Sidebar

Меню

Традиционен национален учебен семинар

АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ НА ПРИЛАГАНЕТО НА НОВАТА ПРАВНА УРЕДБА НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ

Критерии за подбор и възлагане на обществени поръчки. Процедури. Работа на комисията. Обжалване. Често допускани грешки и отстраняването им. Практика на КЗК и на ВАС

26 – 28 октомври 2016 г.

София, пл. „Македония” № 1, КНСБ, ет. 2, Конферентна зала „Азия”

Лекторри:
МАРИАНА КАЦАРОВА, Експерт обществени поръчки
ЦВЕТАН СТОЕВСКИ, Експерт обществени поръчки
ЕЛЕНА ДИМОВА, Експерт обществени поръчки
АЛЕКСАНДЪР АЛЕКСАНДРОВ, Експерт обществени поръчки

  • 001
  • 002
  • 0021

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

26 октомври 2016 г. (сряда)

13.00 - 13.30 ч. Регистрация на участниците в семинара.  
13.30 - 13.40 ч. Откриване на семинара. Иво Ризов
Директор "Обучение"
13.40 - 17.00 ч. Тема № 1
Особености при възлагане на обществени поръчки за строителство и услуги по Приложение № 2 от ЗОП. Изисквания и практически проблеми при възлагане на обществени поръчки на ниски стойности:
• Събиране на оферти с обява и покана до определени лица;
• Публично състезание и пряко договаряне.
Публикуване на документи в профила на купувача – систематизация, срокове, особености. Практически въпроси по прилагането на изискванията за запазване на обществени поръчки.
Лектор
Мариана
Кацарова
15.00 - 15.30 ч.

Кафе-пауза

 

 

27 октомври 2016 г. (четвъртък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 2
Основания за отстраняване на кандидати/участници при възлагане на обществени поръчки – хипотези, документи, необходими за доказване на съответствие, мерки за надеждност.
Практика по прилагане на критериите за подбор и на критериите за възлагане на обществени поръчки, съгласно новия ЗОП. Гаранции за изпълнение – форми, размери и особености при използването им.
Участие в процедурите за възлагане на обществени поръчки – попълване и представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Окомплектоване и подаване на офертите.
Лектор
Мариана
Кацарова
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 - 13.30 ч. Обяд в ресторант „Егур-Егур“  
13.30 - 17.00 ч. Тема № 3
Работа на комисията за провеждане на процедурата – определяне състава на комисията, основни стъпки при различните подходи за разглеждане на офертите. Документиране работата на комисията – протоколи и доклад. Контрол на възложителя и приемане работата на комисията.
Действия преди сключване на договор за обществена поръчка – необходими документи, срокове.
Прекратяване на процедурите – основания и прилагане.
Лектор
Цветан
Стоевски
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  

 

28 октомври 2016 г. (петък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 4
Обжалване на решенията, действията и бездействията на възложителите. Актове, които не подлежат на обжалване. Ход на производствата пред КЗК и ВАС.
Предпоставки за налагане на временна мярка и предварително изпълнение. Изключения.
Действия и възможности за страните в производството по обжалване.
Практически проблеми при изработването на документацията за участие и формулирането на изискванията и условията към кандидатите и участниците. Преглед на допусканите грешки при откриването и приключването на процедурите и работата на комисията.
Практика на КЗК и ВАС по новия ЗОП. Преглед на практиката по ЗОП (отм.), която ще остане актуална и при действието на новия закон.
Лектори
Елена
Димова и Александър
Александров
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 Закриване на семинара Иво Ризов
Директор "Обучение"

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Цена за участие

Цена за участие в семинара:

300.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, учебни пособия, учебни материали в електронен вид, кафе-паузи, удостоверение за участие в семинар, книжката „Дар от усмивки” и книга на ИК „Труд и право” по избор (с цена до 30.00 лв.).  

 

Доплащания

Обяд на 27 октомври 2016 г. 18.00 лв.
Една нощувка на легло в двойна стая в хотел „Ренесанс” *** 48.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Ренесанс” *** 84.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката за хотел "Ренесанс" *** е включена закуска и безжичен Интернет.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Как да стигна до Конгресен център "Глобус" (Конферентни зали "Европа", "Америка", "Азия" и "Африка") - карта, градски траспорт, паркиране

Хотел „Ренесанс”
***
Хотел "Ренесанс" *** е тризвезден хотел, който се намира се на пл. „Възраждане”, до кръстовището на бул. „Христо Ботев” и бул. „Александър Стамболийски”, в непосредствена близост до конферентната зала.

Стаите му разполагат с телефон, телевизор, климатик, мини-бар, сешоар и безжичен/Wi-fi интернет.

Страница в Интернет: www.hotelrenaissance-bg.com.
ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Заявка за участие Моля, попълнете заявката тук.
Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000
пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
25 октомври 2016 г.

Допълнителна информация Tелефони: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64
E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Skype:

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ

 


Книги

  • Актуални

  • Очаквани