Меню

Месечно списание с актуално приложно знание за трудови отношения и държавна служба, управление на човешките ресурси, заплащане на труда, осигуряване на здравословна и безопасна работна среда, социално осигуряване, здравно осигуряване и социално подпомагане.
Списание „Труд и право” излиза от м. юли 1992 г.

Месечно списание с актуално приложно знание по материята на финансовото и управленското счетоводство, на бюджетното счетоводство, данъчното облагане и данъчно-осигурителния процес, финансовото управление, митническите режими и застраховането.
Списанието излиза от м. януари 1993 г.

Месечно списание за вещно право, семейно и наследствено право, авторско право и индустриална собственост, нотариални действия, устройство на територията, кадастър и имотен регистър, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. юли 1994 г. Тематичният обхват и издателският почерк на списанието са формирани от проф. д.ю.н. Витали Таджер, който беше водещ консултант на списанието от самото му създаване.

Месечно списание за търговско право, за облигационно право, за обществени поръчки и защита на конкуренцията, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. януари 1997 г.

Двадесет и седмо издание на книгата-годишник!
Книга-годишник + CD и специализиран сайт.

 Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + CD

Луксозно издание с твърди корици

Тематичен коментар;
Съдебна практика;
Практически решения;
Нормативен текст на ГПК.

Единадесето издание на книгата-годишник!

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Важни особености и казуси във връзка с осигуряването на физическите лица

Методики, препоръки и практически стъпки

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Дванадесето издание на книгата-годишник!

Двадесет и пето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + CD

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за труда и държавната служба, за социалното и здравното осигуряване.

Тематичен обхват:

  • трудови отношения;
  • държавна служба;
  • заплащане на труда;
  • безопасност и здраве при работа;
  • човешки ресурси;
  • заетост, квалификация и преквалификация;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване;
  • социално подпомагане.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за счетоводство, данъци и социално осигуряване.

Тематичен обхват:

  • финансово счетоводство;
  • управленско счетоводство;
  • бюджетно счетоводство;
  • данъчно облагане;
  • данъчно-осигурителен процес;
  • митнически режими;
  • финанси на фирмата;
  • застраховане;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за отношенията на собственост и устройството на територията.

Тематичен обхват:

  • вещно право;
  • семейно право;
  • наследствено право;
  • собственост и ползване на земите и горите;
  • авторско право;
  • индустриална собственост;
  • нотариална дейност;
  • устройство на територията;
  • кадастър и имотен регистър;
  • процесуално право.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за търговско право, облигационно право, конкурентно право, обществени поръчки.

Тематичен обхват:

  • търговци;
  • търговски сделки;
  • търговски спорове;
  • търговска несъстоятелност;
  • търговски регистър;
  • облигационни отношения;
  • обществени поръчки;
  • защита на конкуренцията;
  • защита на потребителите;
  • процесуално право.

Актуализираните и кодифицирани текстове на всички правни актове, действащи на територията на Р България.

  • нормативни актове на българското законодателство;
  • нормативни актове на правото на Европейския съюз;
  • нормативни актове на международното право, ратифицирани от Р България;
  • международни договори, по които страна е Р България.

Актуализация – след всеки брой на Държавен вестник.

Така ще разполагате с надеждни и прецизни калкулатори за Вашите финанси.

Видове калкулатори:

Архив ЕПИ, съвместим с  ЕПИ 5.0 включва електронните продукти на ИК „Труд и право” за периода от 1 януари 1998 г. до 31 декември 2002 г., или общо около 8000 материала.

Семинар по здравословни и безопасни условия на труд:
1 – 4 септември 2020 г.

До края на август – абонамент за списанията на по-ниски цени.
И куп подаръци за всеки абонат!

Осмите броеве на списанията ни пътуват към своите абонати. Вижте съдържанието на всяко от тях.

Книгата-годишник „Социално осигуряване – 2020 година“ е вече при Вас. Заявете, купете тази книга.

Първи записали се за участие в националните ни учебни семинари на море през септември. Вижте поканите за участие. Включете се.

13 - 14 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Савин Ковачев, Валентина Бакалова, Георги Даракчиев, Галина Солакова
Цена: 336.00 лв. с ДДС
 

15 - 16 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Азия"
Лектори: Д-р Невин Фети, Десислава Тошкова-Николова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

20 - 21 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Д-р Томчо Томов, Теодора Дичева, Катя Кашъмова, Марио Първанов, Елка Атанасова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

22 - 23 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Азия"
Лектори: Мариана Кацарова, Цветелина Василева
Цена: 336.00 лв. с ДДС

Семинарът ще се проведе след приемане на промените в Наредба Н-18
София, пл. „Македония” 1, ет. 2, КНСБ, Конферентна зала „Азия”
Лектори: Любка Тимчева, Катя Гущерска
Цена с ДДС: 216.00 лв.

29 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Азия"
Лектори: Десислава Калудова, Иван Минев
Цена: 216.00 лв. с ДДС

5 - 6 ноември 2020 г.
София, пл. „Македония” № 1, ет. 2, Конферентна зала „Азия”
Лектори: Красимир Машев, Костадинка Недкова, Диана Митева, Георги Хорозов
Цена: 336.00 лв. с ДДС

Традиционен национален учебен семинар

АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ НА УСТРОЙСТВОТО НА ТЕРИТОРИЯТА, СТРОИТЕЛСТВОТО И КАДАСТЪРА.
СЪДЕБНА ПРАКТИКА

11 – 13 октомври 2017 г.

Конферентната зала за семинара е сменена!
София, пл. Позитано № 2, Перформ Бизнес Център (www.performre.com )
Конферентна зала от към ул. „Три уши”

Лектори:

САВИН КОВАЧЕВ, Консултант
ВАЛЕНТИНА БАКАЛОВА, Адвокат
БОНКА ДЕЧЕВА, Съдия във ВКС
МИЛКА ГЕЧЕВА, Директор на ДНСК

  • 001
  • 002
  • 003

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

11 октомври 2017 г. (сряда)

13.00 - 13.30 ч. Регистрация на участниците в семинара  
13.30 - 13.40 ч. Откриване на семинара Иво Ризов
Директор "Обучение"
13.40 - 17.00 ч. Тема № 1
Практически проблеми по прилагането на Закона за устройство на територията – І част.
Предпоставки за разрешаване на строителството.
Производство по издаване на виза за проектиране. Виза за проектиране по чл. 140, ал. 3 ЗУТ – участие на заинтересовани страни, съобщаване и влизане в сила.
Срокове за одобряване на инвестиционни проекти и за издаване на разрешение за строеж. Правни последици от неспазването им.
Осигуряване на съгласувателните актове, необходими за издаване на разрешението за строеж. Предварителни договори за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура.
Срокове за започване и завършване на строителството.
Загуба на правно действие и презаверка на разрешението за строеж.
Особености при презаверката на разрешенията за строеж, издадени преди влизане в сила на ЗИД ЗУТ, обн. ДВ бр. 13/2017 г.
Лектор
Савин
Ковачев
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  

 

12 октомври 2017 г. (четвъртък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 2
Практически проблеми по прилагането на Закона за устройство на територията – ІІ част.

Прилагане на плана за регулация и застрояване по инициатива на заинтересованите лица.
Определяне на местоположението на имотните граници при съвместяване на заварен ПУП и кадастралната карта. Въпроси по прилагането на § 22, ал. 2 и ал. 3 от Заключителните разпоредби на ЗУТ (ДВ, бр. 49 от 2014г.);
Комбинирани скици между действащ ПУП и кадастралната карта. Прилагане на ПУП при промяна на кадастралната основа след одобряването им.
Изменения на подробните устройствени планове, одобрени въз основа на грешна или непълна кадастрална основа.
Лектор
Валентина
Бакалова
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторант "Егур-Егур"  
13.30 - 15.00 ч. Тема № 3
Практически проблеми по прилагането на Закона за кадастъра и имотния регистър – I част.
Отстраняване на непълноти или грешки в кадастралната карта по заявление на заинтересовано лице и по искане на кмета на общината (чл. 54 ЗКИР).
Нанасяне в кадастралната карта на имот, възстановен по реда на чл. 10, ал. 7 ЗСПЗЗ.
Производство по отстраняване на явна фактическа грешка. Сравнение с производството по чл. 54 ЗКИР.
Лектор
Валентина
Бакалова
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  
15.30 - 17.00 ч. Тема № 4
Практически проблеми по прилагането на Закона за кадастъра и имотния регистър – II част.
Спор за материално право по чл. 54, ал. 2 ЗКИР. Особености на исковете за собственост на реална част от поземлен имот. Установителни искове за собственост за минало време.
Споровете за граници на поземлени имоти и на териториални единици по чл. 43, ал. 3 ЗКИР.
Тълкувателно решение № 8 от 23.02.2016 г. на ВКС по тълк. д. № 8/2014 г., ОСГК.
Лектор
Бонка
Дечева

 

13 октомври 2017 г. (петък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 5
Административен контрол по ЗУТ:
1. Служебна проверка по законосъобразност на строителните книжа, извършвана от органите на ДНСК
2. Административно производство по обжалване на строителни книжа.
3. Спиране на строежи с нарушения.
4. Премахване на незаконни строежи.
5. Въвеждане в експлоатация на завършени строежи.
Лектор
Милка
Гечева
11.00 - 11.30 ч. Кафе-пауза  
12.30 ч. Закриване на семинара  

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Цена за участие

Цена за участие в семинара:

300.00 лв.

Цената включва: лекции, персонални консултации с лектора, комплект учебни материали, разработени от лектора, кафе-паузи, книжката "Васил Левски – Апостола на свободата" на ИК "Труд и право" и сертификат за участие в учебен семинар.  

 

Доплащания

Обяд на 12 октомври 2017 г. 18.00 лв.
Една нощувка на легло в двойна стая в хотел "Бон Бон Централ" ***
(Стаите в хотела вече са запълнени!)
60.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел "Бон Бон Централ" ***
(Стаите в хотела вече са запълнени!)>
96.00 лв.
Една нощувка на легло в двойна стая в хотел "Ренесанс" ***
(Стаите в хотела вече са запълнени!)
48.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел "Ренесанс" ***
(Стаите в хотела вече са запълнени!)
84.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Бон Бон Централ" *** е включена закуска и ползване на безжичен Интернет.
В цената на нощувката за хотел "Ренесанс" *** е включена закуска и безжичен Интернет.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел "Бон Бон Централ" ***

Хотел "Бон Бон Централ" *** е нов тризвезден хотел в центъра на София (ул. Три уши № 8), разположен в непосредствена близост (30 м.) до конферентната зала.

Хотелът разполага с ресторант (Егур Егур), фитнес, сауна, масажен център, паркинг, безжичен Интернет.

Във всяка стая има телевизор с плосък екран, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет и телефон.

Страница в Интернет: http://central.bonbonhotels.bg .
Хотел "Ренесанс" *** Хотел "Ренесанс" *** е тризвезден хотел, който се намира се на пл. "Възраждане", до кръстовището на бул. "Христо Ботев" и бул. "Александър Стамболийски", в непосредствена близост до конферентната зала.

Стаите му разполагат с телефон, телевизор, климатик, мини-бар, сешоар и безжичен/Wi-fi интернет.

Страница в Интернет: www.hotelrenaissance-bg.com .
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Заявка за участие Моля, попълнете заявката тук.
Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000
пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
10 октомври 2017 г.

Допълнителна информация Tелефони: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64
E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Skype:

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ