Лектор: НИКОЛАЙ СТОЯНОВ, Експерт по трудово право, Главен юрисконсулт в Комисия за защита на личните данни
ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРА
ПРОГРАМА НА УЕБИНАРА
16 юли 2020 г. - Лектор: Николай Стоянов
09.30 – 09.35 ч. Откриване на уебинара
09.35 – 13.30 ч. Обучение:
Прилагане на трудовото законодателство в година с извънредно положение и извънредна епидемична обстановка:
1. Ползване на платен и неплатен отпуск.
2. Работа от разстояние и надомна работа. Разпределение на работното време.
3. Прекратяване на трудовия договор:
3.1. Поради закриване на част от предприятието
3.2. Съкращаване на щата;
3.3. Поради намаляване обема на работа;
3.4. При спиране на работа за повече от 15 работни дни;
4. Законови изисквания към извършване на подбор.
09.35 – 11.00 ч. Лекция
11.00 – 11.15 ч. Пауза
11.15 – 12.30 ч. Лекция
12.30 – 13.00 ч. Отговори на въпроси
Поканата за уебинара в PDF формат можете да изтеглите от тук!
Цена за участие в уебинара: 120.00 лв. с ДДС
ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ В УЕБИНАРАКрайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 15 юли 2020 г. Плащането може да извършите с банков превод до: ТБ „ОББ” АД Всеки участник може да изпрати въпросите си към лекторите на уебинара предварително на нашия имейл: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. Организаторите не поемат ангажимент, че лекторите ще могат да отговорят на всички въпроси, зададени от участниците от уебинара. Допълнителна информация по нашето предложение можете да получите на: 088/845-19-64, 088/500-00-08 и Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.. ПОЛЕЗНА ИНФОРМАЦИЯ: 1. Какво е уебинар? Уебинарът е онлайн семинар, който се провежда по интернет чрез софтуер за видеоконференция. 2. Какви са предимствата на уебинара? - Участие от офиса или дома директно от мобилно устройство, свързано с интернет – компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. - Включване чрез активиране на линк и въвеждане на потребителско име и парола или код за достъп. - Оптимизиране на разходите за логистика, придвижване, време и др. 3. Какви възможности предоставя уебинара на лекторите и участниците? - Лекторите разполагат с всички възможности за презентиране на своите материали - набор от инструменти за посочване, насочване на вниманието, интерактивна дъска с възможност за писане, споделяне на файлове, презентации и екрани. - Участниците могат да слушат, виждат, коментират и контактуват с лектора/лекторите посредством система за задаване на въпроси (Q & A) или система за споделяне (Chat). - Участниците могат да попълнят анкета на края на уебинара. - Уебинарът може да бъде записан и в последствие да бъде достъпен чрез линк. |