Sidebar

Меню

Традиционен национален учебен семинар

ПРАКТИЧЕСКИ ВЪПРОСИ ПО ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ

ПРАВИЛА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ. ПРОЦЕДУРИ.
НАРУШЕНИЯ И КОНТРОЛ. ПРАКТИКА НА КЗК И НА ВАС

15 - 17 март 2017 г.

София, пл. "Македония" № 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала "Европа"

Лектори:
МАРИАНА КАЦАРОВА, Експерт обществени поръчки,
ЦВЕТАН СТОЕВСКИ, Експерт обществени поръчки,
ЕЛЕНА ДИМОВА, Експерт обществени поръчки,
АЛЕКСАНДЪР АЛЕКСАНДРОВ, Експерт обществени поръчки

  • 001
  • 002
  • 003

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

15 март 2017 г. (сряда)

13.00 - 13.30 ч. Регистрация на участниците в семинара.  
13.30 - 13.40 ч. Откриване на семинара. Иво Ризов
Директор "Обучение"
13.40 - 17.00 ч. Тема № 1
Определяне реда за възлагане на обществените поръчки, съобразно обекта и прогнозната им стойност.
Разделяне на обществени поръчки – забрани и правила.
Практически аспекти на възлагането на обществени поръчки на ниски стойности: събиране на оферти с обява и покана до определени лица;
Публично състезание и пряко договаряне.
Обособяване на позиции в предмета на обществена поръчка – критерии и особени правила.
Лектор
Мариана
Кацарова
15.00 - 15.30 ч.

Кафе-пауза

 

 

16 март 2017 г. (четвъртък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 2
Основания за отстраняване на кандидати /участници при възлагане на обществени поръчки – лично състояние и други основания за отстраняване, деклариране, доказване, последици.
Гаранции за изпълнение – форми, размери и особености при използването им.
Окомплектоване и подаване на оферти – изисквания и често допускани грешки.
Административнонаказателна отговорност за нарушения при обществените поръчки.
Състави на административни нарушения.
Лектор
Мариана
Кацарова
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторант "Егур Егур"  
13.30 - 17.00 ч. Тема № 3
Съдържание и попълване на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Работа на комисията за провеждане на процедурата – възможни подходи в работата й, основни стъпки, документиране работата на комисията – протоколи и доклад.
Контрол на възложителя и приемане работата на комисията.
Лектор
Цветан
Стоевски
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  

 

17 март 2017 г. (петък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 4
Обжалване на решенията, действията и бездействията на възложителите.
Актове, които не подлежат на обжалване. Ход на производствата пред КЗК и ВАС.
Предпоставки за налагане на временна мярка и предварително изпълнение. Изключения.
Действия и възможности за страните в производството по обжалване.
Практика по прилагане на критериите за подбор и на критериите за възлагане на обществени поръчки.
Допускани грешки на възложителите.
Практика на КЗК и ВАС: Практически проблеми при изработването на документацията за участие и формулирането на изискванията и условията към кандидатите и участниците.
Преглед на допусканите грешки при откриването и приключването на процедурите и работата на комисията.
Лектор
Елена
Димова
и
Александър
Александров
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 Закриване на семинара Иво Ризов
Директор "Обучение"

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Цена за участие

Цена за участие в семинара:

300.00 лв.

Цената включва: Цената включва: лекции, консултации, учебни материали в електронен вид, кафе-паузи, удостоверение за участие в учебен семинар, книжката "Дар от усмивки" и книга на ИК "Труд и право" по избор (с цена до 30.00 лв.).  

 

Доплащания

Обяд на 16 март 2017 г 18.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел "Ренесанс" *** 48.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел "Ренесанс" *** 84.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Ренесанс" *** е включена закуска и безжичен Интернет.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел "Ренесанс"
***

Хотел "Ренесанс" *** е тризвезден хотел, който се намира се на пл. "Възраждане", до кръстовището на бул. "Христо Ботев" и бул. "Александър Стамболийски", в непосредствена близост до конферентната зала.

Стаите му разполагат с телефон, телевизор, климатик, мини-бар, сешоар и безжичен/Wi-fi интернет.

Страница в Интернет: www.hotelrenaissance-bg.com.
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Заявка за участие Моля, попълнете заявката тук.
Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000
пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
15 март 2017 г.

Допълнителна информация Tелефони: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64
E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Skype:

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ

 


Книги

  • Актуални

  • Очаквани