Меню

Уебинар в Zoom

ПРОМЕНИТЕ В ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ И ПРАВИЛНИКА ПО ПРИЛАГАНЕТО МУ ОТ 2021 Г.
СЪЗДАВАНЕ НА ПОРЪЧКА И РАБОТА НА КОМИСИЯТА В ЦАИС ЕОП

28 април 2021 г.

Лектор:

МАРИАНА КАЦАРОВА,
Юрист, експерт по обществени поръчки


ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

28 април 2021 г. (сряда)

09.30 - 09.35 ч. Откриване
09.35 - 13.00 ч. Тема № 1
1. Промените в Закона за обществените поръчки и в Правилника за прилагането му:
• Електронни решения на възложителя от 01.01.2021 г.;
• Задължителни и незадължителни функционалности в ЦАИС ЕОП;
• Изменения в чл. 116 от ЗОП;
• Нови възможности при събиране на оферти с обява;
• Изчисляване на срокове – нови правила;
• Правило за подписване на документи в ЦАИС ЕОП;
• Новости в предварителния контрол на АОП през ЦАИС ЕОП.
11.00 - 11.20 ч. Почивка
13.00 - 13.45 ч. Обедна почивка
13.45 - 17.00 ч. Тема № 2:
2. Основни въпроси при създаване и провеждане на електронна обществена поръчка (ЕОП):

• Правила за попълване на секция „Параметри“;
• Секция „Изисквания“ и секция „Проверка/показатели за оценка“;
• Разглеждане и оценяване на оферти в ЦАИС ЕОП, отстраняване на участници;
• Отваряне на ценови предложения – допускани грешки;
• Документиране и приключване работата на комисията в ЦАИС ЕОП.
3. Издаване на електронни решения на възложителя в ЦАИС ЕОП.
15.10 - 15.30 ч. Почивка
17.00 - 17.10 ч. Дискусия по въпроси на участниците
17.10 ч. Закриване на уебинара


ЦЕНА ЗА УЧАСТИЕ

Цена за участие в уебинара:

216.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар.  

Заявка за участие

Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000, пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e 26 април 2021 г.

Допълнителна информация Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
Всеки участник ще може да влиза в уебинара само от едно устройство.
Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

Допълнителна информация
по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

 

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ

 


Акценти

Месечни списания – брой 4/2021 г.

Списанията са вече при своите абонати.

Прочети още...

Наръчник на бъдещия пенсионер, роден след 1959 година

Очаквайте през март – „Наръчник на бъдещия пенсионер, роден след 1959 година”

Прочети още...

Абонамент 2021 – през цялата година

Четири месечни списания с право на избор:

Прочети още...