Меню

Лектор:

ВАЛЕНТИНА БАКАЛОВА, Адвокат


ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА


ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

21 май 2020 г.

09.30 – 09.35 ч. Откриване на уебинара

09.35 – 11.30 ч. Обучение:

1. „Извънредни“ условия при изпълнение на правомощията на общинските власти в областта на устройството на територията, инвестиционното проектиране и строителството по време на извънредното положение:
- Проблеми при осигуряването на участие на страните в административните производства;
- Спазване на сроковете за произнасяне;
- Мълчаливи откази.

2. Специфични основания за спиране на производствата по ЗУТ за времето на извънредното положение.

3. Спазване на административнопроцесуалните правила в производствата по ЗУТ, които зависят от съставните производства по съгласуване на устройствените планове, уредени в закони, по които сроковете са удължени на основание чл. 4, ал. 1 ЗМДВИП.

4. Удължаване на сроковете на действие на „срочни“ административни актове.

5. Отчуждителни производства по ЗОС и ЗДС при условията противоепидемични мерки и ограничения, наложени на основание чл. 2 ЗМДВИП.

11.30 – 11.45 ч. Почивка

11.45 – 12.15 ч. Отговори на въпроси

Поканата за уебинара в PDF формат можете да изтеглите от тук!

 

Цена за участие в уебинара: 120.00 лв. с ДДС

  • Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
  • Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
  • Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
  • Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
  • Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 20 май 2020 г.

Плащането може да извършите с банков превод до:

ТБ „ОББ” АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ „Решение” ООД


Всеки участник може да изпрати въпросите си към лекторите на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 19 май.

Организаторите не поемат ангажимент, че лекторите ще могат да отговорят на всички въпроси, зададени от участниците от уебинара.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..


ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Какво е уебинар?

Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?

- Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.

- Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.

- Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?

- Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.

- Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).

- Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.

- Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.