Меню

Лектори:
КАТЯ КАШЪМОВА,
Началник отдел „Осигурителна методология” в Национална агенция за приходите
ДЕСИСЛАВА ХРИСТОВА,
Държавен експерт по осигуряването в дирекция "Осигуряване и краткосрочни плащания" в Национален осигурителен институт
ТЕОДОРА ДИЧЕВА, Началник отдел „Социална политика, образование, здравеопазване и околна среда“ при Омбудсмана на РБългария
МАРИО ПЪРВАНОВ,
Съдия във Върховен касационен съд
ЕЛКА АТАНАСОВА,
Началник отдел „Методология на отпускане на пенсиите“ в Национален осигурителен институт



ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА ИЛИ ДОСТЪП ДО ВИДЕОЗАПИС ОТ УЕБИНАРА

ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

18 февруари 2021 г. (четвъртък)

09.00 - 09.10 ч. Откриване на уебинара Иво Ризов
Директор "Обучение"
09.10 - 12.30 ч.

Тема № 1
Актуални въпроси на осигурителното законодателство през 2021 г.:
1. Социално и здравно осигуряване 2021 г.
• Закон за бюджета на държавното обществено осигуряване за 2021 г.
• Закон за бюджета на НЗОК за 2021 г.
• Кодекс за социално осигуряване.
• Закон за здравното осигуряване.
2. Наредба № Н-13 от 17.12.2019 г. за съдържанието, сроковете, начина и реда за подаване и съхранение на данни от работодателите, осигурителите за осигурените при тях лица, както и от самоосигуряващите се лица.
3. Казуси от осигурителното законодателство.

Лектор
Катя
Кашъмова
10.30 - 11.00 ч. Почивка  
12.30 - 13.30 ч. Обедна почивка  
13.30 - 17.00 ч. Тема № 2
1. Промените в нормативната уредба на държавното обществено осигуряване от 01.01.2021 г.
- Закон за бюджета на държавното обществено осигуряване за 2021 г.;
- Кодекса за социално осигуряване.
2. Разходите на държавното обществено осигуряване през 01.01.2021 г.
- Видове обезщетения;
- Наредба за паричните обезщетения и помощи от държавното обществено осигуряване – нови моменти;
- Документи за изплащане на паричните обезщетения при временна неработоспособност, бременност и раждане и за отглеждане на малко дете и подаването им в НОИ;
- Изчисляване и изплащане на паричните обезщетения при работа на повече от едно основания.
3. Обжалване на болничните листове.
4. Парични обезщетения за безработица и гарантирани вземания на работниците и служителите при несъстоятелност на работодателя.
5. Самоосигуряващи се лица – зачитане на осигурителен доход и осигурителен стаж.
6. Електронни услуги на НОИ.
Лектор
Десислава
Христова

 

19 февруари 2021 г. (петък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 3
Актуални въпроси на трудовите отношения през 2021 г.
1. Задължения на работодателите в началото на годината (отчитане на извънредния труд, определяне на списък с работни места за трудоустроени, изпълнение на квоти по реда на Закона за хората с увреждани и др.) Административни услуги, предоставяни от Инспекцията по труда, помагащи на работодателя и длъжностните лица за изпълнение на задълженията им.
2. Промените в Кодекса на труда от края на 2020 г:

- Задължения на работодателите.
- Нови възможности на страните по трудовото правоотношение.
- Разпоредби в подкрепа на работодателите, които трябва да организират дейността на предприятието във време на извънредна епидемична обстановка: работа от разстояние, непълно работно време, гъвкави форми на работно време и т.н.
3. Промените в Наредбата за работното време, почивките и отпуските и Наредбата за структурата и организацията на работната заплата.
- Променя ли се реда за изчисляване на размера на обезщетението за неизползван платен годишен отпуск.
- Новият размер на допълнителното трудово възнаграждение за нощен труд.
4. Начини на отчитане на работното време - подневно и сумирано отчитане на работното време. Най-важните изисквания на трудовото законодателство при сумирано отчитане на работното време. Особености при възлагането, полагането и заплащането на извънредния труд.
5. Специална закрила на трудоустроените работници и служители.
Лектор
Теодора
Дичева
10.30 – 11.00 ч. Почивка  
12.30 - 13.30 ч. Обедна почивка  
13.30 - 15.00 ч. Тема № 4
Преглед на актуалната съдебна практика по трудови спорове. Анализ на решения на ВКС от 2020 г. относно основанията за прекратяване на трудовия договор, подбора по чл.329 КТ и дисциплинарната отговорност.
Лектор
Марио
Първанов
15.00 - 15.30 ч. Почивка  
15.30 - 17.30 ч. Тема № 5
Задължително пенсионно осигуряване – 2021 г.
1. Закон за бюджета на Държавното обществено осигуряване - 2021 г.

- Нов размер на минималния месечен размер на осигурителния доход за самоосигуряващите се лица и произтичащият от това нов размер на осигурителната вноска по чл. 9а от Кодекса за социално осигуряване;
- Промени в разпоредби от Кодекса за социално осигуряване касаещи задължителното пенсионно осигуряване;
- Право на избор по чл. 4б за промяна на осигуряването от универсален пенсионен фонд във фонд "Пенсии", съответно фонд „Пенсии за лицата по чл. 69“, на държавното обществено осигуряване;
- Преизчисляване на пенсии на лица, родени след 31.12.1959 г., вследствие прехвърляне на натрупаните суми по индивидуалната им партида в Универсален пенсионен фонд във фонд „Пенсии“/фонд „Пенсии за лицата по чл. 69“;
- Служебно годишно преизчисляване на пенсиите, свързани с трудова дейност.
2. Условия за пенсиониране на лицата през 2021 г.
3. Актуални въпроси по прилагането на пенсионното законодателство през 2021 г.
Лектор
Елка
Атанасова
17.30 ч. Закриване на уебинара  

 

 

Цена за участие в уебинара: 300.00 лв. с ДДС

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар.

Цена за участие в уебинара: 360.00 лв. с ДДС

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид, удостоверение за участие в уебинар, книжката „Иван Вазов - Патриархът” и една от двете книги-годишници на ИК „Труд и право” „Трудови отношения - 2021 г.” или „Социално осигуряване – 2021“.

Цена за достъп до видеозапис от уебинара: 300.00 лв. с ДДС

Цената включва: петдневен достъп до видеозаписа на уебинара и учебни материали в електронен вид.
Видеозаписът на уебинара ще бъде качен на нашата on-line платформа до 5 работни дни след провеждането му.
- Клиентът ще получи потребителско име и парола за достъп до закупения от него видеозапис.
- Предоставените парола и код за достъп до видеозаписа могат да бъдат ползвани в едно и също време само от един потребител.
- Видеозаписът на уебинара ще бъде на платформата два месеца след качването му.
- Всеки клиент ще има достъп до него в рамките на 5 дни като началната дата се определя от клиента.
- Видеозаписът не може да бъде свалян и прехвърлян на други електронни устройства.

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА ИЛИ ДОСТЪП ДО ВИДЕОЗАПИС ОТ УЕБИНАРА


Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 16 февруари 2021 г.

Плащането може да извършите с банков превод до:

ТБ „ОББ” АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ „Решение” ООД


  • Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
    Важно!
    Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
  • Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
  • Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
  • Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Какво е уебинар?
Уебинарът
е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?
- Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.
- Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.
- Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?
- Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.
- Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).
- Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.
- Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.


Акценти

Купи 1 книга. Подари я за Коледа!

В тази необичайна и пълна с предизвикателства и изпитания година, ние – семейството на книгата, ви благодарим, че съхранихте книгата като ваша основна ценност.

Прочети още...

Всички предстоящи учебни семинари - само като уебинари или видеозаписи!

Така ще спазим новите изисквания, ще гарантираме здравето, както на участниците, така и на лекторите и организаторите на обучението.

Прочети още...

Кампанията „Абонамент 2021“ е в ход

До края на август – абонамент за списанията на по-ниски цени.
И куп подаръци за всеки абонат!

Прочети още...

Месечни списания, брой 8, 2020

Осмите броеве на списанията ни пътуват към своите абонати. Вижте съдържанието на всяко от тях.

Прочети още...

Книгата Промените в Гражданския процесуален кодекс в ЕПИ

Абонатите на ЕПИ Собственост и ЕПИ Търговско и облигационно право вече могат да разполагат и със съдържанието на книгата „Промените в Гражданския процесуален кодекс“

Прочети още...