Цена за участие в уебинара: 120.00 лв. с ДДС
Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар.
Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 1 февруари 2021 г.
Плащането може да извършите с банков превод до:
ТБ „ОББ” АД Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713 BIC: UBBSBGSF НКЦ „Решение” ООД
- Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
- Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
- Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
- Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.
ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:
1. Какво е уебинар? Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.
2. Какви са предимствата на уебинара? - Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. - Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп. - Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.
3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците? - Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани. - Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat). - Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара. - Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.
|