Меню

Месечно списание с актуално приложно знание за трудови отношения и държавна служба, управление на човешките ресурси, заплащане на труда, осигуряване на здравословна и безопасна работна среда, социално осигуряване, здравно осигуряване и социално подпомагане.
Списание „Труд и право” излиза от м. юли 1992 г.

Месечно списание с актуално приложно знание по материята на финансовото и управленското счетоводство, на бюджетното счетоводство, данъчното облагане и данъчно-осигурителния процес, финансовото управление, митническите режими и застраховането.
Списанието излиза от м. януари 1993 г.

Месечно списание за вещно право, семейно и наследствено право, авторско право и индустриална собственост, нотариални действия, устройство на територията, кадастър и имотен регистър, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. юли 1994 г. Тематичният обхват и издателският почерк на списанието са формирани от проф. д.ю.н. Витали Таджер, който беше водещ консултант на списанието от самото му създаване.

Месечно списание за търговско право, за облигационно право, за обществени поръчки и защита на конкуренцията, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. януари 1997 г.

Второ преработено и допълнено издание

Урегулиране, опазване и застрояване на поземлените имоти
Ограничения на собствеността за благоустройствени цели
Въздействие на административноправните режими върху правото на собственост

Двадесет и шесто издание на книгата-годишник!
Книга-годишник + CD и специализиран сайт.

Луксозно издание с твърди корици

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + CD

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Единадесето издание на книгата-годишник!

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + CD

Тематичен приложен коментар
Анализ на съдебната практика и тълкувателната дейност на ВКС

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за труда и държавната служба, за социалното и здравното осигуряване.

Тематичен обхват:

  • трудови отношения;
  • държавна служба;
  • заплащане на труда;
  • безопасност и здраве при работа;
  • човешки ресурси;
  • заетост, квалификация и преквалификация;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване;
  • социално подпомагане.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за счетоводство, данъци и социално осигуряване.

Тематичен обхват:

  • финансово счетоводство;
  • управленско счетоводство;
  • бюджетно счетоводство;
  • данъчно облагане;
  • данъчно-осигурителен процес;
  • митнически режими;
  • финанси на фирмата;
  • застраховане;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за отношенията на собственост и устройството на територията.

Тематичен обхват:

  • вещно право;
  • семейно право;
  • наследствено право;
  • собственост и ползване на земите и горите;
  • авторско право;
  • индустриална собственост;
  • нотариална дейност;
  • устройство на територията;
  • кадастър и имотен регистър;
  • процесуално право.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за търговско право, облигационно право, конкурентно право, обществени поръчки.

Тематичен обхват:

  • търговци;
  • търговски сделки;
  • търговски спорове;
  • търговска несъстоятелност;
  • търговски регистър;
  • облигационни отношения;
  • обществени поръчки;
  • защита на конкуренцията;
  • защита на потребителите;
  • процесуално право.

Актуализираните и кодифицирани текстове на всички правни актове, действащи на територията на Р България.

  • нормативни актове на българското законодателство;
  • нормативни актове на правото на Европейския съюз;
  • нормативни актове на международното право, ратифицирани от Р България;
  • международни договори, по които страна е Р България.

Актуализация – след всеки брой на Държавен вестник.

Така ще разполагате с надеждни и прецизни калкулатори за Вашите финанси.

Видове калкулатори:

Архив ЕПИ, съвместим с  ЕПИ 5.0 включва електронните продукти на ИК „Труд и право” за периода от 1 януари 1998 г. до 31 декември 2002 г., или общо около 8000 материала.

16 - 17 януари 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Велин Филипов, Валентина Василева, Евгения Попова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

22 - 24 януари 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Димитър Войнов, Калина Златанова, Лорета Цветкова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

29 - 31 януари 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Велин Филипов, Калина Златанова, Евгения Попова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

12 - 14 февруари 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Катя Кашъмова, Даниела Асенова, Теодора Дичева, Марио Първанов, Елка Атанасова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

19 - 21 февруари 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Катя Кашъмова, Даниела Асенова, Теодора Дичева, Марио Първанов, Елка Атанасова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

27 - 28 февруари 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Димитър Войнов, Евгения Попова, Калина Златанова, Велин Филипов
Цена: 360.00 лв. с ДДС

18 - 20 март 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Катя Кашъмова, Теодора Дичева, Ненко Салчев,Марио Първанов, Елка Атанасова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

14 януари 2020 г.
Русе, пл. „Свобода” 5, Хотел „Дунав Плаза”, Конферентна зала
Лектор: Теодора Бакърджиева
Цена: 120.00 лв.

22 януари 2020 г.
Русе, пл. „Свобода” 5, Хотел „Дунав Плаза”, Конферентна зала
Лектори: Димитър Бойчев
Цена: 120.00 лв.

23 януари 2020 г.
Плевен, бул. „Цар Борис III” № 2, Конферентна зала на хотел „Ростов”
Лектори: Мина Янкова
Цена: 120.00 лв.

Традиционен национален учебен семинар

ДАНЪЧНО ОБЛАГАНЕ И СЧЕТОВОДНО ПРИКЛЮЧВАНЕ НА 2016 г. АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ НА ДОПК

24 - 25 ноември 2016 г.

София, пл. „Македония” 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала „Европа“

Лектори:
Доц. д-р ЛЮДМИЛА МЕРМЕРСКА, Данъчен консултант
ВЕЛИН ФИЛИПОВ, Регистриран одитор, счетоводен и данъчен консултант
КАЛИНА ЗЛАТАНОВА, Данъчен консултант
РОСЕН ИВАНОВ, Директор на дирекция „Данъчно-осигурителна методология” в НАП

Местата за семинара са запълнени!
Местата за семинара са запълнени!
Заповядайте на същите семинари през месец януари:
1. 18 - 20 януари 2017 г., Конферентна зала "Европа"
2.
25 - 27 януари 2017 г., Конферентна зала "Европа"
3. 25 - 27 януари 2017 г., Хотел "Света София"

 

  • 001
  • 002
  • 003

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

24 ноември 2016 г. (четвъртък)

08.30 - 09.00 ч. Регистрация на участниците в семинара.  
09.00 - 09.10 ч. Откриване на семинара. Иво Ризов
Директор "Обучение"
09.10 - 10.30 ч. Тема № 1
Промени и актуални въпроси на ДОПК. Тълкувателно решение на ВКС № 4 от 12.03.2016 г.
Лектор
Росен
Иванов
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
11.00 - 12.30 ч. Тема № 2
Данъчно облагане по реда на ЗДДФЛ
1. Промените в ЗДДФЛ за 2016 г.:

- Въвеждане на авансово облагане на доходи от други източници;
- Облагане с окончателен данък на обратно изплатени суми по линията на доброволно осигуряване и животоза-страховане;
- Други.
2. Актуална данъчна и съдебна практика по ЗДДФЛ:
- Продажба на недвижими имоти;
- Продажба на финансови активи;
- Облагане на местни лица, получили доходи с източник чужбинар;
- Други.
Лектор
Доц. д-р Людмила
Мермерска
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторант „Егур-Егур”  
13.30 - 17.00 ч. Тема № 3
Данъчно облагане по реда на ЗКПО
1. Промените в ЗКПО за 2016 г.
2. Промените в ЗКПО и ЗДДФЛ, свързани с използване на активи и персонал и за лични нужди.
- Категории физически лица, за които е приложим новият ред на облагане;
- Упражняване на правото на избор на ред за облагане с данък върху разходите в натура по смисъла на § 1, т. 83 от ДР на ЗКПО, вкл. и за 2016 г.;
- Определяне на данъчната основа за облагане с данък върху разходите  в натура по смисъла на § 1, т. 83 от ДР на ЗКПО;
- Отмяна на облагането с данък върху разходите на разходите, свързани с експлоатация на превозни средства за управленска дейност от 01. 01.2016 г. и последиците от това, вкл. ако превозното средство е ползвано освен за управленска дейност и за лични нужди.
3. Актуална данъчна и съдебна практика:
- Вземания и задължения;
- Амортизиране и отписване на дълготрайни активи;
- Разходи на съдружници/собственици и скрито разпределение на печалбата;
- Разходи, несвързани с дейността;
- Социални разходи (ваучери за храна, застраховки „Живот“, доброволно здравно осигуряване);
- Други.
Лектор
Доц. д-р Людмила
Мермерска
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  

 

25 ноември 2016 г. (петък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 4
Важни моменти в счетоводното приключване на 2016 г. Годишен финансов отчет. Акценти в новият Закон за счетоводството.
Лектор
Велин
Филипов
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторант „Егур-Егур”  
13.30 - 17.00 ч. Тема № 5
Нови моменти и актуални въпроси на данъка върху добавената стойност. Специални разпоредби, свързани с годишното приключване. Актуални казуси и практика от 2016 г.:
1. Особености, свързани с облагането на предоставянето за безвъзмездно ползване на фирмени активи за лични нужди на собствениците, съдружниците, работниците и служителите:

- Разграничение между безвъзмездно и възмездно ползване за лични нужди;
- Кога личното ползване на фирмени активи подлежи на облагане и кога е предмет на освободена доставка;
- Данъчно събитие и данъчна основа на безвъзмездните доставки на стоки/услуги, свързани с лично ползване;
- Документиране и начисляване на данъка за личното ползване;
- Данъчно третиране на личното ползване за целите на прякото облагане – ЗКПО и ЗДДФЛ.
2. Намаляване на глобите/санкциите при неначисляване на ДДС.
3. Промяна в режима на доставките.
4. Евентуални промени в правилника за прилагане на закона.
5. Актуални въпроси и проблеми, свързани с ДДС облагането, административна и съдебна практика.
Лектор
Калина
Златанова
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  
17.00 ч. Закриване на семинара Иво Ризов
Директор "Обучение"

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Цена за участие

Цена за участие в семинара:

300.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, учебни материали, кафе-паузи, удостоверение за участие в семинар, книжката „Дар от усмивки” и книгата-годишник на ИК „Труд и право” - „Данъчно облагане и счетоводно приключване на 2016 г.”  

 

Доплащания

Два обяда 36.00 лв.
Една нощувка на легло в двойна стая в хотел „Централ” **** 60.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Централ” **** 96.00 лв.
Една нощувка на легло в двойна стая в хотел „Ренесанс” *** 48.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Ренесанс” *** 84.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Централ" **** е включена закуска, ползване на сауна, парна баня, джакузи и безжичен Интернет.
В цената на нощувката за хотел "Ренесанс" *** е включена закуска и безжичен Интернет.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел „Централ” **** Хотел „Централ” **** е изцяло нов четиризвезден хотел в центъра на София (бул. Христо Ботев № 52), разположен в непосредствена близост до конферентната зала.

Хотелът разполага с бизнес център, ресторант, лоби-бар, СПА център (джакузи, сауна, парна баня, масажен център), закрит паркинг, безжичен Интернет.

Във всяка стая има телевизор с плосък екран, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон, сешоар и сейф.

Страница в Интернет: www.central-hotel.com.
Хотел „Ренесанс”
***
Хотел "Ренесанс" *** е тризвезден хотел, който се намира се на пл. „Възраждане”, до кръстовището на бул. „Христо Ботев” и бул. „Александър Стамболийски”, в непосредствена близост до конферентната зала.

Стаите му разполагат с телефон, телевизор, климатик, мини-бар, сешоар и безжичен/Wi-fi интернет.

Страница в Интернет: www.hotelrenaissance-bg.com.
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Заявка за участие Моля, попълнете заявката тук.
Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000
пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
18 ноември 2016 г.

Местата за семинара са запълнени!
Заповядайте на същите семинари през месец януари:
1. 18 - 20 януари 2017 г., Конферентна зала "Европа"
2.
25 - 27 януари 2017 г., Конферентна зала "Европа"
3. 25 - 27 януари 2017 г., Хотел "Света София"

Допълнителна информация Tелефони: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64
E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Skype:

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ