Меню

Лектор:

ВАЛЯ ГИГОВА, Адвокат, член на Висшия адвокатски съвет
 


ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА


ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

13 май 2020 г.

09.30 – 09.35 ч. Откриване на уебинара

09.35 – 11.30 ч. Обучение:

І. Въздействие на Закона за мерките и действията по време на извънредното положение (ЗМДВИП) върху съдебните производства по граждански дела.

1. Спирането на процесуални и други срокове по чл. 3 от ЗМДВИП;

2. Сравнение между първоначалната редакция и измененията на чл. 3 на ЗМДВИП, извършено с ДВ, бр. 34/09.04.2020 г.

ІІ. Удължаване на сроковете по чл. 4 от ЗМДВИП, изтичащи по време на извънредното положение.

Правило, общи изключения, специални изключения по отделни закони.

ІІІ. Временна забрана за извършване на отделни изпълнителни действия за периода на извънредното положение - чл. 5. от ЗМДВИП.

ІV. Ограничение при осъществяване на нотариална дейност.

11.30 – 11.45 ч. Почивка

11.45 – 12.15 ч. Отговори на въпроси

Поканата за уебинара в PDF формат можете да изтеглите от тук!

 

Цена за участие в уебинара: 120.00 лв. с ДДС

  • Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
  • Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
  • Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
  • Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
  • Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 12 май 2020 г.

Плащането може да извършите с банков превод до:

ТБ „ОББ” АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ „Решение” ООД


Всеки участник може да изпрати въпросите си към лекторите на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 11 май.

Организаторите не поемат ангажимент, че лекторите ще могат да отговорят на всички въпроси, зададени от участниците от уебинара.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..


ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Какво е уебинар?

Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?

- Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.

- Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.

- Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?

- Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.

- Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).

- Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.

- Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.