Меню

Месечно списание с актуално приложно знание за трудови отношения и държавна служба, управление на човешките ресурси, заплащане на труда, осигуряване на здравословна и безопасна работна среда, социално осигуряване, здравно осигуряване и социално подпомагане.
Списание „Труд и право” излиза от м. юли 1992 г.

Месечно списание с актуално приложно знание по материята на финансовото и управленското счетоводство, на бюджетното счетоводство, данъчното облагане и данъчно-осигурителния процес, финансовото управление, митническите режими и застраховането.
Списанието излиза от м. януари 1993 г.

Месечно списание за вещно право, семейно и наследствено право, авторско право и индустриална собственост, нотариални действия, устройство на територията, кадастър и имотен регистър, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. юли 1994 г. Тематичният обхват и издателският почерк на списанието са формирани от проф. д.ю.н. Витали Таджер, който беше водещ консултант на списанието от самото му създаване.

Месечно списание за търговско право, за облигационно право, за обществени поръчки и защита на конкуренцията, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. януари 1997 г.

Препоръки и насоки на Европейската комисия за осигуряване на безопасни и здравословни работни места по време на COVID-19 в някои отрасли и дейности..

Методики, препоръки и практически стъпки

Двадесет и седмо издание на книгата-годишник!
Книга-годишник + CD и специализиран сайт.

 Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + CD

Луксозно издание с твърди корици

Тематичен коментар;
Съдебна практика;
Практически решения;
Нормативен текст на ГПК.

Единадесето издание на книгата-годишник!

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + достъп до специализиран сайт

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + достъп до сайт: www.god2021.trudipravo.bg

Дванадесето издание на книгата-годишник!

Двадесет и пето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + достъп до сайт: www.god2021.trudipravo.bg

Уникална книга – за всеки практикуващ юрист

Важни особености и казуси във връзка с осигуряването на физическите лица

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за труда и държавната служба, за социалното и здравното осигуряване.

Тематичен обхват:

  • трудови отношения;
  • държавна служба;
  • заплащане на труда;
  • безопасност и здраве при работа;
  • човешки ресурси;
  • заетост, квалификация и преквалификация;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване;
  • социално подпомагане.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за счетоводство, данъци и социално осигуряване.

Тематичен обхват:

  • финансово счетоводство;
  • управленско счетоводство;
  • бюджетно счетоводство;
  • данъчно облагане;
  • данъчно-осигурителен процес;
  • митнически режими;
  • финанси на фирмата;
  • застраховане;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за отношенията на собственост и устройството на територията.

Тематичен обхват:

  • вещно право;
  • семейно право;
  • наследствено право;
  • собственост и ползване на земите и горите;
  • авторско право;
  • индустриална собственост;
  • нотариална дейност;
  • устройство на територията;
  • кадастър и имотен регистър;
  • процесуално право.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за търговско право, облигационно право, конкурентно право, обществени поръчки.

Тематичен обхват:

  • търговци;
  • търговски сделки;
  • търговски спорове;
  • търговска несъстоятелност;
  • търговски регистър;
  • облигационни отношения;
  • обществени поръчки;
  • защита на конкуренцията;
  • защита на потребителите;
  • процесуално право.

Актуализираните и кодифицирани текстове на всички правни актове, действащи на територията на Р България.

  • нормативни актове на българското законодателство;
  • нормативни актове на правото на Европейския съюз;
  • нормативни актове на международното право, ратифицирани от Р България;
  • международни договори, по които страна е Р България.

Актуализация – след всеки брой на Държавен вестник.

Така ще разполагате с надеждни и прецизни калкулатори за Вашите финанси.

Видове калкулатори:

Архив ЕПИ, съвместим с  ЕПИ 5.0 включва електронните продукти на ИК „Труд и право” за периода от 1 януари 1998 г. до 31 декември 2002 г., или общо около 8000 материала.

В тази необичайна и пълна с предизвикателства и изпитания година, ние – семейството на книгата, ви благодарим, че съхранихте книгата като ваша основна ценност.

Така ще спазим новите изисквания, ще гарантираме здравето, както на участниците, така и на лекторите и организаторите на обучението.

До края на август – абонамент за списанията на по-ниски цени.
И куп подаръци за всеки абонат!

Осмите броеве на списанията ни пътуват към своите абонати. Вижте съдържанието на всяко от тях.

Книгата-годишник „Социално осигуряване – 2020 година“ е вече при Вас. Заявете, купете тази книга.

Първи записали се за участие в националните ни учебни семинари на море през септември. Вижте поканите за участие. Включете се.

22 януари 2021 г.
Учебен уебинар в Zoom
Лектор: Димитър Бойчев
Цена: 120.00 лв. с ДДС

26 – 27 януари 2021 г.
Учебен уебинар в Zoom
Лектори: Димитър Войнов, Валентина Василева, Лорета Цветкова
Цена: 300.00 лв. с ДДС

28 – 29 януари 2021 г.
Учебен уебинар в Zoom
Лектори: Велин Филипов, Калина Златанова, Eвгения Попова
Цена: 300.00 лв. с ДДС

НОВИЯТ ЗАКОН ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ. ПРАВИЛА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ. ПРОЦЕДУРИ. НАРУШЕНИЯ И КОНТРОЛ. ПРАКТИКА НА КЗК И ВАС. НОВИЯТ ЗАКОН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СРЕДСТВАТА ОТ ЕВРОПЕЙСКИТЕ СТРУКТУРНИ И ИНВЕСТИЦИОННИ ФОНДОВЕ

9 - 11 март 2016 г.

София, пл. „Македония” № 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала „Европа”

Лектори:
ЕЛЕНА ДИМОВА, Експерт обществени поръчки
АЛЕКСАНДЪР АЛЕКСАНДРОВ, Експерт обществени поръчки
АНТОАНЕТА ПЪРВАНОВА, Експерт обществени поръчки
ЦВЕТАН СТОЕВСКИ, Експерт обществени поръчки
Доц. д-р МАРИЯ КАЗАНДЖИЕВА, Експерт
 

  • 001
  • 002
  • 003

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

9 март 2016 г. (сряда)

13.00 - 13.30 ч. Регистрация на участниците в семинара  
13.30 - 13.40 ч. Откриване на семинара Иво Ризов
Директор "Обучение"
13.40 - 17.00 ч. Тема № 1
1. Общ преглед на новия Закон за обществените поръчки. Сравнителен анализ на действащите и новите норми на ЗОП.
2. Видове процедури за възлагане на обществени поръчки:
- провеждани от публични възложители
- провеждани от секторни възложители;
3. Нови правила при обособяване на позиции. Запазени обществени поръчки.
4. Подготовка на процедурата. Основни акценти при откриване на процедура:
- Пазарни консултации;
- Решение и обявление;
- Изменение на условията;
5. Пречки за участие в процедурите. Определяне на критерии за допустимост на участниците. Методика за оценка на офертите.
6. Новите правила за обжалване на актовете на възложителите. Допустимост на жалбата, правен интерес, разноски, временна мярка и предварително изпълнение. Права и задължения на страните в производството по обжалване. Правомощия на КЗК.
7. Основания за отмяна на обжалваното решение или действие. Съществени и несъществени нарушения. Действия, които следва да бъдат предприети след отмяна на обжалвано решение на възложителя.
8. Актуална практика на КЗК и ВАС.
Лектори
Елена Димова
и Александър
Александров
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  

 

10 март 2016 г. (четвъртък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 2
1. Приложно поле на закона. Изключения.
2. Възложители на обществени поръчки – статут, видове, особености. Упълномощаване и заместване.
3. Публичност и прозрачност при откриване и провеждане на процедурите – профил на купувача, регистър на обществените поръчки
4. Електронен обмен на информация. Централизирано възлагане.
5. Единен европейски документ за обществени поръчки.
6. Подизпълнители – условия за участие и изисквания. Трети лица.
7. Гаранции в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
8. Специфични правила за провеждане на видовете процедури. Комисия за провеждане на процедура по ЗОП – състав, ред за разглеждане на офертите. Приключване на процедурата за възлагане на обществената поръчка.
9. Договор за обществена поръчка. Нови основания за изменение на договорите.
Лектор
Цветан
Стоевски
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторант „Егур Егур“  
13.30 - 17.00 ч. Тема № 3
Външен и вътрешен контрол на обществените поръчки:

• Правомощия на контролните органи;
• Нов подход при налагане на административно-наказателната отговорност;
• Видове нарушения;
• Лица с качеството „възложител”.
Лектор
Антоанета
Първанова
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  

 

11 март 2016 г. (петък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 4
Новият Закон за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове
Основни характеристики на уредените в ЗУСЕСИФ административни производства по предоставяне на безвъзмездна финансова помощ със средства от ЕСИФ и по извършване на финансови корекции по проектите, финансирани със средства от ЕСИФ.
Административният договор, с който се предоставя БФП, като нов за българското законодателство правен институт.
Проекция на новата уредба спрямо досегашната практика на административните съдилища по делата, касаещи управлението на средствата от ЕСИФ.
Лектор
Доц. д-р Мария
Казанджиева
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 ч. Закриване на семинара  
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Цена за участие

Цена за участие в семинара:

300.00 лв.

Цената включва: Цената включва: лекции, консултации, учебни пособия, учебни материали в електронен вид, кафе-паузи, удостоверение за участие в учебен семинар, книжката „По пътеките на мъдростта” и книга на ИК „Труд и право” по избор (с цена до 30.00 лв.).  

 

Доплащания

Обяд на 10 март 2016 г. 18.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел „Централ” **** 60.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Централ” **** 96.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел „Ренесанс” *** 48.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Ренесанс” *** 84.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Централ" **** е включена закуска, ползване на сауна, парна баня, джакузи и безжичен Интернет.
В цената на нощувката за хотел "Ренесанс" *** е включена закуска и безжичен Интернет.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел „Централ” ****

Хотел „Централ” **** е изцяло нов четиризвезден хотел в центъра на София (бул. Христо Ботев № 52), разположен в непосредствена близост до конферентната зала.

Хотелът разполага с бизнес център, ресторант, лоби-бар, СПА център (джакузи, сауна, парна баня, масажен център), закрит паркинг, безжичен Интернет.

Във всяка стая има телевизор с плосък екран, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон, сешоар и сейф.

Страница в Интернет: www.central-hotel.com .
Хотел „Ренесанс”
***

Хотел "Ренесанс" *** е тризвезден хотел, който се намира се на пл. „Възраждане”, до кръстовището на бул. „Христо Ботев” и бул. „Александър Стамболийски”, в непосредствена близост до конферентната зала.

Стаите му разполагат с телефон, телевизор, климатик, мини-бар, сешоар и безжичен/Wi-fi интернет.

Страница в Интернет: www.hotelrenaissance-bg.com .
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Заявка за участие Моля, попълнете заявката тук.
Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000
пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
8 март 2016 г.

Допълнителна информация Tелефони: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64
E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Skype:

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ