Меню

Лектори:

Д-р НЕВИН ФЕТИ,
Магистър по право и по защита на националната сигурност, преподавател в Националния институт на правосъдието и в Института по публична администрация, съавтор на книгата „Защита на личните данни“
ДЕСИСЛАВА ТОШКОВА-НИКОЛОВА,
Магистър по право, експерт в областта на защитата на личните данни, преподавател в Националния институт на правосъдието, съавтор на книгата „Защита на личните данни“


ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА


ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

28 май 2020 г.

09.30 – 09.35 ч. Откриване на уебинара

09.35 – 11.30 ч. Тема № 1:

Задачи по информиране и консултиране на администратора, обработващия и служителите, които извършват обработване.
- Определяне на приложимата правна уредба при обработване на лични данни.
- Определяне на приложимото правно основание за обработване на „обикновени“ лични данни и специални категории лични данни.
- Прилагане на принципите, свързани с обработването на лични данни.
- Определяне на качеството, в което лицата обработват лични данни и произтичащите от това задължения за защита на личните данни.
- Специфични изисквания при обработване на лични данни в контекста на трудово и служебно правоотношение, единен граждански номер/личен номер на чужденец, данни за присъди и нарушения.

11.30 – 11.45 ч. Почивка

11.45 – 12.15 ч. Отговори на въпроси

29 май 2020 г.

09.30 – 11.30 ч. Тема № 2:

Подпомагане на администратора/обработващия при изпълнение на задълженията им по Регламент (ЕС) 2016/679.
- Задачи по управление на сигурността на личните данни – надлежно отчитане на рисковете, свързани с операциите по обработване, съобразяване с естеството, обхвата, контекста и целите на обработването, предоставяне на съвети по отношение на оценката на въздействието върху защитата на данните и наблюдаването на дейността по нейното извършване, прилагане на подходящи технически и организационни мерки за сигурност на данните.
- Сътрудничество с надзорния орган – извършване на предварителна консултация, уведомяване за нарушение на сигурността на личните данни, документиране на всяко нарушение на сигурността, водене на регистър на дейностите по обработване на лични данни и други форми на сътрудничество.
- Съдействие при упражняване на правата на субектите на данни – приемане, разглеждане и произнасяне по заявления за упражняване на права по Регламент (ЕС) 2016/679.
- Мониторинг за спазване на Регламент (ЕС) 2016/679 и други разпоредби за защита на данните – при предаване на лични данни в трети държави и международни организации, при изпълнение на други изисквания на Регламента и Закона за защита на личните данни.

11.30 – 11.45 ч. Почивка

11.45 – 12.15 ч. Отговори на въпроси

 

Поканата за уебинара в PDF формат можете да изтеглите от тук!

 

Цена за участие в уебинара: 150.00 лв. с ДДС

  • Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
  • Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
  • Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
  • Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
  • Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 27 май 2020 г.

Плащането може да извършите с банков превод до:

ТБ „ОББ” АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ „Решение” ООД


Всеки участник може да изпрати въпросите си към лекторите на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 26 май.

Организаторите не поемат ангажимент, че лекторите ще могат да отговорят на всички въпроси, зададени от участниците от уебинара.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..


ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Какво е уебинар?

Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?

- Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.

- Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.

- Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?

- Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.

- Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).

- Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.

- Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.