Меню

Национален учебен семинар

НОВАТА ПРАВНА УРЕДБА НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ. НОВИЯТ ЗАКОН ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ И ПРАВИЛНИКА ПО ПРИЛАГАНЕТО МУ. ПРАВИЛА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ. ПРОЦЕДУРИ. НАРУШЕНИЯ И КОНТРОЛ

12 - 13 май 2016 г.

София, пл. „Македония” № 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала „Америка”

ЦВЕТАН СТОЕВСКИ, Експерт обществени поръчки
АНТОАНЕТА ПЪРВАНОВА, Експерт обществени поръчки
 

  • 01
  • 02
  • 03

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

12 май 2016 г. (четвъртък)

08.30 - 09.00 ч. Регистрация на участниците в семинара  
09.00 - 09.10 ч. Откриване на семинара Иво Ризов
Директор "Обучение"
09.10 - 12.30 ч. Тема № 1
1. Общ преглед на новия Закон за обществените поръчки и правилника по прилагането му. Сравнителен анализ на действащите и новите норми на ЗОП и ППЗОП.
2. Приложно поле на закона. Изключения.
3. Възложители на обществени поръчки - статут, видове, особености. Упълномощаване и заместване.
4. Публичност и прозрачност при откриване и провеждане на процедурите - профил на купувача, регистър на обществените поръчки.
5. Електронен обмен на информация. Централизирано възлагане.
6. Единен европейски документ за обществени поръчки.
7. Подизпълнители - условия за участие и изисквания. Трети лица.
8. Видове процедури за възлагане на обществени поръчки:
– Провеждани от публични възложители;
– Провеждани от секторни възложители.
Лектор
Цветан
Стоевски
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторант „Егур-Егур“  
13.30 - 17.00 ч. Тема № 2
1. Нови правила при обособяване на позиции. Запазени обществени поръчки.
2. Подготовка на процедурата. Основни акценти при откриване на процедура:
- Пазарни консултации;
- Решение и обявление;
- Изменение на условията.
3. Пречки за участие в процедурите. Определяне на критерии за допустимост на участниците. Методика за оценка на офертите.
4. Гаранции в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
5. Специфични правила за провеждане на видовете процедури. Комисия за провеждане на процедура по ЗОП - състав, ред за разглеждане на офертите. Приключване на процедурата за възлагане на обществената поръчка.
6. Договор за обществена поръчка. Нови основания за изменение на договорите.
7. Новите правила за обжалване на актовете на възложителите. Допустимост на жалбата, правен интерес, разноски, временна мярка и предварително изпълнение. Права и задължения на страните в производството по обжалване. Правомощия на КЗК.
8. Основания за отмяна на обжалваното решение или действие. Съществени и несъществени нарушения. Действия, които следва да бъдат предприети след отмяна на обжалвано решение на възложителя.
Лектор
Цветан
Стоевски
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  

 

13 май 2016 г. (петък)

09.00 – 12.30 ч. Тема № 3
1. Външен и вътрешен контрол на обществените поръчки:
- Правомощия на контролните органи;
- Обхват и последици от извършването му;
2. Видове нарушения:
- По ЗОП: Прогнозна стойност - приложими правила и допустими изключения; обособени позиции - обща и индивидуална стойност, начин на възлагане;
- По ППЗОП: Законоустановени срокове и минимално съдържание на документи.
Лектор
Антоанета
Първанова
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 ч. Закриване на семинара  

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Цена за участие

Цена за участие в семинара:

240.00 лв.

Цената включва: Цената включва: лекции, консултации, учебни пособия, учебни материали в електронен вид, кафе-паузи, удостоверение за участие в учебен семинар, книжката „По пътеките на мъдростта” и книга на ИК „Труд и право” по избор (с цена до 30.00 лв.).  

 

Доплащания

Обяд на 12 май 2016 г. 18.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел „Централ” **** 60.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Централ” **** 96.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел „Ренесанс” *** 48.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Ренесанс” *** 84.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Централ" **** е включена закуска, ползване на сауна, парна баня, джакузи и безжичен Интернет.
В цената на нощувката за хотел "Ренесанс" *** е включена закуска и безжичен Интернет.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел „Централ” ****

Хотел „Централ” **** е изцяло нов четиризвезден хотел в центъра на София (бул. Христо Ботев № 52), разположен в непосредствена близост до конферентната зала.

Хотелът разполага с бизнес център, ресторант, лоби-бар, СПА център (джакузи, сауна, парна баня, масажен център), закрит паркинг, безжичен Интернет.

Във всяка стая има телевизор с плосък екран, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон, сешоар и сейф.

Страница в Интернет: www.central-hotel.com.
Хотел „Ренесанс”
***

Хотел "Ренесанс" *** е тризвезден хотел, който се намира се на пл. „Възраждане”, до кръстовището на бул. „Христо Ботев” и бул. „Александър Стамболийски”, в непосредствена близост до конферентната зала.

Стаите му разполагат с телефон, телевизор, климатик, мини-бар, сешоар и безжичен/Wi-fi интернет.

Страница в Интернет: www.hotelrenaissance-bg.com.
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Заявка за участие Моля, попълнете заявката тук.
Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000
пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
11 май 2016 г.

Допълнителна информация Tелефони: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64
E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Skype:

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ


Книги

  • Актуални

  • Очаквани