Меню

Лектор:
МАРИАНА КАЦАРОВА, Юрист, експерт по обществени поръчки
 



ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАР


ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА

2 февруари 2021 г. (вторник)

09.30 - 09.35 ч. Откриване на уебинара Иво Ризов
Директор "Обучение"
09.35 - 11.00 ч.

Тема № 1:
Промените в Закона за обществените поръчки от края на 2020 г.
• Електронни решения на възложителя;
• Задължително публикуване на обявление за възложена поръчки при прилагане на някои изключения по ЗОП;
• Изменения в чл. 116 от ЗОП;
• Нови възможности при събиране на оферти с обява.

Лектор
Мариана
Кацарова
11.00 - 11.15 ч. Почивка  
11.15 - 12.30 ч. Тема № 2:
Основни въпроси при създаване, публикуване и провеждане на електронна обществена поръчка (ЕОП):
• Особености в секция „Параметри“;
• Секция „Изисквания“ – приложими и неприложими въпроси в различните раздели на поръчката;
• Специфични особености при обществени поръчки с обособени позиции;
• Предварителен контрол чрез случаен избор чрез ЦАИС ЕОП;
• Особености при публикуване в „Официален вестник“ на ЕС;
• Искане и даване на разяснения;
• Извършване на еднократна промяна и промяна за удължаване на срокове.
Лектор
Мариана
Кацарова
12.30 - 13.00 ч. Обедна почивка  
13.30 - 15.00 ч. Тема № 3:
Работа на комисията в ЦАИС ЕОП:
• Назначаване на комисия;
• Разглеждане и оценяване на офертите в ЦАИС ЕОП, отстраняване на участници;
• Отваряне на ценови предложения – допускани грешки;
• Документиране и приключване работата на комисията в ЦАИС ЕОП.
Лектор
Мариана
Кацарова
15.00 - 15.15 ч. Почивка  
15.15 - 17.00 ч. Тема № 4:
Финални решения на възложителя – определяне на изпълнител и прекратяване на процедура – стъпки.
Сключване на договор в ЦАИС ЕОП, подаване на заявки по договор и фактуриране.
Лектор
Мариана
Кацарова

 

 

Цена за участие в уебинара: 216.00 лв. с ДДС

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид и удостоверение за участие в уебинар.

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАР


Всеки участник може да изпрати въпросите си към лектора на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..

Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 1 февруари 2021 г.

Плащането може да извършите с банков превод до:

ТБ „ОББ” АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ „Решение” ООД


  • Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us ).
    Важно!
    Необходимо е предварително да инсталирате Zoom на Вашето устройство от https://zoom.us/download .
  • Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара.
  • Всеки участник може да влиза в уебинара само от едно устройство.
  • Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.

ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ:

1. Какво е уебинар?
Уебинарът
е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция.

2. Какви са предимствата на уебинара?
- Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон.
- Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп.
- Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др.

3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците?
- Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани.
- Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat).
- Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара.
- Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк.


Акценти

Издателска програма „Есен 2021 – Пролет 2022“

Готова е издателската ни програма „Есен 2021 – Пролет 2022“. Разгледайте я и изберете полезните и интересни за Вас издания. И направете абонамент сега - на преференциални цени.

Прочети още...

Брой No 9 на месечните списания

Брой No 9 на месечните ни списания – печатни и електронни са вече при своите абонати.

Прочети още...

Учебник по търговско право - Част І - Търговци

Важно за абонатите на „ЕПИ Търговско и облигационно право“:
Вече имате на разположение и уникалното издание на проф. д-р Огнян Герджиков „Учебник по търговско право - Част І - Търговци“

Абонамент 2022

Време е за нов избор!
Разгледайте нашия каталог „Абонамент 2022“ и направете своя избор – печатните и електронните издания на ИК „Труд и право“
До края на август – на по-ниски цени!

Прочети още...

Книжки No 7 на месечните списания

Книжки No 7 на месечните списания са вече при своите абонати.
Разгледайте съдържанието на всяко от тях:

Прочети още...