Меню

Лектор: КАЛИНА ЗЛАТАНОВА, Данъчен консултант



ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА


ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

18 август 2020 г. - Лектор: Калина Златанова

09.30 – 09.35 ч. Откриване на уебинара

09.35 – 13.30 ч. Обучение:

1. Стоки и услуги, за доставката на които се прилага намалената ставка от 9 %.
2. Облагане на книги и учебници.
3. Какво влиза в обхвата на ресторантьорските и кетъринг услуги, за които е приложима намалена ставка. Изключения. Анализ на практиката на Европейския съд, свързана с обхвата на ресторантьорските услуги.
4. Храни, подходящи за бебета или за малки деца, за които се прилага намалената ставка. Бебешки пелени и подобни бебешки хигиенни артикули, за които се прилага намалената ставка.
5. Изводи от Указанието на НАП от 29.06.2020 г.
6. Доставка на обща туристическа услуга по чл.136 от закона и екскурзии, организирани от туроператори и туристически агенти със случаен автобусен превоз на пътници.
7. Доставка на услуга за използване на спортни съоръжения.
8. Облагане на авансовите плащания, документиране на доставките. Данъчно третиране на заварените случаи – платени аванси при ставка 20% и доставка на стоката/услугата при новия ред на облагане. Издаване на дебитни/кредитни известия след дата на влизане в сила на новата ставка, за доставки, осъществени до тази дата.

09.35 – 11.00 ч. Лекция

11.00 – 11.15 ч. Пауза

11.15 – 12.30 ч. Лекция

12.30 – 13.00 ч. Отговори на въпроси

Поканата за уебинара в PDF формат можете да изтеглите от тук!

 

Цена за участие в уебинара: 120.00 лв. с ДДС

  • Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
  • Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
  • Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
  • Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
  • Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 18 август 2020 г.

Плащането може да извършите с банков превод до:

ТБ „ОББ” АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ „Решение” ООД


Всеки участник може да изпрати въпросите си към лекторите на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Организаторите не поемат ангажимент, че лекторите ще могат да отговорят на всички въпроси, зададени от участниците от уебинара.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..


ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Какво е уебинар?

Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?

- Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.

- Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.

- Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?

- Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.

- Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).

- Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.

- Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.