Меню

НОВИЯТ ЗАКОН ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ. ПРАВИЛА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ. ПРОЦЕДУРИ. НАРУШЕНИЯ И КОНТРОЛ. ПРАКТИКА НА КЗК И ВАС. НОВИЯТ ЗАКОН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СРЕДСТВАТА ОТ ЕВРОПЕЙСКИТЕ СТРУКТУРНИ И ИНВЕСТИЦИОННИ ФОНДОВЕ

9 - 11 март 2016 г.

София, пл. „Македония” № 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала „Европа”

Лектори:
ЕЛЕНА ДИМОВА, Експерт обществени поръчки
АЛЕКСАНДЪР АЛЕКСАНДРОВ, Експерт обществени поръчки
АНТОАНЕТА ПЪРВАНОВА, Експерт обществени поръчки
ЦВЕТАН СТОЕВСКИ, Експерт обществени поръчки
Доц. д-р МАРИЯ КАЗАНДЖИЕВА, Експерт
 

  • 001
  • 002
  • 003

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

9 март 2016 г. (сряда)

13.00 - 13.30 ч. Регистрация на участниците в семинара  
13.30 - 13.40 ч. Откриване на семинара Иво Ризов
Директор "Обучение"
13.40 - 17.00 ч. Тема № 1
1. Общ преглед на новия Закон за обществените поръчки. Сравнителен анализ на действащите и новите норми на ЗОП.
2. Видове процедури за възлагане на обществени поръчки:
- провеждани от публични възложители
- провеждани от секторни възложители;
3. Нови правила при обособяване на позиции. Запазени обществени поръчки.
4. Подготовка на процедурата. Основни акценти при откриване на процедура:
- Пазарни консултации;
- Решение и обявление;
- Изменение на условията;
5. Пречки за участие в процедурите. Определяне на критерии за допустимост на участниците. Методика за оценка на офертите.
6. Новите правила за обжалване на актовете на възложителите. Допустимост на жалбата, правен интерес, разноски, временна мярка и предварително изпълнение. Права и задължения на страните в производството по обжалване. Правомощия на КЗК.
7. Основания за отмяна на обжалваното решение или действие. Съществени и несъществени нарушения. Действия, които следва да бъдат предприети след отмяна на обжалвано решение на възложителя.
8. Актуална практика на КЗК и ВАС.
Лектори
Елена Димова
и Александър
Александров
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  

 

10 март 2016 г. (четвъртък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 2
1. Приложно поле на закона. Изключения.
2. Възложители на обществени поръчки – статут, видове, особености. Упълномощаване и заместване.
3. Публичност и прозрачност при откриване и провеждане на процедурите – профил на купувача, регистър на обществените поръчки
4. Електронен обмен на информация. Централизирано възлагане.
5. Единен европейски документ за обществени поръчки.
6. Подизпълнители – условия за участие и изисквания. Трети лица.
7. Гаранции в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
8. Специфични правила за провеждане на видовете процедури. Комисия за провеждане на процедура по ЗОП – състав, ред за разглеждане на офертите. Приключване на процедурата за възлагане на обществената поръчка.
9. Договор за обществена поръчка. Нови основания за изменение на договорите.
Лектор
Цветан
Стоевски
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторант „Егур Егур“  
13.30 - 17.00 ч. Тема № 3
Външен и вътрешен контрол на обществените поръчки:

• Правомощия на контролните органи;
• Нов подход при налагане на административно-наказателната отговорност;
• Видове нарушения;
• Лица с качеството „възложител”.
Лектор
Антоанета
Първанова
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  

 

11 март 2016 г. (петък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 4
Новият Закон за управление на средствата от Европейските структурни и инвестиционни фондове
Основни характеристики на уредените в ЗУСЕСИФ административни производства по предоставяне на безвъзмездна финансова помощ със средства от ЕСИФ и по извършване на финансови корекции по проектите, финансирани със средства от ЕСИФ.
Административният договор, с който се предоставя БФП, като нов за българското законодателство правен институт.
Проекция на новата уредба спрямо досегашната практика на административните съдилища по делата, касаещи управлението на средствата от ЕСИФ.
Лектор
Доц. д-р Мария
Казанджиева
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 ч. Закриване на семинара  
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Цена за участие

Цена за участие в семинара:

300.00 лв.

Цената включва: Цената включва: лекции, консултации, учебни пособия, учебни материали в електронен вид, кафе-паузи, удостоверение за участие в учебен семинар, книжката „По пътеките на мъдростта” и книга на ИК „Труд и право” по избор (с цена до 30.00 лв.).  

 

Доплащания

Обяд на 10 март 2016 г. 18.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел „Централ” **** 60.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Централ” **** 96.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел „Ренесанс” *** 48.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Ренесанс” *** 84.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Централ" **** е включена закуска, ползване на сауна, парна баня, джакузи и безжичен Интернет.
В цената на нощувката за хотел "Ренесанс" *** е включена закуска и безжичен Интернет.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел „Централ” ****

Хотел „Централ” **** е изцяло нов четиризвезден хотел в центъра на София (бул. Христо Ботев № 52), разположен в непосредствена близост до конферентната зала.

Хотелът разполага с бизнес център, ресторант, лоби-бар, СПА център (джакузи, сауна, парна баня, масажен център), закрит паркинг, безжичен Интернет.

Във всяка стая има телевизор с плосък екран, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон, сешоар и сейф.

Страница в Интернет: www.central-hotel.com.
Хотел „Ренесанс”
***

Хотел "Ренесанс" *** е тризвезден хотел, който се намира се на пл. „Възраждане”, до кръстовището на бул. „Христо Ботев” и бул. „Александър Стамболийски”, в непосредствена близост до конферентната зала.

Стаите му разполагат с телефон, телевизор, климатик, мини-бар, сешоар и безжичен/Wi-fi интернет.

Страница в Интернет: www.hotelrenaissance-bg.com.
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Заявка за участие Моля, попълнете заявката тук.
Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000
пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
8 март 2016 г.

Допълнителна информация Tелефони: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64
E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Skype:

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ


Книги

  • Актуални

  • Очаквани