Меню

Присъствен семинар и уебинар

ПРИЛАГАНЕ НА ЗАЩИТАТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
В КОНТЕКСТА НА ЗАДАЧИТЕ НА ДЛЪЖНОСТНОТО ЛИЦЕ ПО ЗАЩИТА НА ДАННИТЕ

18 март 2021 г.

София, пл. "Македония" № 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала "Азия"

Лектори:

Д-р НЕВИН ФЕТИ,
Магистър по право и по защита на националната сигурност, преподавател в Националния институт на правосъдието и в Института по публична администрация, съавтор на книгите „Защита на личните данни“ и „Прилагане на защитата на личните данни“
ДЕСИСЛАВА ТОШКОВА-НИКОЛОВА,
Магистър по право, експерт в областта на защитата на личните данни, преподавател в Националния институт на правосъдието, съавтор на книгите „Защита на личните данни“ и „Прилагане на защитата на личните данни“

Семинарът ще бъде излъчван в реално време в Zoom!

Вие може да изберете един от следните варианти за участие:

1. Присъствен семинар.
2. Уебинар по интернет в Zoom.

Учебният семинар ще се проведени при съблюдаване на всички изисквания за предпазване от Covid-19!


  • 001
  • 002
  • 0021

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)


ПРОГРАМА НА СЕМИНАРА / УЕБИНАРА

 

18 март 2021 г. (четвъртък)

09.30 - 09.35 ч. Откриване
09.35 - 11.00 ч. Тема № 1:
Прилагане на концепцията за защита на данните на етапа на проектирането и по подразбиране. Извършване на анализ по принципни направления, имащи отношение към планираното/извършваното обработване на лични данни.

- Определяне дали се извършва обработване на лични данни и на приложимата правна уредба;
- Определяне на приложимото правно основание за обработване на личните данни;
- Изисквания, произтичащи от прилагането на принципите на Регламент (ЕС) 2016/679.
11.00 - 11.30 ч. Кафе-пауза / почивка
11.30 - 13.00 ч. Тема № 2:
Определяне на участниците в обработването на личните данни, правните им качества по Регламент (ЕС) 2016/679 и уредба на техните взаимоотношения.

- Администратор на лични данни;
- Обработващ лични данни;
- Съвместни администратори;
- Лица под ръководството на администратора или обработващия лични данни (лице с право на достъп до личните данни);
- Трета страна;
- Получател.
13.00 - 14.00 ч. Обедна почивка
14.00 - 15.30 ч. Тема № 3:
Права на субекта на данни – съдържание, прозрачна информация, комуникация и условия за упражняването на правата на субекта на данни.

- Съдържание и предоставяне на информация по чл. 13 и 14 от Регламент (ЕС) 2016/679;
- Задължения на администратора за съдействие за упражняване на правата на субекта на данни по чл. 15 – 22 от Регламент (ЕС) 2016/679;
- Явно неоснователни и прекомерни искания на субекта на данни;
- Комуникация със субекта на данни във връзка с упражняване на правата по Регламент (ЕС) 2016/679.
15.30 - 16.00 ч. Кафе-пауза / почивка
16.00 - 17.15 ч. Тема № 4:
Изпълнение на задачите на длъжностното лице по защита на данните и отчетност на неговата дейност.
- Задачи на длъжностното лице по защита на данните по чл. 39 от Регламент (ЕС) 2016/679 и допълнително възложени от администратора;
- Информиране и съветване на администратора или обработващия и техните служители;
- Наблюдение за спазването на Регламент (ЕС) 2016/679 и други изисквания за защита на личните данни;
- Надлежно отчитане на рисковете, свързани с операциите по обработване, и съобразяване с естеството, обхвата, контекста и целите на обработването;
- Отчетност в дейността на длъжностното лице по защита на данните.
17.15 - 17.30 ч. Дискусия по въпроси на участниците
17.30 ч. Закриване на семинара / уебинара

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)


ЦЕНА ЗА УЧАСТИЕ

Цена за участие в присъствения семинар:

216.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, кафе-паузи, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в семинар.  

Доплащания

Обяд 18.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел "Централ" **** 66.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел "Централ" **** 108.00 лв.

 

Цена за участие в уебинара в Zoom:

216.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар.  

 

Цена за участие в семинара / уебинара:

246.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид, удостоверение за участие в семинар/уебинар и книгата на ИК „Труд и право“ – „Прилагане на защитата на личните данни“.  


Всички цени са с включен ДДС.

В цената на нощувката за хотел "Централ" **** е включена закуска, ползване на сауна и парна баня.
 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел "Централ" ****

Хотел "Централ" **** е изцяло нов четиризвезден хотел в центъра на София (бул. Христо Ботев № 52), разположен в непосредствена близост до конферентната зала.
Хотелът разполага сбизнес център, ресторант, лоби-бар, СПА център (джакузи, сауна, парна баня, масажен център), закрит паркинг, безжичен Интернет.
Във всяка стая имателевизор с плосък екран, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон, сешоар и сейф.
Страница в Интернет: www.central-hotel.com

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000, пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e: 16 март 2021 г.

Допълнителна информация Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
Всеки участник ще може да влиза в уебинара само от едно устройство.
Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

Допълнителна информация
по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

 

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ


Акценти

Купи 1 книга. Подари я за Коледа!

В тази необичайна и пълна с предизвикателства и изпитания година, ние – семейството на книгата, ви благодарим, че съхранихте книгата като ваша основна ценност.

Прочети още...

Всички предстоящи учебни семинари - само като уебинари или видеозаписи!

Така ще спазим новите изисквания, ще гарантираме здравето, както на участниците, така и на лекторите и организаторите на обучението.

Прочети още...

Кампанията „Абонамент 2021“ е в ход

До края на август – абонамент за списанията на по-ниски цени.
И куп подаръци за всеки абонат!

Прочети още...

Месечни списания, брой 8, 2020

Осмите броеве на списанията ни пътуват към своите абонати. Вижте съдържанието на всяко от тях.

Прочети още...

Книгата Промените в Гражданския процесуален кодекс в ЕПИ

Абонатите на ЕПИ Собственост и ЕПИ Търговско и облигационно право вече могат да разполагат и със съдържанието на книгата „Промените в Гражданския процесуален кодекс“

Прочети още...