Меню

Месечно списание с актуално приложно знание за трудови отношения и държавна служба, управление на човешките ресурси, заплащане на труда, осигуряване на здравословна и безопасна работна среда, социално осигуряване, здравно осигуряване и социално подпомагане.
Списание „Труд и право” излиза от м. юли 1992 г.

Месечно списание с актуално приложно знание по материята на финансовото и управленското счетоводство, на бюджетното счетоводство, данъчното облагане и данъчно-осигурителния процес, финансовото управление, митническите режими и застраховането.
Списанието излиза от м. януари 1993 г.

Месечно списание за вещно право, семейно и наследствено право, авторско право и индустриална собственост, нотариални действия, устройство на територията, кадастър и имотен регистър, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. юли 1994 г. Тематичният обхват и издателският почерк на списанието са формирани от проф. д.ю.н. Витали Таджер, който беше водещ консултант на списанието от самото му създаване.

Месечно списание за търговско право, за облигационно право, за обществени поръчки и защита на конкуренцията, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. януари 1997 г.

Луксозно издание с твърди корици

Тематичен коментар;
Съдебна практика;
Практически решения;
Нормативен текст на ГПК.

Единадесето издание на книгата-годишник!

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + CD

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за труда и държавната служба, за социалното и здравното осигуряване.

Тематичен обхват:

  • трудови отношения;
  • държавна служба;
  • заплащане на труда;
  • безопасност и здраве при работа;
  • човешки ресурси;
  • заетост, квалификация и преквалификация;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване;
  • социално подпомагане.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за счетоводство, данъци и социално осигуряване.

Тематичен обхват:

  • финансово счетоводство;
  • управленско счетоводство;
  • бюджетно счетоводство;
  • данъчно облагане;
  • данъчно-осигурителен процес;
  • митнически режими;
  • финанси на фирмата;
  • застраховане;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за отношенията на собственост и устройството на територията.

Тематичен обхват:

  • вещно право;
  • семейно право;
  • наследствено право;
  • собственост и ползване на земите и горите;
  • авторско право;
  • индустриална собственост;
  • нотариална дейност;
  • устройство на територията;
  • кадастър и имотен регистър;
  • процесуално право.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за търговско право, облигационно право, конкурентно право, обществени поръчки.

Тематичен обхват:

  • търговци;
  • търговски сделки;
  • търговски спорове;
  • търговска несъстоятелност;
  • търговски регистър;
  • облигационни отношения;
  • обществени поръчки;
  • защита на конкуренцията;
  • защита на потребителите;
  • процесуално право.

Актуализираните и кодифицирани текстове на всички правни актове, действащи на територията на Р България.

  • нормативни актове на българското законодателство;
  • нормативни актове на правото на Европейския съюз;
  • нормативни актове на международното право, ратифицирани от Р България;
  • международни договори, по които страна е Р България.

Актуализация – след всеки брой на Държавен вестник.

Така ще разполагате с надеждни и прецизни калкулатори за Вашите финанси.

Видове калкулатори:

Архив ЕПИ, съвместим с  ЕПИ 5.0 включва електронните продукти на ИК „Труд и право” за периода от 1 януари 1998 г. до 31 декември 2002 г., или общо около 8000 материала.

9 юни 2020 г.
Уебинар
Лектор: Мариана Кацарова
Цена за участие в уебинара: 120.00 лв. с ДДС

15 - 18 юни 2020 г.
Курортен комплекс "Ривиера", Хотел "Ривиера Бийч" 5*
Лектори: Д-р Томчо Томов, Ненко Салчев, Катя Кашъмова
Цена за обучение: 336.00 лв. с ДДС
Семинарът се отлага!
Включете се в нашите уебинари тук!

15 - 18 юни 2020 г.
Курортен комплекс "Ривиера", Хотел "Ривиера Бийч" 5*
Лектори: Инж. Александър Борисов, Николай Стоянов, Д-р Диана Дикова
Цена за обучение: 336.00 лв. с ДДС
Семинарът се отлага!
Включете се в нашите уебинари тук!

22 - 26 юни 2020 г.
Курортен комплекс „Св. св. Константин и Елена”, Хотелски комплекс „Астор Гардън” 5*
Лектори: Борислав Белазелков, Стефан Кюркчиев, Мариана Кацарова
Цена за обучение: 360.00 лв. с ДДС
Семинарът се отлага!
Включете се в нашите уебинари тук!

22 - 26 юни 2020 г.
Курортен комплекс „Св. св. Константин и Елена”, Хотелски комплекс „Астор Гардън” 5*
Лектори: Димитър Войнов, Евгения Попова, Калина Златанова, Д-р Антон Свраков
Цена за обучение: 360.00 лв. с ДДС
Семинарът се отлага!
Включете се в нашите уебинари тук!

22 - 30 юли 2020 г.
ШРИ ЛАНКА
СОФИЯ - ДОХА - КОЛОМБО - АНУРАДАПУРА - СИГИРИЯ - ДАМБУЛА - ПИНАВЕЛА - БЕРУВАЛА - КОЛОМБО - ДОХА - СОФИЯ
Лектор: Велин Филипов
Цена: 3 450.00 лв.
Семинарът се отлага поради ситуацията с COVID-19!

Традиционен национален учебен семинар

АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ.
ПРОМЕНИТЕ В ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ И В ПРАВИЛНИКА ПО ПРИЛАГАНЕТО МУ.
ПРАКТИКА НА КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА И НА ВЪРХОВНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ПО ПРИЛАГАНЕТО НА ЗОП

18 - 20 март 2015 г.
София, ул. „Пиротска” № 18
Хотел „Света София”

Лектори:

ПОЛИНА ЦОКОВА,
Експерт по обществени поръчки

МАРИАНА КАЦАРОВА,
Експерт по обществени поръчки

ЕЛЕНА ДИМОВА,
Експерт по обществени поръчки

АЛЕКСАНДЪР АЛЕКСАНДРОВ,
Експерт по обществени поръчки


ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

18 март 2015 г. (сряда)

12.30 - 13.00 ч. Регистрация на участници в семинара
13.00 - 13.10 ч.
Откриване на семинара

13.10 - 17.00 ч. Тема № 1
„Непредвидени обстоятелства“ по ЗОП и ППЗОП - понятие и правни последици. Нови моменти при подготовката на оферта за участие. Задължения на възложителя при основателни съмнения за тръжни манипулации.

Лекция 4 учебни часа
Дискусия 1 учебен час
Лектор Полина Цокова

15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза

19 март 2015 г. (четвъртък)

09.00 - 12.3009.00 - 12.30 ч. Тема № 2
ПРАКТИЧЕСКИ ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ ПРИ ПРИЛАГАНЕТО НА ПОСЛЕДНИТЕ ПРОМЕНИ В ЗОП И ППЗОП.
Предизвикателства пред възложителите при поддържане профила на купувача.
Възлагане с публична покана - усложнения и възможни решения.

Лекция 4 учебни часа
Дискусия 1 учебен час
Лектор Мариана Кацарова

10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторанта на хотела

13.30 - 17.00 ч. Тема № 3
ПРАКТИЧЕСКИ ПРОБЛЕМИ И РЕШЕНИЯ ПРИ ПРИЛАГАНЕТО НА ПОСЛЕДНИТЕ ПРОМЕНИ В ЗОП И ППЗОП.
Практически въпроси, свързани с подготовката на процедури по ЗОП.
Коментар на новите изисквания, произтичащи от промените в ППЗОП и анализ на приложенията към правилника - образци на оферта и договор, методика за сключване на договори по чл. 12, ал.1, т. 13 от ЗОП.

Лекция 4 учебни часа
Дискусия 1 учебен час
Лектор Мариана Кацарова

15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза

20 март 2015 г. (петък)

09.00 - 12.3009.00 - 12.30 ч. Тема № 4
ПРАКТИКА НА КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА И НА ВЪРХОВНИЯ АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД ПРИ ОБЖАЛВАНЕТО НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ
- Промени в правилата за обжалване на решенията, действията и бездействията на възложителите. Съществени моменти от производството по обжалване пред КЗК и ВАС.
- Основания за отмяна на обжалваното решение или действие. Съществени и несъществени нарушения. Правомощия на КЗК и ВАС. Правни последици от решението в производството по обжалване.
- Изменения в правилата за откриване и провеждане на процедурите, които налагат промяна в практиката на КЗК и ВАС: подготовка и откриване на процедурите; критерии за подбор на участниците/кандидатите и документи, които възложителят може да изисква; състав и действия на комисията за провеждане на процедурата; оценяване и класиране на офертите; публичност и прозрачност при провеждане на процедурите.
- Действия, които следва да бъдат предприети след отмяна на обжалвано решение на възложителя.
- Представяне на решения от практиката на КЗК и ВАС.

Лекция 4 учебни часа
Дискусия 1 учебен час
Лектор Елена Димова и Александър Александров

10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза
12.30 ч. Закриване на семинара

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЗАЯВКА


Цена за участие

Цена за участие в семинара: 300.00 лв.
Цената включва: лекции, учебни материали, кафе-паузи, удостоверение за участие в семинар, книжката „Откровения” и книга на ИК „Труд и право” по избор (с цена до 30.00 лв.).

Доплащания за:

Цена:

Обяд на 19 март 2015 г. 18.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел „Света София” 60.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Света София” 96.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС. В цената на нощувката е включена закуска, ползване на фитнес и безжичен Интернет.


Хотел „Света София” е четиризвезден хотел в центъра на София (ул. Пиротска № 18), разположен на изключително удобно и комуникативно място.
Хотелът разполага с бизнес център, ресторант, лоби-бар, фитнес, сауна, солариум и масажен център.
Във всяка стая има телевизор, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон и сешоар.
Страница в Интернет: www.hotelsvetasofia.com .


ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ| ЗАЯВКА


Заявка за участие

За заявяване на участие, моля, попълнете заявката.

Плащането може да извършите чрез банков превод до:

ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
12 март 2015 г.

Допълнителна информация по всички въпроси, свързани с обучението, можете да получите на:
тел.: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64
e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.

Skype: ivo.rizov666