Меню

Уебинар в Zoom

АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ НА УСТРОЙСТВОТО НА ТЕРИТОРИЯТА,
ИНВЕСТИЦИОННОТО ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВОТО
В КОНТЕКСТА НА ПОСЛЕДНИТЕ ИЗМЕНЕНИЯ В
ЗАКОНА ЗА УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА (обн. ДВ, бр. 16 от 23.02.2021 г.)

6 - 7 април 2021 г.

Лектори:

САВИН КОВАЧЕВ,
Консултант
ВАЛЕНТИНА БАКАЛОВА,
Адвокат
ГЕОРГИ ДАРАКЧИЕВ,
Директор на Дирекция „Оперативна дейност и контрол“ в ДНСК


Важно съобщение!
Обучението ще се проведе само като уебинар поради наложената забрана за провеждане на семинари в периода 1 - 30 април 2021 г.!
Всички участници, заявили участие в присъствения семинар, ще бъдат автоматично прехвърлени за уебинара.
Разликата в заплатените суми ще бъде възстановена по банковата им сметка


ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

6 април 2021 г. (вторник)

09.00 - 09.05 ч. Откриване на уебинара Иво Ризов
Директор "Обучение"
09.05 - 10.30 ч. Тема № 1
Промените в ЗУТ, свързани с допускането, изработването и процедирането на общи и подробни устройствени планове и техни изменения:
• Съгласуване на проектите за подробни устройствени планове и техните изменения.
• Срочност на актовете за допускане на устройствени процедури по изменение на действащи ПУП.
• Одобряване на проекти за изменения без издаване на заповед за допускане на устройствената процедура - законови предпоставки и приложно поле.
Намаляване на административната тежест за гражданите и бизнеса.
Лектор
Савин
Ковачев
10.30 - 10.50 ч. Почивка  
10.50 - 12.30 ч. Тема № 2
Промените в ЗУТ, засягащи инвестиционното проектиране и различните режими за разрешаване на строителство и на промяната на предназначението на сгради или на части от тях. Значение на новата ал.16 на чл.148 ЗУТ.
Новостите в строителния процес, обхващащи статута на участниците и отношенията между тях.
Лектор
Савин
Ковачев
12.30 - 13.15 ч. Обедна почивка  
13.15 - 15.00 ч. Тема № 3
Удостоверяване на завършването на сградата в груб строеж и въвеждане в експлоатация на готовите строежи.
Трудности за въвеждане на сградите в експлоатация, свързани с промените в чл.178 ЗУТ.
Лектор
Савин
Ковачев
15.00 - 15.20 ч. Почивка  
15.20 - 17.00 ч. Тема № 4
Новите материалноправни изисквания в ЗУТ при разполагане на сградите на основното и допълващото застрояване.
Промяна на предназначението на сгради и самостоятелни обекти в сгради.
Осигуряване на достъп чрез задънени улици при разделяне и делба на УПИ.
Лектор
Валентина
Бакалова

 

7 април 2021 г. (сряда)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 5
Задължения на местните власти за създаване на устройствени предпоставки и за реализация на благоустройствените дейности.
Принудително отчуждаване на частни имоти или на части от тях за изграждане на улици и улични инженерни мрежи.
Отговорност на общините за непредприемане на своевременни действия по прилагане на действащите подробни устройствени планове и по реализация на благоустройствените мероприятия, предвидени с влязъл в сила ПУП.
Преглед на Решение № 14 от 15.10.2020 г. на КС по к. д. № 2/2020 г., Oбн., ДВ, бр. 92 от 27.10.2020 г.
Лектор
Валентина
Бакалова
10.30 - 10.50 ч. Почивка  
12.30 - 13.15 ч. Обедна почивка  
13.15 - 16.40 ч. Тема № 6
Разширяване на обхвата на служебната проверка по чл. 156 ЗУТ от органите на ДНСК.
Задължения и отговорности на консултанта при упражняване на строителен надзор по време на строителството.
Новите изисквания към обхвата и съдържанието на окончателния доклад на консултанта след завършване на строителството.
Преглед на новите административнонаказателни разпоредби.
Лектор
Георги
Даракчиев
15.00 - 15.20 ч. Почивка  
16.40 ч. Закриване на уебинара  


ТЕМА
| ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

ЦЕНА ЗА УЧАСТИЕ

Цена за участие в уебинара в Zoom:

300.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар.  

 
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000, пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e: 5 април 2021 г.

Допълнителна информация Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
Всеки участник ще може да влиза в уебинара само от едно устройство.
Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

Допълнителна информация
по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

 

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ

 


Акценти

Месечни списания – брой 4/2021 г.

Списанията са вече при своите абонати.

Прочети още...

Наръчник на бъдещия пенсионер, роден след 1959 година

Очаквайте през март – „Наръчник на бъдещия пенсионер, роден след 1959 година”

Прочети още...

Абонамент 2021 – през цялата година

Четири месечни списания с право на избор:

Прочети още...