Меню

Счетоводство и данъци

Лектори:
ВЕЛИН ФИЛИПОВ, Регистриран одитор, Данъчен и счетоводен консултант
КАЛИНА ЗЛАТАНОВА, Данъчен консултант
EВГЕНИЯ ПОПОВА, Главен експерт по приходите в ЦУ на НАП



ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА ИЛИ ДОСТЪП ДО ВИДЕОЗАПИС ОТ УЕБИНАРА


ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

28 януари 2021 г. (четвъртък)

09.00 - 09.10 ч. Откриване на уебинара Иво Ризов
Директор "Обучение"
09.10 - 12.30 ч.

Тема № 1
Промени и актуални въпроси на данъка върху добавената стойност (ДДС).

1. Доброволно прилагане на СУПТО и облекчения за фирмите, които го направят.
2. Редуцирана ставка от 9 % ДДС за доставки на храна от ресторанти.
3. Нови правила за дистанционните продажби на стоки в ЕС.
4. Доставки, улеснявани от лице, което управлява електронен интерфейс.
5. Прилагане на режима MOSS за всички услуги с получатели данъчно незадължени лица в ЕС.
6. Нова режим внос от трети страни на стоки с незначителна стойност до 150 Евро.
7. Други промени.
8. Актуални казуси по прилагането на ЗДДС и ППЗДДС.

Лектор
Калина
Златанова
10.30 - 11.00 ч. Почивка  
12.30 - 13.30 ч. Обедна почивка  
13.30 - 17.00 ч. Тема № 2
Промени и актуални въпроси на Закона за данъците върху доходите на физическите лица (ЗДДФЛ).
1. Промените в ЗДДФЛ в сила от 01.01.2021 г.
2. Годишно облагане на доходите от трудови правоотношения и предоставяне на информация от работодателите в НАП за 2020 г. през 2021 г.
3. Други задължения свързани с годишното облагане на доходите - издаване на документи от платеца на дохода, предоставяне на информация в НАП, предоставяне на информация за целите на автоматичния обмен.
3. Актуални въпроси, свързани с попълването и подаването на годишната данъчна декларация по чл. 50 от ЗДДФЛ за 2020 г.
4. Други актуални казуси по прилагането на закона.
Лектор
Евгения
Попова
15.00 - 15.30 ч. Почивка  

 

29 януари 2021 г. (петък)

09.00 - 17.00 ч. Тема № 3
Изменения и практически акценти в Закона за корпоративното подоходно облагане (ЗКПО) и счетоводното законодателство:
I. Промените в ЗКПО за 2021 г.
II. Промените в ЗКПО за 2020 г. Практически въпроси и казуси, свързани с прилагането.

- Данъчно третиране на разходи за изграждане, подобрение или ремонт на елементи на техническа инфраструктура - публична държавна или публична общинска собственост.
- Допълнения в режима за регулиране на слабата капитализация.
- Допълнения в регулациите при неизпълнение на изискванията за преотстъпване на корпоративен данък.
- Данъчно регулиране при трансфери между част на едно предприятие, разположена в страната, и друга част на същото предприятие, разположена извън страната, включително данъчно облагане при напускане (Exit taxation).
- Други.
III. Практически счетоводни и данъчни въпроси и казуси по актуални теми:
- Прилагане на СС 17, МСФО 16 и ЗКПО
- Прилагане на СС/МСС 20 и ЗКПО - свързани с правителствени дарения
- COVID-19.
- Други
IV. Изменения и допълнения в Закона за счетоводството за 2020 и 2021 г.
Лектор
Велин
Филипов
10.30 – 11.00 ч. Почивка  
12.30 - 13.30 ч. Обедна почивка  
15.00 - 15.30 ч. Почивка  
17.00 ч. Закриване на уебинара  

 

 

Цена за участие в уебинара: 360.00 лв. с ДДС

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид, удостоверение за участие в уебинар и книгата-годишник на ИК „Труд и право” – „Новото данъчно законодателство през 2021 г.”

Цена за достъп до видеозапис от уебинара: 360.00 лв. с ДДС

Цената включва: петдневен достъп до видеозаписа на уебинара, учебни материали в електронен вид и книгата-годишник на ИК „Труд и право” – „Новото данъчно законодателство през 2021 г.”

Съдържанието на уебинара ще бъде качено на нашата on-line платформа до 5 работни дни след провеждането му.
- Клиентът ще получи потребителско име и парола за достъп до закупения от него видеозапис.
- Предоставените парола и код за достъп до видеозаписа могат да бъдат ползвани в едно и също време само от един потребител.
- Видеозаписът на уебинара ще бъде на платформата два месеца след качването му.
- Всеки клиент ще има достъп до него в рамките на 5 дни като началната дата се определя от клиента.
- Видеозаписът не може да бъде свалян и прехвърлян на други електронни устройства.

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА ИЛИ ДОСТЪП ДО ВИДЕОЗАПИС ОТ УЕБИНАРА


Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 26 януари 2021 г.

Плащането може да извършите с банков превод до:

ТБ „ОББ” АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ „Решение” ООД


  • Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
    Важно!
    Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
  • Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
  • Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
  • Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Какво е уебинар?
Уебинарът
е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?
- Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.
- Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.
- Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?
- Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.
- Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).
- Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.
- Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.


Акценти

Купи 1 книга. Подари я за Коледа!

В тази необичайна и пълна с предизвикателства и изпитания година, ние – семейството на книгата, ви благодарим, че съхранихте книгата като ваша основна ценност.

Прочети още...

Дни на ЕПИ - ноември 2020

Абонирайте се за ЕПИ през ноември и ще получите куп подаръци!

Прочети още...

Всички предстоящи учебни семинари - само като уебинари или видеозаписи!

Така ще спазим новите изисквания, ще гарантираме здравето, както на участниците, така и на лекторите и организаторите на обучението.

Прочети още...

Семинари на море през септември

Семинар по здравословни и безопасни условия на труд:
1 – 4 септември 2020 г.

Прочети още...

Кампанията „Абонамент 2021“ е в ход

До края на август – абонамент за списанията на по-ниски цени.
И куп подаръци за всеки абонат!

Прочети още...