Меню

Месечно списание с актуално приложно знание за трудови отношения и държавна служба, управление на човешките ресурси, заплащане на труда, осигуряване на здравословна и безопасна работна среда, социално осигуряване, здравно осигуряване и социално подпомагане.
Списание „Труд и право” излиза от м. юли 1992 г.

Месечно списание с актуално приложно знание по материята на финансовото и управленското счетоводство, на бюджетното счетоводство, данъчното облагане и данъчно-осигурителния процес, финансовото управление, митническите режими и застраховането.
Списанието излиза от м. януари 1993 г.

Месечно списание за вещно право, семейно и наследствено право, авторско право и индустриална собственост, нотариални действия, устройство на територията, кадастър и имотен регистър, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. юли 1994 г. Тематичният обхват и издателският почерк на списанието са формирани от проф. д.ю.н. Витали Таджер, който беше водещ консултант на списанието от самото му създаване.

Месечно списание за търговско право, за облигационно право, за обществени поръчки и защита на конкуренцията, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. януари 1997 г.

 Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + CD

Луксозно издание с твърди корици

Тематичен коментар;
Съдебна практика;
Практически решения;
Нормативен текст на ГПК.

Единадесето издание на книгата-годишник!

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Второ преработено и допълнено издание

Двадесет и седмо издание на книгата-годишник!
Книга-годишник + CD и специализиран сайт.

Методики, препоръки и практически стъпки

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Дванадесето издание на книгата-годишник!

Двадесет и пето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + CD

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за труда и държавната служба, за социалното и здравното осигуряване.

Тематичен обхват:

  • трудови отношения;
  • държавна служба;
  • заплащане на труда;
  • безопасност и здраве при работа;
  • човешки ресурси;
  • заетост, квалификация и преквалификация;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване;
  • социално подпомагане.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за счетоводство, данъци и социално осигуряване.

Тематичен обхват:

  • финансово счетоводство;
  • управленско счетоводство;
  • бюджетно счетоводство;
  • данъчно облагане;
  • данъчно-осигурителен процес;
  • митнически режими;
  • финанси на фирмата;
  • застраховане;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за отношенията на собственост и устройството на територията.

Тематичен обхват:

  • вещно право;
  • семейно право;
  • наследствено право;
  • собственост и ползване на земите и горите;
  • авторско право;
  • индустриална собственост;
  • нотариална дейност;
  • устройство на територията;
  • кадастър и имотен регистър;
  • процесуално право.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за търговско право, облигационно право, конкурентно право, обществени поръчки.

Тематичен обхват:

  • търговци;
  • търговски сделки;
  • търговски спорове;
  • търговска несъстоятелност;
  • търговски регистър;
  • облигационни отношения;
  • обществени поръчки;
  • защита на конкуренцията;
  • защита на потребителите;
  • процесуално право.

Актуализираните и кодифицирани текстове на всички правни актове, действащи на територията на Р България.

  • нормативни актове на българското законодателство;
  • нормативни актове на правото на Европейския съюз;
  • нормативни актове на международното право, ратифицирани от Р България;
  • международни договори, по които страна е Р България.

Актуализация – след всеки брой на Държавен вестник.

Така ще разполагате с надеждни и прецизни калкулатори за Вашите финанси.

Видове калкулатори:

Архив ЕПИ, съвместим с  ЕПИ 5.0 включва електронните продукти на ИК „Труд и право” за периода от 1 януари 1998 г. до 31 декември 2002 г., или общо около 8000 материала.

Осмите броеве на списанията ни пътуват към своите абонати. Вижте съдържанието на всяко от тях.

Книгата-годишник „Социално осигуряване – 2020 година“ е вече при Вас. Заявете, купете тази книга.

Първи записали се за участие в националните ни учебни семинари на море през септември. Вижте поканите за участие. Включете се.

1 – 4 септември 2020 г.
Курортен комплекс „Св. св. Константин и Елена”, Хотелски комплекс „Астор Гардън” 5*
Лектори: Инж. Огнян Атанасов, Николай Стоянов, Д-р Диана Дикова
Цена за обучение: 360.00 лв. с ДДС

15 - 18 септември 2020 г.
Курортен комплекс „Св. св. Константин и Елена”, Хотелски комплекс „Астор Гардън” 5*
Лектори: Димитър Войнов, Калина Златанова, Евгения Попова
Цена за обучение: 360.00 лв. с ДДС

15 - 18 септември 2020 г.
Курортен комплекс „Св. св. Константин и Елена”, Хотелски комплекс „Астор Гардън” 5*
Лектори: Стефан Кюркчиев, Валя Гигова, Мариана Кацарова
Цена за обучение: 360.00 лв. с ДДС

13 - 14 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Савин Ковачев, Валентина Бакалова, Георги Даракчиев, Галина Солакова
Цена: 336.00 лв. с ДДС
 

15 - 16 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Азия"
Лектори: Д-р Невин Фети, Десислава Тошкова-Николова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

20 - 21 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Д-р Томчо Томов, Теодора Дичева, Катя Кашъмова, Марио Първанов, Елка Атанасова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

22 - 23 октомври 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Азия"
Лектори: Мариана Кацарова, Цветелина Василева
Цена: 336.00 лв. с ДДС

Национален учебен семинар

НОВАТА ПРАВНА УРЕДБА НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ. НОВИЯТ ЗАКОН ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ И ПРАВИЛНИКА ПО ПРИЛАГАНЕТО МУ.
ПРАВИЛА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ. ПРОЦЕДУРИ. НАРУШЕНИЯ И КОНТРОЛ. ПРАКТИКА НА КЗК И ВАС

20 - 22 април 2016 г.

Велинград, Хотел Роял СПА Велинград ****

Лектори:
ЕЛЕНА ДИМОВА, Експерт обществени поръчки
АЛЕКСАНДЪР АЛЕКСАНДРОВ, Експерт обществени поръчки
АНТОАНЕТА ПЪРВАНОВА, Експерт обществени поръчки
 

  • 0001
  • 0002
  • 0003
  • 0004
  • 0005
  • 0006

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

20 април 2016 г. (сряда)

10.00 ч. Отпътуване с автобус/микробус от София, пл. „Македония” 1, пред сградата на КНСБ (за участниците, заявили общ транспорт).  
12.30 - 14.00 ч. Регистрация на участниците на рецепцията в хотела. По възможност - настаняване в хотела.  
14.00 - 14.10 ч. Откриване на семинара в конферентната зала. Иво Ризов
Директор "Обучение"
14.10 - 17.30 ч. Обучение - Тема № 1:
1. Общ преглед на новия Закон за обществените поръчки. Сравнителен анализ на действащите и новите норми на ЗОП.
2. Видове процедури за възлагане на обществени поръчки:
- провеждани от публични възложители
- провеждани от секторни възложители;
3. Нови правила при обособяване на позиции. Запазени обществени поръчки.
4. Подготовка на процедурата. Основни акценти при откриване на процедура:
- Пазарни консултации;
- Решение и обявление;
- Изменение на условията;
5. Пречки за участие в процедурите. Определяне на критерии за допустимост на участниците. Методика за оценка на офертите.
6. Новите правила за обжалване на актовете на възложителите. Допустимост на жалбата, правен интерес, разноски, временна мярка и предварително изпълнение. Права и задължения на страните в производството по обжалване. Правомощия на КЗК.
7. Основания за отмяна на обжалваното решение или действие. Съществени и несъществени нарушения. Действия, които следва да бъдат предприети след отмяна на обжалвано решение на възложителя.
8. Актуална практика на КЗК и ВАС.
Лектори
Елена Димова и Александър
Александров
15.30 - 16.00 ч. Кафе-пауза  
20.00 - 22.00 ч. Вечеря  

 

21 април 2016 г. (четвъртък)

08.00 - 09.00 ч. Закуска  
09.00 - 12.30 ч. Обучение - Тема № 2:
1. Приложно поле на закона. Изключения.
2. Възложители на обществени поръчки - статут, видове, особености. Упълномощаване и заместване.
3. Публичност и прозрачност при откриване и провеждане на процедурите - профил на купувача, регистър на обществените поръчки
4. Електронен обмен на информация. Централизирано възлагане.
5. Единен европейски документ за обществени поръчки.
6. Подизпълнители - условия за участие и изисквания. Трети лица.
7. Гаранции в процедурата за възлагане на обществената поръчка.
8. Специфични правила за провеждане на видовете процедури. Комисия за провеждане на процедура по ЗОП - състав, ред за разглеждане на офертите. Приключване на процедурата за възлагане на обществената поръчка.
9. Договор за обществена поръчка. Нови основания за изменение на договорите.
Лектори
Елена Димова и Александър
Александров
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 - 14.00 ч. Обяд  
14.15 - 19.00 ч. Екскурзия до местността „Клептуза“, с. Дорково със средновековната крепост Цепина и музея към нея, Плиоценския парк, църквата „Св. Пророк Илия“.  
20.00 - 22.00 ч. Вечеря  

 

  • 001
  • 002
  • 003

22 април 2016 г. (петък)

08.00 - 09.00 ч. Закуска  
09.00 - 12.30 ч. Обучение - Тема № 3:
Външен и вътрешен контрол на обществените поръчки:
• Правомощия на контролните органи;
• Нов подход при налагане на административно-наказателната отговорност;
• Видове нарушения;
• Лица с качеството „възложител”.
Лектор
Антоанета
Първанова
10.30 - 10.50 ч. Кафе-пауза  
12.30 - 13.30 ч. Закриване на семинара, освобождаване на стаите и обяд  
13.30 ч. Отпътуване на автобуса/микробуса за София  
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Цена за участие

Цена за участие в семинара:

300.00 лв.*

Цената включва: Цената включва: обучение, учебни материали, кафе-паузи, удостоверение за участие в семинара и книга на ИК „Труд и право” по избор (с цена до 30.00 лв.).

* Цената е с включен 20 % ДДС. Фактура с ДДС.
 

 

Доплащания

Две нощувки в двойна стая с включени закуски, обеди и вечери (FB), безжичен интернет, паркинг, ползване на открити и закрити басейни, фитнес, термална и релакс зона и екскурзия. 220.00 лв.**
Две нощувки в самостоятелна стая с включени закуски, обеди и вечери (FB), безжичен интернет, паркинг, ползване на открити и закрити басейни, фитнес, термална и релакс зона и екскурзия. 330.00 лв.**
Транспорт София - Хотел Роял СПА Велинград - София 100.00 лв.**

** Крайна цена, фактура без ДДС, на основание Чл. 142, ал. 1 ЗДДС!

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Хотел Роял СПА Велинград 4 * (www.royalspa.bg ) е най-новият 4 звезден хотел в гр. Велинград. Хотелът предлага най-големия и модерен СПА център в България!
Разполага с конферентна зала, ресторант, лоби-бар, лятна градина, пура бар, фитнес, фризьорски и козметичен салон, магазин, игрален салон, билярд и безжичен интернет.
СПА центърът /2000 кв.м./ предлага: термални външни басейни, голям вътрешен басейн, голям външен басейн, три джакузита, финландска, хималайска, инфрачервена и панорамна сауна, аромо парна баня, панорамна парна баня, хамам, римска баня, руска баня, лакониум, масажни студия, релакс зона и термо зона.
Стаите му са просторни и оборудвани с централно отопление, климатик, плазмен телевизор, високоскоростен безжичен интернет, телефон, мини-бар, сешоар и халат.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Заявка за участие Моля, попълнете заявката тук.
Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000
пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
18 април 2016 г.

Допълнителна информация Tелефони: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64
E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Skype:

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ