекратяване на трудовия договор, подбора по чл.329 КТ и дисциплинарната отговорност.
Лектор
Марио
Първанов
11.00 - 11.20 ч. Почивка  
11.20 - 12.45 ч. Тема № 4:
Задължително пенсионно осигуряване 2021 г.

1. Промените в сила от 1 януари 2021 г.
- Промените в Кодекса за социално осигуряване;
- Промените в Наредбата за пенсиите и осигурителния стаж.
2. Методика за изчисляване на индивидуалния коефициент на лицата, родени след 31.12.1959 г. и осигурени в Универсален пенсионен фонд, в сила от 1 септември 2021 г.
3. Преизчисляване на трудови пенсии на основание § 7д от Преходните и заключителни разпоредби на Кодекса за социално осигуряване на лица, осигурени в Универсален пенсионен фонд, подали заявления през периода от 1 септември 2021 г. до 30 септември 2022 г.
4. Преизчисляване на пенсиите за трудова дейност въз основа на придобит след пенсионирането осигурителен стаж или осигурителен стаж и осигурителен доход.
Лектор
Елка
Атанасова
12.45 - 13.30 ч. Обедна почивка  
13.30 - 16.50 ч. Тема № 5:
Социално и здравно осигуряване - 2021. Промени, практика, практически въпроси и казуси.

1. Осигурителен доход и осигурени лица. Практически примери и въпроси.
2. Националното осигурително законодателство и координацията на системите за социална сигурност. Приложимо осигурително законодателство във връзка с Регламент (ЕО) № 883/2004 на Европейския Парламент и на Съвета за координация на системите за социална сигурност. Практически примери и въпроси.
3. Подаване на данни в НАП по Наредба № Н-13 от 17.12.2019 г. за съдържанието, сроковете, начина и реда за подаване и съхранение на данни от работодателите, осигурителите за осигурените при тях лица, както и от самоосигуряващите се лица. Практически примери и въпроси.
4. Наредба № 5 от 29 декември 2002 г. за съдържанието и реда за изпращане на уведомлението по чл. 62, ал. 5 от КТ. Попълване и подаване Уведомлението по чл. 62 от КТ и връзката с Декларация обр. 1.
Лектор
Катя
Кашъмова
15.00 - 15.20 ч. Почивка  
16.50 ч. Закриване на семинара и уебинара  

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)


ЦЕНА ЗА УЧАСТИЕ

Цена за участие в присъствения семинар:

360.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, кафе-паузи, учебни пособия, учебни материали в електронен вид, книжката „Биляна платно белеше. Македонски народни песни“ и удостоверение за участие в семинар.  

Доплащания

Книгата-годишник „Трудови отношения - 2021“ или „Социално осигуряване - 2021“ 30.00 лв..
Два обяда 36.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел "Централ" **** 66.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел "Централ" **** 108.00 лв.

 

Цена за участие в уебинара в Zoom:

300.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар.  

 

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Централ" **** е включена закуска, ползване на сауна и парна баня.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел "Централ" ****

Хотел "Централ" **** е изцяло нов четиризвезден хотел в центъра на София (бул. Христо Ботев № 52), разположен в непосредствена близост до конферентната зала.
Хотелът разполага сбизнес център, ресторант, лоби-бар, СПА център (джакузи, сауна, парна баня, масажен център), закрит паркинг, безжичен Интернет.
Във всяка стая имателевизор с плосък екран, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон, сешоар и сейф.
Страница в Интернет: www.central-hotel.com

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000, пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e 18 октомври 2021 г.

Допълнителна информация Всеки участник може да изпрати въпросите си към лекторите предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
Всеки участник ще може да влиза в уебинара само от едно устройство.
Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

Допълнителна информация
по нашето предложение можете да получите на: 02/981-13-76, 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

 

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ

 


Акценти

Издателска програма „Есен 2021 – Пролет 2022“

Готова е издателската ни програма „Есен 2021 – Пролет 2022“. Разгледайте я и изберете полезните и интересни за Вас издания. И направете абонамент сега - на преференциални цени.

Прочети още...

Брой No 9 на месечните списания

Брой No 9 на месечните ни списания – печатни и електронни са вече при своите абонати.

Прочети още...

Учебник по търговско право - Част І - Търговци

Важно за абонатите на „ЕПИ Търговско и облигационно право“:
Вече имате на разположение и уникалното издание на проф. д-р Огнян Герджиков „Учебник по търговско право - Част І - Търговци“

Абонамент 2022

Време е за нов избор!
Разгледайте нашия каталог „Абонамент 2022“ и направете своя избор – печатните и електронните издания на ИК „Труд и право“
До края на август – на по-ниски цени!

Прочети още...

Книжки No 7 на месечните списания

Книжки No 7 на месечните списания са вече при своите абонати.
Разгледайте съдържанието на всяко от тях:

Прочети още...