Меню

Месечно списание с актуално приложно знание за трудови отношения и държавна служба, управление на човешките ресурси, заплащане на труда, осигуряване на здравословна и безопасна работна среда, социално осигуряване, здравно осигуряване и социално подпомагане.
Списание „Труд и право” излиза от м. юли 1992 г.

Месечно списание с актуално приложно знание по материята на финансовото и управленското счетоводство, на бюджетното счетоводство, данъчното облагане и данъчно-осигурителния процес, финансовото управление, митническите режими и застраховането.
Списанието излиза от м. януари 1993 г.

Месечно списание за вещно право, семейно и наследствено право, авторско право и индустриална собственост, нотариални действия, устройство на територията, кадастър и имотен регистър, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. юли 1994 г. Тематичният обхват и издателският почерк на списанието са формирани от проф. д.ю.н. Витали Таджер, който беше водещ консултант на списанието от самото му създаване.

Месечно списание за търговско право, за облигационно право, за обществени поръчки и защита на конкуренцията, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. януари 1997 г.

Методики, препоръки и практически стъпки

Двадесет и седмо издание на книгата-годишник!
Книга-годишник + CD и специализиран сайт.

 Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + CD

Луксозно издание с твърди корици

Тематичен коментар;
Съдебна практика;
Практически решения;
Нормативен текст на ГПК.

Единадесето издание на книгата-годишник!

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + достъп до сайт: www.god2021.trudipravo.bg

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + достъп до сайт: www.god2021.trudipravo.bg

Дванадесето издание на книгата-годишник!

Двадесет и пето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + достъп до сайт: www.god2021.trudipravo.bg

Важни особености и казуси във връзка с осигуряването на физическите лица

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за труда и държавната служба, за социалното и здравното осигуряване.

Тематичен обхват:

  • трудови отношения;
  • държавна служба;
  • заплащане на труда;
  • безопасност и здраве при работа;
  • човешки ресурси;
  • заетост, квалификация и преквалификация;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване;
  • социално подпомагане.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за счетоводство, данъци и социално осигуряване.

Тематичен обхват:

  • финансово счетоводство;
  • управленско счетоводство;
  • бюджетно счетоводство;
  • данъчно облагане;
  • данъчно-осигурителен процес;
  • митнически режими;
  • финанси на фирмата;
  • застраховане;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за отношенията на собственост и устройството на територията.

Тематичен обхват:

  • вещно право;
  • семейно право;
  • наследствено право;
  • собственост и ползване на земите и горите;
  • авторско право;
  • индустриална собственост;
  • нотариална дейност;
  • устройство на територията;
  • кадастър и имотен регистър;
  • процесуално право.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за търговско право, облигационно право, конкурентно право, обществени поръчки.

Тематичен обхват:

  • търговци;
  • търговски сделки;
  • търговски спорове;
  • търговска несъстоятелност;
  • търговски регистър;
  • облигационни отношения;
  • обществени поръчки;
  • защита на конкуренцията;
  • защита на потребителите;
  • процесуално право.

Актуализираните и кодифицирани текстове на всички правни актове, действащи на територията на Р България.

  • нормативни актове на българското законодателство;
  • нормативни актове на правото на Европейския съюз;
  • нормативни актове на международното право, ратифицирани от Р България;
  • международни договори, по които страна е Р България.

Актуализация – след всеки брой на Държавен вестник.

Така ще разполагате с надеждни и прецизни калкулатори за Вашите финанси.

Видове калкулатори:

Архив ЕПИ, съвместим с  ЕПИ 5.0 включва електронните продукти на ИК „Труд и право” за периода от 1 януари 1998 г. до 31 декември 2002 г., или общо около 8000 материала.

В тази необичайна и пълна с предизвикателства и изпитания година, ние – семейството на книгата, ви благодарим, че съхранихте книгата като ваша основна ценност.

Абонирайте се за ЕПИ през ноември и ще получите куп подаръци!

Така ще спазим новите изисквания, ще гарантираме здравето, както на участниците, така и на лекторите и организаторите на обучението.

Семинар по здравословни и безопасни условия на труд:
1 – 4 септември 2020 г.

До края на август – абонамент за списанията на по-ниски цени.
И куп подаръци за всеки абонат!

Осмите броеве на списанията ни пътуват към своите абонати. Вижте съдържанието на всяко от тях.

Книгата-годишник „Социално осигуряване – 2020 година“ е вече при Вас. Заявете, купете тази книга.

26 - 27 ноември 2020 г.
София, пл. "Македония" 1, ет. 2, КНСБ, Конферентна зала "Европа"
Лектори: Велин Филипов, Калина Златанова, Eвгения Попова
Цена: 360.00 лв. с ДДС
Важно! Семинарът ще се проведе дистанционно като уебинар!

10 декември 2020 г.
Уебинар
Лектор: Димитър Войнов
Цена за участие в уебинара: 180.00 лв. с ДДС

16 декември 2020 г.
Уебинар
Лектор: Евгения Попова
Цена за участие в уебинара: 120.00 лв. с ДДС

18 декември 2020 г.
Уебинар
Лектор: Калина Златанова
Цена за участие в уебинара: 120.00 лв. с ДДС

26 – 27 януари 2021 г.
Учебен уебинар в Zoom
Лектори: Димитър Войнов, Валентина Василева, Лорета Цветкова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

28 – 29 януари 2021 г.
Учебен уебинар в Zoom
Лектори: Велин Филипов, Калина Златанова, Eвгения Попова
Цена: 360.00 лв. с ДДС

Семинарът ще се проведе след приемане на промените в Наредба Н-18
София, пл. „Македония” 1, ет. 2, КНСБ, Конферентна зала „Азия”
Лектори: Любка Тимчева, Катя Гущерска
Цена с ДДС: 216.00 лв.

Януари 2021 г.
София, пл. „Македония” 1, ет. 2, Конферентна зала „Азия”
Лектор: Теодора Бакърджиева
Цена с ДДС: 180.00 лв.

Дванадесети национален учебен семинар

ПРАКТИЧЕСКИ ВЪПРОСИ ПО ПРИЛАГАНЕТО НА МЕЖДУНАРОДНИТЕ СЧЕТОВОДНИ СТАНДАРТИ В БЪЛГАРИЯ ЗА 2016 Г.
(Избрани въпроси)

26 - 28 октомври 2016 г.

София, пл. „Македония” № 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала „Европа”

Лектор:
Д-р АНТОН СВРАКОВ, Регистриран одитор, счетоводен консултант

  • 001
  • 002
  • 003

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

26 октомври 2016 г. (сряда)

13.00 - 13.30 ч. Регистрация на участниците в семинара.  
13.30 - 13.40 ч. Откриване на семинара Иво Ризов
Директор "Обучение"
13.40 - 15.00 ч. Тема № 1
Промени в законовата регламентация за прилагане на Международните счетоводни стандарти, приети за приложение от Европейския съюз (МСС), считано от 1 януари 2016 г. Общ преглед на приложимите за българската стопанска практика счетоводни стандарти.
Лектор
Д-р Антон
Свраков
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  
15.30 - 17.00 ч. Тема № 2
Особености на концептуалната рамка за финансови отчети, стояща в основата на МСС.
Лектор
Д-р Антон
Свраков

 

27 октомври 2016 г. (четвъртък)

09.00 - 10.30 ч. Тема № 3
Счетоводни стандарти, свързани с определяне и прилагане на счетоводната политика, счетоводните приблизителни оценки и събитията след края на отчетния период. Счетоводни стандарти, свързани с изготвяне и представянето на финансовите отчети с общо предназначение. Практически пример.
Лектор
Д-р Антон
Свраков
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
11.00 - 12.30 ч. Тема № 4
Счетоводни стандарти, свързани с отчитането и представянето на инвестициите, бизнес-комбинациите и преструктурирането на търговските дружества. Особености при изготвянето на консолидираните финансови отчети.
Лектор
Д-р Антон
Свраков
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторант „Егур-Егур”  
13.30 - 15.00 ч. Тема № 5
Основни принципи при отчитане и представяне на активите и пасивите по реда на МСС.
Лектор
Д-р Антон
Свраков
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  
15.30 - 17.00 ч. Тема № 6
Основни принципи при отчитане и представяне на приходите и разходите по реда на МСС.
Лектор
Д-р Антон
Свраков

 

28 октомври 2016 г. (петък)

09.00 - 10.30 ч. Тема № 7
Основни принципи при отчитане и представяне данъците от печалбата и на нетните активи по реда на МСС и в съответствие с българското данъчно законодателство.
Лектор
Д-р Антон
Свраков
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
11.30 - 12.30 ч. Тема № 8
Счетоводни стандарти, свързани с някои специфични въпроси и дейности.
Лектор
Д-р Антон
Свраков
12.30 ч. Закриване на семинара и раздаване на удостоверенията  

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Цена за участие

Цена за участие в семинара:

300.00 лв.

Цената включва: лекции, персонални консултации с лектора, комплект учебни материали, разработени от лектора, кафе-паузи, книжката „Дар от усмивки” на ИК „Труд и право” и сертификат за участие в учебен семинар.  

 

Доплащания

Обяд на 27 октомври 2016 г. 18.00 лв.
Една нощувка на легло в двойна стая в хотел „Ренесанс” *** 48.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Ренесанс” *** 84.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Ренесанс" *** е включена закуска и безжичен Интернет.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел „Ренесанс”
***
Хотел "Ренесанс" *** е тризвезден хотел, който се намира се на пл. „Възраждане”, до кръстовището на бул. „Христо Ботев” и бул. „Александър Стамболийски”, в непосредствена близост до конферентната зала.

Стаите му разполагат с телефон, телевизор, климатик, мини-бар, сешоар и безжичен/Wi-fi интернет.

Страница в Интернет: www.hotelrenaissance-bg.com .
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Заявка за участие Моля, попълнете заявката тук.
Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000
пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
25 октомври 2016 г.

Допълнителна информация Tелефони: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64
E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Skype:

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ