Sidebar

Меню

Месечно списание с актуално приложно знание за трудови отношения и държавна служба, управление на човешките ресурси, заплащане на труда, осигуряване на здравословна и безопасна работна среда, социално осигуряване, здравно осигуряване и социално подпомагане.
Списание „Труд и право” излиза от м. юли 1992 г.

Месечно списание с актуално приложно знание по материята на финансовото и управленското счетоводство, на бюджетното счетоводство, данъчното облагане и данъчно-осигурителния процес, финансовото управление, митническите режими и застраховането.
Списанието излиза от м. януари 1993 г.

Месечно списание за вещно право, семейно и наследствено право, авторско право и индустриална собственост, нотариални действия, устройство на територията, кадастър и имотен регистър, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. юли 1994 г. Тематичният обхват и издателският почерк на списанието са формирани от проф. д.ю.н. Витали Таджер, който беше водещ консултант на списанието от самото му създаване.

Месечно списание за търговско право, за облигационно право, за обществени поръчки и защита на конкуренцията, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. януари 1997 г.

Новата правна уредба
Приложен коментар
Практически решения

Двадесет и второ издание на книгата-годишник!

Двадесет и второ издание на книгата-годишник!

Десето издание на книгата-годишник!

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за труда и държавната служба, за социалното и здравното осигуряване.

Тематичен обхват:

  • трудови отношения;
  • държавна служба;
  • заплащане на труда;
  • безопасност и здраве при работа;
  • човешки ресурси;
  • заетост, квалификация и преквалификация;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване;
  • социално подпомагане.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за счетоводство, данъци и социално осигуряване.

Тематичен обхват:

  • финансово счетоводство;
  • управленско счетоводство;
  • бюджетно счетоводство;
  • данъчно облагане;
  • данъчно-осигурителен процес;
  • митнически режими;
  • финанси на фирмата;
  • застраховане;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за отношенията на собственост и устройството на територията.

Тематичен обхват:

  • вещно право;
  • семейно право;
  • наследствено право;
  • собственост и ползване на земите и горите;
  • авторско право;
  • индустриална собственост;
  • нотариална дейност;
  • устройство на територията;
  • кадастър и имотен регистър;
  • процесуално право.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за търговско право, облигационно право, конкурентно право, обществени поръчки.

Тематичен обхват:

  • търговци;
  • търговски сделки;
  • търговски спорове;
  • търговска несъстоятелност;
  • търговски регистър;
  • облигационни отношения;
  • обществени поръчки;
  • защита на конкуренцията;
  • защита на потребителите;
  • процесуално право.

Актуализираните и кодифицирани текстове на всички правни актове, действащи на територията на Р България.

  • нормативни актове на българското законодателство;
  • нормативни актове на правото на Европейския съюз;
  • нормативни актове на международното право, ратифицирани от Р България;
  • международни договори, по които страна е Р България.

Актуализация – след всеки брой на Държавен вестник.

Така ще разполагате с надеждни и прецизни калкулатори за Вашите финанси.

Видове калкулатори:

24 - 26 октомври 2018 г.
Сандански, Парк Хотел Пирин 5*
Лектори: Атанаска Дишева, Юлия Ковачева, Соня Янкулова, Теодора Николова
Цена: 540.00 лв.

31 октомври - 2 ноември 2018 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектор: Д-р Антон Свраков
Цена: 318.00 лв.

31 октомври - 2 ноември 2018 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Азия"
Лектори: Соня Янкулова, Галина Солакова, Атанаска Дишева, Юлия Ковачева, Теодора Николова
Цена: 318.00 лв.

7 - 9 ноември 2018 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Савин Ковачев, Валентина Бакалова, Георги Даракчиев, Галина Солакова, Любка Петрова
Цена: 318.00 лв.

15 - 16 ноември 2018 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектор: Димитър Войнов, Евгения Попова, Валентина Василева
Цена: 336.00 лв.

21 - 23 ноември 2018 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектор: Велин Филипов, Калина Златанова, Лорета Цветкова
Цена: 336.00 лв.
Местата за семинара са запълнени!

28 - 30 ноември 2018 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектор: Димитър Войнов, Калина Златанова, Евгения Попова
Цена: 336.00 лв.

5 - 7 декември 2018 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Валя Гигова, Борислав Белазелков, Красимир Влахов, Диана Митева
Цена: 318.00 лв.

6 – 7 декември 2018 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, Конферентна зала "Азия"
Лектори: Теодора Бакърджиева, Мария Цветанова
Цена: 240.00 лв.

19 ноември 2018 г.
Русе, пл. "Свобода" 5, Хотел "Дунав Плаза", Конферентна зала
Лектор: Димитър Войнов
Цена: 108.00 лв.

Седми национален учебен семинар

"ПРАКТИЧЕСКИ ВЪПРОСИ ПО ПРИЛАГАНЕТО НА
МЕЖДУНАРОДНИТЕ СЧЕТОВОДНИ СТАНДАРТИ ЗА 2011 г."

25 - 28 октомври 2011 г.
София, пл. „Македония” № 1, ет. 2, Конферентна зала на КНСБ

Лектори:
Д-р АНТОН СВРАКОВ, регистриран одитор
Доц. д-р СИМЕОН МИЛЕВ, регистриран одитор


ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

25 октомври 2011 г. (вторник) - Лектор: Д-р Антон Свраков

13.30 - 13.40 ч. Откриване на семинара

13.40 - 15.00 ч. Тема № 1
„Законова регламентация, организация и особености в приложението на МСС в България за 2011 г. Актуални промени в МСС за 2011 г. Общ преглед на приложимите за българската практика стандарти.”

15.00 - 15.30 ч.
Кафе-пауза

15.30 - 17.00 ч. Тема № 2
„Обща рамка за изготвяне и представяне на финансовите отчети. Счетоводна политика, счетоводните предположения, събития след края на отчетния период.”

26 октомври 2011 г. (сряда) - Лектор: Д-р Антон Свраков

09.00 - 12.30 ч. Тема № 3
„Изготвяне и представяне на финансовите отчети с общо предназначение.”

10.30 - 11.00 ч.
Кафе-пауза
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторанта срещу конферентната зала

13.30 - 15.00 ч. Тема № 4
„Бизнес комбинации, преструктуриране и консолидиране на финансовите отчети.”

15.00 - 15.30 ч.
Кафе-пауза

15.30 - 17.00 ч. Тема № 5
„Финансови инструменти.”

27 октомври 2011 г. (четвъртък) - Лектор: Доц. д-р Симеон Милев

09.00 - 12.30 ч. Тема № 6
„Дълготрайни активи.”

10.30 - 11.00 ч.
Кафе-пауза
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторанта срещу конферентната зала

13.30 - 15.00 ч. Тема № 7
„Материални запаси.”

15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза

15.30 - 17.00 ч. Тема № 8
„Приходи, разходи, начисления.”

28 октомври 2011 г. (петък) - Лектор: Доц. д-р Симеон Милев

09.00 - 10.30 ч. Тема № 9
„Данъци върху печалбата.”

10.30 - 11.00 ч.
Кафе-пауза

11.00 - 12.30 ч. Тема № 10
„Специфични въпроси за някои отрасли и дейности.”

12.30 ч. Закриване на семинара

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЗАЯВКА


Цена за участие

Цена за участие в семинара: 450.00 лв.
Цената включва: лекции, консултации, комплект учебни материали, разработени от лекторите, кафе-паузи и сертификат за участие в учебен семинар.

Доплащания за:

Цена:

Два обяда - 26 и 27 октомври 2011 г.

36.00 лв.

Една нощувка в двойна стая в хотел „Ренесанс”

55.00 лв.

Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Ренесанс”

90.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС. В цената на нощувката е включена закуска.

Хотел „Ренесанс” е тризвезден хотел, който се намира се на пл. „Възраждане”, до кръстовището на бул. „Христо Ботев” и бул. „Александър Стамболийски”, в непосредствена близост до сградата на КНСБ. Стаите му разполагат с телефон, телевизор, климатик, мини-бар и сешоар. Страница в Интернет: www.hotelrenaissance-bg.com .

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ| ЗАЯВКА


Заявка за участие

За заявяване на участие, моля, попълнете заявката.

Плащането може да извършите чрез банков превод до:

ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД

Крайният срокк за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
24 октомври 2011 г.

Допълнителна информация по всички въпроси, свързани с обучението, можете да получите на телефони:
(02) 981-13-76, 986-27-17 и 088/845-19-64.