Меню


Присъствен семинар и уебинар

АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ – ПРОЛЕТ 2022
Обжалване на решенията на възложителите
Практика на КЗК и ВАС

17 – 18 март 2022 г.
София, пл. „Македония” № 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала „Азия”

Лектори:

МАРИАНА КАЦАРОВА,
Експерт по обществени поръчки

ЦВЕТЕЛИНА ВАСИЛЕВА,
Експерт по обществени поръчки

Семинарът ще бъде излъчван в реално време в Zoom!

Вие може да изберете един от следните варианти за участие:

1. Присъствен семинар.
2. Уебинар по интернет в Zoom.


Участниците в присъствения семинар не трябва да показват документ за ваксинация или прекаран Ковид!


  • 001
  • 002
  • 0021

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

ПРОГРАМА НА СЕМИНАРА И УЕБИНАРА

17 март 2021 г. (четвъртък)

09.30 - 09.35 ч. Откриване на семинара и уебинара Иво Ризов,
Управител
09.35 - 12.50 ч. Тема № 1:
1. Промени в Закона за обществените поръчки *.
2. Провеждане на пазарни консултации - разновидности, оповестяване.
3. Обособени позиции - прилагане на чл. 21, ал. 6 от ЗОП.
4. Особености при работа със секция „Изисквания“ в електронна обществена поръчка.
5. Минимално задължително съдържание на обявлението за обществена поръчка.
6. Предварителен контрол чрез случаен избор чрез ЦАИС ЕОП.

* Промените в ЗОП ще бъдат разгледани, ако към момента на провеждане на семинара са оповестени.
Лектор
Мариана
Кацарова
11.00 - 11.20 ч. Кафе-пауза / почивка  
12.50 - 13.30 ч. Обедна почивка  
13.30 - 16.50 ч. Тема № 2:
1. Особености на процедурите на договаряне.
2. Проблемни области при подаване на оферти чрез ЦАИС ЕОП.
3. Основни моменти в работата на оценителната комисия при работа с ЦАИС ЕОП.
4. Приключване на възлагането - прекратяване, сключване и оповестяване на договор.
5. Изменения в договорите за обществена поръчка.
Лектор
Мариана
Кацарова
15.00 - 15.20 ч. Кафе-пауза / почивка  

 

18 март 2022 г. (петък)

09.30 - 11.00 ч. Тема № 3:
Пракитка на КЗК и ВАС по отношение на обявяване и провеждане на процедури през платформата на ЦАИС:

- Откриване на процедура.
- Публикуване на образци и документи.
- Промяна на обявените условия.
- Действия на комисията при разглеждане и оценка на оферти.
Лектор
Цветелина
Василева
11.00 - 11.20 ч. Кафе-пауза / почивка  
11.20 - 12.50 ч. Тема № 4:
Възгледи на контролните органи по отношение на задълженията на възложителя и участниците:
- Искане на разяснения.
- Допълнителна информация искана от комисията.
- Писмени обосновки.
- Издаване на решения от възложителите.
- Сключване на договор.
Обжалване на решения, действия и бездействия.
Лектор
Цветелина
Василева
12.50 ч. Закриване на семинара и уебинара  
 
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)


ЦЕНА ЗА УЧАСТИЕ

Цена за участие в присъствения семинар:

276.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, кафе-паузи, учебни пособия, учебни материали в електронен вид, книжката „Биляна платно белеше. Македонски народни песни“ и удостоверение за участие в семинар.  

Доплащания

Обяд 18.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел "Централ" **** 66.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел "Централ" **** 108.00 лв.

 

Цена за участие в уебинара в Zoom:

240.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар.  

 

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Централ" **** е включена закуска, ползване на сауна и парна баня.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Азия", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел "Централ" ****

Хотел "Централ" **** е изцяло нов четиризвезден хотел в центъра на София (бул. Христо Ботев № 52), разположен в непосредствена близост до конферентната зала.
Хотелът разполага сбизнес център, ресторант, лоби-бар, СПА център (джакузи, сауна, парна баня, масажен център), закрит паркинг, безжичен Интернет.
Във всяка стая имателевизор с плосък екран, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон, сешоар и сейф.
Страница в Интернет: www.central-hotel.com

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ

Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000, пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e
16 март 2022 г.

Допълнителна информация Всеки участник може да изпрати въпросите си към лекторите предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
Всеки участник ще може да влиза в уебинара само от едно устройство.
Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

Допълнителна информация
по нашето предложение можете да получите на: 02/981-13-76, 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

 

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ

 


Акценти

Книга-годишник Социално осигуряване – 2022

Една новина, която ще зарадва всички наши читатели, колеги и приятели:

Прочети още...

Светли Християнски празници!

На всички колеги и приятели
на ИК „Труд и право“ и НКЦ „Решение“

Прочети още...

Нека да мислим зелено!

ИК „Труд и право“ подкрепя и се присъединява към световните тенденции и глобални инициативи за опазване на околната среда.

Прочети още...

Новото данъчно законодателство през 2022 година

Излезе от печат годишникът „Новото данъчно законодателство през 2022 година“

Прочети още...

Трудови отношения – 2022

Излезе от печат първото ни издание за тази година – книгата-годишник „Трудови отношения – 2022“.

Прочети още...