Меню

Лектор:
МАРИАНА КАЦАРОВА, Юрист, експерт по обществени поръчки
 



ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАР


ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

2 февруари 2021 г. (вторник)

09.30 - 09.35 ч. Откриване на уебинара Иво Ризов
Директор "Обучение"
09.35 - 11.00 ч.

Тема № 1:
Промените в Закона за обществените поръчки от края на 2020 г.
• Електронни решения на възложителя;
• Задължително публикуване на обявление за възложена поръчки при прилагане на някои изключения по ЗОП;
• Изменения в чл. 116 от ЗОП;
• Нови възможности при събиране на оферти с обява.

Лектор
Мариана
Кацарова
11.00 - 11.15 ч. Почивка  
11.15 - 12.30 ч. Тема № 2:
Основни въпроси при създаване, публикуване и провеждане на електронна обществена поръчка (ЕОП):
• Особености в секция „Параметри“;
• Секция „Изисквания“ – приложими и неприложими въпроси в различните раздели на поръчката;
• Специфични особености при обществени поръчки с обособени позиции;
• Предварителен контрол чрез случаен избор чрез ЦАИС ЕОП;
• Особености при публикуване в „Официален вестник“ на ЕС;
• Искане и даване на разяснения;
• Извършване на еднократна промяна и промяна за удължаване на срокове.
Лектор
Мариана
Кацарова
12.30 - 13.00 ч. Обедна почивка  
13.30 - 15.00 ч. Тема № 3:
Работа на комисията в ЦАИС ЕОП:
• Назначаване на комисия;
• Разглеждане и оценяване на офертите в ЦАИС ЕОП, отстраняване на участници;
• Отваряне на ценови предложения – допускани грешки;
• Документиране и приключване работата на комисията в ЦАИС ЕОП.
Лектор
Мариана
Кацарова
15.00 - 15.15 ч. Почивка  
15.15 - 17.00 ч. Тема № 4:
Финални решения на възложителя – определяне на изпълнител и прекратяване на процедура – стъпки.
Сключване на договор в ЦАИС ЕОП, подаване на заявки по договор и фактуриране.
Лектор
Мариана
Кацарова

 

 

Цена за участие в уебинара: 216.00 лв. с ДДС

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар.

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАР


Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 1 февруари 2021 г.

Плащането може да извършите с банков превод до:

ТБ „ОББ” АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ „Решение” ООД


  • Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
    Важно!
    Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
  • Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
  • Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
  • Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Какво е уебинар?
Уебинарът
е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?
- Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.
- Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.
- Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?
- Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.
- Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).
- Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.
- Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.


Акценти

Купи 1 книга. Подари я за Коледа!

В тази необичайна и пълна с предизвикателства и изпитания година, ние – семейството на книгата, ви благодарим, че съхранихте книгата като ваша основна ценност.

Прочети още...

Всички предстоящи учебни семинари - само като уебинари или видеозаписи!

Така ще спазим новите изисквания, ще гарантираме здравето, както на участниците, така и на лекторите и организаторите на обучението.

Прочети още...

Кампанията „Абонамент 2021“ е в ход

До края на август – абонамент за списанията на по-ниски цени.
И куп подаръци за всеки абонат!

Прочети още...

Месечни списания, брой 8, 2020

Осмите броеве на списанията ни пътуват към своите абонати. Вижте съдържанието на всяко от тях.

Прочети още...

Книгата Промените в Гражданския процесуален кодекс в ЕПИ

Абонатите на ЕПИ Собственост и ЕПИ Търговско и облигационно право вече могат да разполагат и със съдържанието на книгата „Промените в Гражданския процесуален кодекс“

Прочети още...