Меню

Присъствен семинар и уебинар

ПРОМЕНИТЕ В ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ И В ПРАВИЛНИКА ЗА ПРИЛАГАНЕТО МУ ОТ 2021 Г.
СЪЗДАВАНЕ НА ПОРЪЧКА И РАБОТА НА КОМИСИЯТА В ЦАИС ЕОП

28 май 2021 г.

София, пл. "Македония" № 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала "Азия"

Лектор:

МАРИАНА КАЦАРОВА,
Юрист, експерт по обществени поръчки

Семинарът ще бъде излъчван в реално време в Zoom!

Вие може да изберете един от следните варианти за участие:

1. Присъствен семинар.
2. Уебинар по интернет в Zoom.

Учебният семинар ще се проведе при съблюдаване на всички изисквания за предпазване от Covid-19!


  • 001
  • 002
  • 0021

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)


ПРОГРАМА НА СЕМИНАРА / УЕБИНАРА

 

28 май 2021 г. (петък)

09.30 - 09.35 ч. Откриване
09.35 - 13.00 ч. Тема № 1:
Промените в Закона за обществените поръчки и в Правилника за прилагането му:

• Електронни решения на възложителя от 01.01.2021 г.;
• Задължителни и незадължителни функционалности в ЦАИС ЕОП;
• Изменения в чл. 116 от ЗОП;
• Нови възможности при събиране на оферти с обява;
• Изчисляване на срокове – нови правила;
• Правило за подписване на документи в ЦАИС ЕОП;
• Новости в предварителния контрол на АОП през ЦАИС ЕОП.
11.00 - 11.20 ч. Кафе-пауза / почивка
13.00 - 13.45 ч. Обедна почивка
13.45 - 17.00 ч. Тема № 2:
Основни въпроси при създаване и провеждане на електронна обществена поръчка (ЕОП):

• Правила за попълване на секция „Параметри“;
• Секция „Изисквания“ и секция „Проверка/показатели за оценка“;
• Разглеждане и оценяване на оферти в ЦАИС ЕОП, отстраняване на участници;
• Отваряне на ценови предложения – допускани грешки;
• Документиране и приключване работата на комисията в ЦАИС ЕОП.
Издаване на електронни решения на възложителя в ЦАИС ЕОП.
15.10 - 15.30 ч. Кафе-пауза / почивка
17.00 - 17.10 ч. Дискусия по въпроси на участниците
17.10  ч. Закриване на семинара / уебинара

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)


ЦЕНА ЗА УЧАСТИЕ

Цена за участие в присъствения семинар:

216.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, кафе-паузи, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в семинар.  

Доплащания

Обяд 18.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел "Централ" **** 66.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел "Централ" **** 108.00 лв.

 

Цена за участие в уебинара в Zoom:

216.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар.  

 

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Централ" **** е включена закуска, ползване на сауна и парна баня.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел "Централ" ****

Хотел "Централ" **** е изцяло нов четиризвезден хотел в центъра на София (бул. Христо Ботев № 52), разположен в непосредствена близост до конферентната зала.
Хотелът разполага сбизнес център, ресторант, лоби-бар, СПА център (джакузи, сауна, парна баня, масажен център), закрит паркинг, безжичен Интернет.
Във всяка стая имателевизор с плосък екран, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон, сешоар и сейф.
Страница в Интернет: www.central-hotel.com

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000, пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
26 май 2021 г.

Допълнителна информация Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
Важно! Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
Всеки участник ще може да влиза в уебинара само от едно устройство.
Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

Допълнителна информация
по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

 

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ

 


Акценти

Издателска програма „Есен 2021 – Пролет 2022“

Готова е издателската ни програма „Есен 2021 – Пролет 2022“. Разгледайте я и изберете полезните и интересни за Вас издания. И направете абонамент сега - на преференциални цени.

Прочети още...

Брой No 9 на месечните списания

Брой No 9 на месечните ни списания – печатни и електронни са вече при своите абонати.

Прочети още...

Учебник по търговско право - Част І - Търговци

Важно за абонатите на „ЕПИ Търговско и облигационно право“:
Вече имате на разположение и уникалното издание на проф. д-р Огнян Герджиков „Учебник по търговско право - Част І - Търговци“

Абонамент 2022

Време е за нов избор!
Разгледайте нашия каталог „Абонамент 2022“ и направете своя избор – печатните и електронните издания на ИК „Труд и право“
До края на август – на по-ниски цени!

Прочети още...

Книжки No 7 на месечните списания

Книжки No 7 на месечните списания са вече при своите абонати.
Разгледайте съдържанието на всяко от тях:

Прочети още...