Меню

Лектор: ДИМИТЪР БОЙЧЕВ, Експерт, автор, лектор и преподавател в областта на задължителните вноски и координацията на системите за социална сигурност



ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА ИЛИ ДОСТЪП ДО ВИДЕОЗАПИС ОТ УЕБИНАРА


ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

22 януари 2021 г.

09.00 – 09.05 ч. Откриване на уебинара

09.05 – 12.45 ч. Обучение:

1. Вноски за социално осигуряване:
1.1. Минимални осигурителни прагове;
1.2. Минимален осигурителен доход за самоосигуряващите се лица - в т.ч. за регистрираните земеделски стопани и тютюнопроизводителите;
1.3. Максимален осигурителен доход;
1.4. Размери и разпределение на вноските;
1.5. Други.
2. Здравноосигурителни вноски
3. Вноски за фонд „ГВРС”
4. Годишно изравняване на осигурителния доход от самоосигуряващите се.
5. Актуални въпроси, казуси и примери от практиката през 2020 г.

09.05 – 10.30 ч. Лекция
10.30 – 10.50 ч. Почивка
10.50 – 12.15 ч. Лекция
12.15 – 12.45 ч.
Отговори на въпроси

 

Поканата за уебинара в PDF формат можете да изтеглите от тук!

 

Цена за участие в уебинара: 120.00 лв. с ДДС

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар.

Цена за достъп до видеозапис от уебинара: 120.00 лв. с ДДС

Цената включва: тридневен достъп до видеозаписа на уебинара и учебни материали в електронен вид.
Видеозаписът на уебинара ще бъде качен на нашата on-line платформа до 5 работни дни след провеждането му.
- Клиентът ще получи потребителско име и парола за достъп до закупения от него видеозапис.
- Предоставените парола и код за достъп до видеозаписа могат да бъдат ползвани в едно и също време само от един потребител.
- Видеозаписът на уебинара ще бъде на платформата два месеца след качването му.
- Всеки клиент ще има достъп до него в рамките на
3 дни като началната дата се определя от клиента.
- Видеозаписът не може да бъде свалян и прехвърлян на други електронни устройства.
 

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА ИЛИ ДОСТЪП ДО ВИДЕОЗАПИС ОТ УЕБИНАРА


Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 20 януари 2021 г.

Плащането може да извършите с банков превод до:

ТБ „ОББ” АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ „Решение” ООД


Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Организаторите не поемат ангажимент, че лекторите ще могат да отговорят на всички въпроси, зададени от участниците от уебинара.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..


  • Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
    Важно!
    Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
  • Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
  • Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
  • Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Какво е уебинар?

Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?

- Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.

- Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.

- Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?

- Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.

- Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).

- Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.

- Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.

 


Акценти

Купи 1 книга. Подари я за Коледа!

В тази необичайна и пълна с предизвикателства и изпитания година, ние – семейството на книгата, ви благодарим, че съхранихте книгата като ваша основна ценност.

Прочети още...

Всички предстоящи учебни семинари - само като уебинари или видеозаписи!

Така ще спазим новите изисквания, ще гарантираме здравето, както на участниците, така и на лекторите и организаторите на обучението.

Прочети още...

Кампанията „Абонамент 2021“ е в ход

До края на август – абонамент за списанията на по-ниски цени.
И куп подаръци за всеки абонат!

Прочети още...

Месечни списания, брой 8, 2020

Осмите броеве на списанията ни пътуват към своите абонати. Вижте съдържанието на всяко от тях.

Прочети още...

Книгата Промените в Гражданския процесуален кодекс в ЕПИ

Абонатите на ЕПИ Собственост и ЕПИ Търговско и облигационно право вече могат да разполагат и със съдържанието на книгата „Промените в Гражданския процесуален кодекс“

Прочети още...