Меню

Месечно списание с актуално приложно знание за трудови отношения и държавна служба, управление на човешките ресурси, заплащане на труда, осигуряване на здравословна и безопасна работна среда, социално осигуряване, здравно осигуряване и социално подпомагане.
Списание „Труд и право” излиза от м. юли 1992 г.

Месечно списание с актуално приложно знание по материята на финансовото и управленското счетоводство, на бюджетното счетоводство, данъчното облагане и данъчно-осигурителния процес, финансовото управление, митническите режими и застраховането.
Списанието излиза от м. януари 1993 г.

Месечно списание за вещно право, семейно и наследствено право, авторско право и индустриална собственост, нотариални действия, устройство на територията, кадастър и имотен регистър, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. юли 1994 г. Тематичният обхват и издателският почерк на списанието са формирани от проф. д.ю.н. Витали Таджер, който беше водещ консултант на списанието от самото му създаване.

Месечно списание за търговско право, за облигационно право, за обществени поръчки и защита на конкуренцията, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. януари 1997 г.

 Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + CD

Луксозно издание с твърди корици

Тематичен коментар;
Съдебна практика;
Практически решения;
Нормативен текст на ГПК.

Единадесето издание на книгата-годишник!

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Второ преработено и допълнено издание

Двадесет и седмо издание на книгата-годишник!
Книга-годишник + CD и специализиран сайт.

Важни особености и казуси във връзка с осигуряването на физическите лица

Методики, препоръки и практически стъпки

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Дванадесето издание на книгата-годишник!

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за труда и държавната служба, за социалното и здравното осигуряване.

Тематичен обхват:

  • трудови отношения;
  • държавна служба;
  • заплащане на труда;
  • безопасност и здраве при работа;
  • човешки ресурси;
  • заетост, квалификация и преквалификация;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване;
  • социално подпомагане.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за счетоводство, данъци и социално осигуряване.

Тематичен обхват:

  • финансово счетоводство;
  • управленско счетоводство;
  • бюджетно счетоводство;
  • данъчно облагане;
  • данъчно-осигурителен процес;
  • митнически режими;
  • финанси на фирмата;
  • застраховане;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за отношенията на собственост и устройството на територията.

Тематичен обхват:

  • вещно право;
  • семейно право;
  • наследствено право;
  • собственост и ползване на земите и горите;
  • авторско право;
  • индустриална собственост;
  • нотариална дейност;
  • устройство на територията;
  • кадастър и имотен регистър;
  • процесуално право.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за търговско право, облигационно право, конкурентно право, обществени поръчки.

Тематичен обхват:

  • търговци;
  • търговски сделки;
  • търговски спорове;
  • търговска несъстоятелност;
  • търговски регистър;
  • облигационни отношения;
  • обществени поръчки;
  • защита на конкуренцията;
  • защита на потребителите;
  • процесуално право.

Актуализираните и кодифицирани текстове на всички правни актове, действащи на територията на Р България.

  • нормативни актове на българското законодателство;
  • нормативни актове на правото на Европейския съюз;
  • нормативни актове на международното право, ратифицирани от Р България;
  • международни договори, по които страна е Р България.

Актуализация – след всеки брой на Държавен вестник.

Така ще разполагате с надеждни и прецизни калкулатори за Вашите финанси.

Видове калкулатори:

Архив ЕПИ, съвместим с  ЕПИ 5.0 включва електронните продукти на ИК „Труд и право” за периода от 1 януари 1998 г. до 31 декември 2002 г., или общо около 8000 материала.

Семинар по здравословни и безопасни условия на труд:
1 – 4 септември 2020 г.

До края на август – абонамент за списанията на по-ниски цени.
И куп подаръци за всеки абонат!

Осмите броеве на списанията ни пътуват към своите абонати. Вижте съдържанието на всяко от тях.

Книгата-годишник „Социално осигуряване – 2020 година“ е вече при Вас. Заявете, купете тази книга.

Първи записали се за участие в националните ни учебни семинари на море през септември. Вижте поканите за участие. Включете се.

13 - 14 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Савин Ковачев, Валентина Бакалова, Георги Даракчиев, Галина Солакова
Цена: 336.00 лв. с ДДС
 

15 - 16 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Азия"
Лектори: Д-р Невин Фети, Десислава Тошкова-Николова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

20 - 21 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Д-р Томчо Томов, Теодора Дичева, Катя Кашъмова, Марио Първанов, Елка Атанасова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

22 - 23 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Азия"
Лектори: Мариана Кацарова, Цветелина Василева
Цена: 336.00 лв. с ДДС

Семинарът ще се проведе след приемане на промените в Наредба Н-18
София, пл. „Македония” 1, ет. 2, КНСБ, Конферентна зала „Азия”
Лектори: Любка Тимчева, Катя Гущерска
Цена с ДДС: 216.00 лв.

29 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Азия"
Лектори: Десислава Калудова, Иван Минев
Цена: 216.00 лв. с ДДС

5 - 6 ноември 2020 г.
София, пл. „Македония” № 1, ет. 2, Конферентна зала „Азия”
Лектори: Красимир Машев, Костадинка Недкова, Диана Митева, Георги Хорозов
Цена: 336.00 лв. с ДДС

17 – 19 февруари 2016 г.

София, пл. „Македония” № 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала „Европа”

Лектори:
ДАНИЕЛА АСЕНОВА, Директор на дирекция „Осигуряване и краткосрочни плащания” в Национален осигурителен институт
КАТЯ КАШЪМОВА, Началник отдел „Осигурителна методология” в Национална агенция за приходите
ЕЛИНА ЧАЛЪКОВА, Директор на Дирекция „Пенсионно осигуряване” в Национален осигурителен институт
ЛАРИСА ТОДОРОВА, Държавен експерт в Министерство на труда и социалната политика
МАРИО ПЪРВАНОВ, Съдия във Върховен касационен съд

  • 001
  • 002
  • 003

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

17 февруари 2016 г. (сряда)

13.00 - 13.30 ч. Регистрация на участниците в семинара.  
13.30 - 13.40 ч. Откриване на семинара. Иво Ризов
Директор "Обучение"
13.40 - 17.00 ч. Тема № 1
Промените от 1 януари 2016 г. в Кодекса за социално осигуряване (КСО) и наредбите по неговото прилагане, свързани с разходите на държавното обществено осигуряване.
Новият ред за подаване на документите за изплащане на паричните обезщетения. Наредба за паричните обезщетения и помощи от държавното обществено осигуряване, в сила от 1 януари 2016 г.
Електронен регистър на болничните листове. Наредба за реда за представяне в Националния осигурителен институт на данните от издадените болнични листове и решенията по обжалването им.
Осигурителни права на осигурените лица. Видове обезщетения:
• Право на парични обезщетения (при временна неработоспособност, за майчинство/при бременност и раждане и за отглеждане на малко дете);
• Парични помощи от средствата на държавното обществено осигуряване.
Лектор
Даниела
Асенова
15.00 - 15.30 ч.

Кафе-пауза

 

 

18 февруари 2016 г. (четвъртък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 2
Актуални въпроси по прилагането на осигурителното законодателство през 2016 г. Промените в задължителното социално и здравно осигуряване. Промените в нормативните актове, свързани с осигурителните вноски. Подаване на декларации, заявления от работодателите и осигурителите за осигурените от тях лица, от самоосигуряващите се и от осигурените лица.
Лектор
Катя
Кашъмова
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторант „Егур Егур“  
13.30 - 15.30 ч. Тема № 3
Промените в трудовото законодателство. Актуални въпроси и казуси по уреждане на трудовите отношения. Трудоустрояване. Прекратяване на трудовия договор и закрила при уволнение. Обезщетения, дължими от работодателя при прекратяване на трудовия договор. Решения на общото събрание на работниците и служителите, с които работодателят е длъжен да се съобрази.
Лектор
Лариса
Тодорова
15.30 - 16.00 ч. Кафе-пауза  
16.00 - 17.30 ч. Тема № 4
Преглед на промените в задължителното пенсионно осигуряване в сила от 01.01.2016 г. Условия за пенсиониране и преизчисление на пенсиите. Примери при практическото приложение на отделните разпоредби, касаещи пенсиите за осигурителен стаж и възраст. Други въпроси, свързани с дейността по пенсионното осигуряване.
Лектор
Елина
Чалъкова

 

19 февруари 2016 г. (петък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 5
Обзор на актуалната задължителна практика на ВКС по трудови спорове. Практически въпроси по прилагането на Кодекса на труда относно някои правни институти и разпоредби - общи основания за прекратяване на трудовия договор по чл. 325 КТ, основания за едностранно прекратяване на трудовия договор по чл. 328 КТ, подбор по чл. 329 КТ, закрила при уволнение по чл. 333 КТ, дисциплинарна отговорност, имуществена отговорност на работодателя и на работника или служителя и други.
Лектор
Марио
Първанов
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 Закриване на семинара Иво Ризов
Директор "Обучение"

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Цена за участие

Цена за участие в семинара:

300.00 лв.

Цената включва: Цената включва: лекции, консултации, учебни пособия, учебни материали в електронен вид, кафе-паузи, удостоверение за участие в учебен семинар, книжката „По пътеките на мъдростта” и книга на ИК „Труд и право” по избор (с цена до 30.00 лв.).  

 

Доплащания

Обяд на 18 февруари 2016 г. 18.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел „Централ” **** 60.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Централ” **** 96.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел „Ренесанс” *** 48.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Ренесанс” *** 84.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Централ" **** е включена закуска, ползване на сауна, парна баня, джакузи и безжичен Интернет.
В цената на нощувката за хотел "Ренесанс" *** е включена закуска и безжичен Интернет.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел „Централ” ****

Хотел „Централ” **** е изцяло нов четиризвезден хотел в центъра на София (бул. Христо Ботев № 52), разположен в непосредствена близост до конферентната зала.

Хотелът разполага с бизнес център, ресторант, лоби-бар, СПА център (джакузи, сауна, парна баня, масажен център), закрит паркинг, безжичен Интернет.

Във всяка стая има телевизор с плосък екран, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон, сешоар и сейф.

Страница в Интернет: www.central-hotel.com .
Хотел „Ренесанс”
***

Хотел "Ренесанс" *** е тризвезден хотел, който се намира се на пл. „Възраждане”, до кръстовището на бул. „Христо Ботев” и бул. „Александър Стамболийски”, в непосредствена близост до конферентната зала.

Стаите му разполагат с телефон, телевизор, климатик, мини-бар, сешоар и безжичен/Wi-fi интернет.

Страница в Интернет: www.hotelrenaissance-bg.com .
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Заявка за участие Моля, попълнете заявката тук.
Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000
пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
11 февруари 2016 г.

Допълнителна информация Tелефони: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64
E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Skype:

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ