Меню

Лектор:

МАРИАНА КАЦАРОВА, Юрист, експерт по обществени поръчки


ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА


ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

9 юни 2020 г.

09.30 – 09.35 ч. Откриване на уебинара

09.35 – 13.00 ч. Обучение:

1. Промените в правната уредба, свързани с възлагането на обществени поръчки:
• Промените в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и в Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки (ППЗОП).
• Закон за мерките и действията по време на извънредното положение – последици.

2. Създаване на електронна обществена поръчка (ЕОП):
• Попълване на секции „Параметри“ и „Настройки“ – условия, избор на критерий за възлагане и на ред за работа на комисията.
• Секция „Изисквания“ – ЕЕДОП, техническо и ценово предложение, използване на списък с артикули.
• Особености при наличие на обособени позиции.

3. Участие в електронни обществени поръчки:
• Искане на разяснения.
• Генериране на ключове, попълване, подписване и подаване на оферта.
• Декриптиране.

09.35 – 11.00 ч. Лекция

11.00 – 11.15 ч. Пауза

11.15 – 12.30 ч. Лекция

12.30 – 13.00 ч. Отговори на въпроси

Поканата за уебинара в PDF формат можете да изтеглите от тук!

 

Цена за участие в уебинара: 120.00 лв. с ДДС

  • Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
  • Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
  • Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
  • Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
  • Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 8 юни 2020 г.

Плащането може да извършите с банков превод до:

ТБ „ОББ” АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ „Решение” ООД


Всеки участник може да изпрати въпросите си към лекторите на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. не по-късно от 8 юни.

Организаторите не поемат ангажимент, че лекторите ще могат да отговорят на всички въпроси, зададени от участниците от уебинара.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..


ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Какво е уебинар?

Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?

- Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.

- Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.

- Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?

- Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.

- Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).

- Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.

- Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.