Меню

Месечно списание с актуално приложно знание за трудови отношения и държавна служба, управление на човешките ресурси, заплащане на труда, осигуряване на здравословна и безопасна работна среда, социално осигуряване, здравно осигуряване и социално подпомагане.
Списание „Труд и право” излиза от м. юли 1992 г.

Месечно списание с актуално приложно знание по материята на финансовото и управленското счетоводство, на бюджетното счетоводство, данъчното облагане и данъчно-осигурителния процес, финансовото управление, митническите режими и застраховането.
Списанието излиза от м. януари 1993 г.

Месечно списание за вещно право, семейно и наследствено право, авторско право и индустриална собственост, нотариални действия, устройство на територията, кадастър и имотен регистър, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. юли 1994 г. Тематичният обхват и издателският почерк на списанието са формирани от проф. д.ю.н. Витали Таджер, който беше водещ консултант на списанието от самото му създаване.

Месечно списание за търговско право, за облигационно право, за обществени поръчки и защита на конкуренцията, за граждански и административен процес.
Списанието излиза от м. януари 1997 г.

Луксозно издание с твърди корици

Тематичен коментар;
Съдебна практика;
Практически решения;
Нормативен текст на ГПК.

Единадесето издание на книгата-годишник!

Двадесет и трето издание на книгата-годишник!
- книга-годишник
- книга-годишник + CD

Двадесет и четвърто издание на книгата-годишник!
- книга-годишник;
- книга-годишник + CD

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за труда и държавната служба, за социалното и здравното осигуряване.

Тематичен обхват:

  • трудови отношения;
  • държавна служба;
  • заплащане на труда;
  • безопасност и здраве при работа;
  • човешки ресурси;
  • заетост, квалификация и преквалификация;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване;
  • социално подпомагане.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за счетоводство, данъци и социално осигуряване.

Тематичен обхват:

  • финансово счетоводство;
  • управленско счетоводство;
  • бюджетно счетоводство;
  • данъчно облагане;
  • данъчно-осигурителен процес;
  • митнически режими;
  • финанси на фирмата;
  • застраховане;
  • социално осигуряване;
  • здравно осигуряване.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за отношенията на собственост и устройството на територията.

Тематичен обхват:

  • вещно право;
  • семейно право;
  • наследствено право;
  • собственост и ползване на земите и горите;
  • авторско право;
  • индустриална собственост;
  • нотариална дейност;
  • устройство на територията;
  • кадастър и имотен регистър;
  • процесуално право.

Компютърен информационен продукт с цялостно и актуално знание за търговско право, облигационно право, конкурентно право, обществени поръчки.

Тематичен обхват:

  • търговци;
  • търговски сделки;
  • търговски спорове;
  • търговска несъстоятелност;
  • търговски регистър;
  • облигационни отношения;
  • обществени поръчки;
  • защита на конкуренцията;
  • защита на потребителите;
  • процесуално право.

Актуализираните и кодифицирани текстове на всички правни актове, действащи на територията на Р България.

  • нормативни актове на българското законодателство;
  • нормативни актове на правото на Европейския съюз;
  • нормативни актове на международното право, ратифицирани от Р България;
  • международни договори, по които страна е Р България.

Актуализация – след всеки брой на Държавен вестник.

Така ще разполагате с надеждни и прецизни калкулатори за Вашите финанси.

Видове калкулатори:

Архив ЕПИ, съвместим с  ЕПИ 5.0 включва електронните продукти на ИК „Труд и право” за периода от 1 януари 1998 г. до 31 декември 2002 г., или общо около 8000 материала.

28 - 29 май 2020 г.
Уебинар
Лектори: Д-р Невин Фети, Десислава Тошкова-Николова
Цена за участие в уебинара: 150.00 лв. с ДДС

9 юни 2020 г.
Уебинар
Лектор: Мариана Кацарова
Цена за участие в уебинара: 120.00 лв. с ДДС

15 - 18 юни 2020 г.
Курортен комплекс "Ривиера", Хотел "Ривиера Бийч" 5*
Лектори: Д-р Томчо Томов, Ненко Салчев, Катя Кашъмова
Цена за обучение: 336.00 лв. с ДДС
Семинарът се отлага!
Включете се в нашите уебинари тук!

15 - 18 юни 2020 г.
Курортен комплекс "Ривиера", Хотел "Ривиера Бийч" 5*
Лектори: Инж. Александър Борисов, Николай Стоянов, Д-р Диана Дикова
Цена за обучение: 336.00 лв. с ДДС
Семинарът се отлага!
Включете се в нашите уебинари тук!

22 - 26 юни 2020 г.
Курортен комплекс „Св. св. Константин и Елена”, Хотелски комплекс „Астор Гардън” 5*
Лектори: Борислав Белазелков, Стефан Кюркчиев, Мариана Кацарова
Цена за обучение: 360.00 лв. с ДДС
Семинарът се отлага!
Включете се в нашите уебинари тук!

22 - 26 юни 2020 г.
Курортен комплекс „Св. св. Константин и Елена”, Хотелски комплекс „Астор Гардън” 5*
Лектори: Димитър Войнов, Евгения Попова, Калина Златанова, Д-р Антон Свраков
Цена за обучение: 360.00 лв. с ДДС
Семинарът се отлага!
Включете се в нашите уебинари тук!

22 - 30 юли 2020 г.
ШРИ ЛАНКА
СОФИЯ - ДОХА - КОЛОМБО - АНУРАДАПУРА - СИГИРИЯ - ДАМБУЛА - ПИНАВЕЛА - БЕРУВАЛА - КОЛОМБО - ДОХА - СОФИЯ
Лектор: Велин Филипов
Цена: 3 450.00 лв.
Семинарът се отлага поради ситуацията с COVID-19!

18 – 20 ноември 2015 г.

София, ул. „Пиротска” № 18, Хотел „Света София“

Лектори:
МАРИАНА КАЦАРОВА, Експерт обществени поръчки
ЕЛЕНА ДИМОВА, Експерт обществени поръчки
АЛЕКСАНДЪР АЛЕКСАНДРОВ, Експерт обществени поръчки
КРЕМЕНА ХАРАЛАНОВА, Съдия във Върховния административен съд

 


ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Учебна програма

18 ноември 2015 г. (сряда)

13.00 - 13.30 ч. Регистрация на участниците в семинара.  
13.30 - 13.40 ч. Откриване на семинара. Иво Ризов
Директор "Обучение"
13.40 - 17.00 ч. Тема № 1
Основни грешки и нарушения в практиката по прилагане на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагана на Закона за обществените поръчки (ППЗОП) след законодателните промени от 2014 г.
Профил на купувача. Възлагане с публична покана.
Нови законодателни решения за осигуряване на публичност и възлагане под праговете на ЕС, съгласно проекта на нов Закон за обществените поръчки ОП.
Лектор
Мариана
Кацарова
15.00 - 15.30 ч.

Кафе-пауза

 

 

19 ноември 2015 г. (четвъртък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 2
Основни грешки и нарушения при подготовка на процедури по ЗОП в практиката след измененията на закона от 2014 г.
Запазени поръчки по чл. 16г от ЗОП. Обособени позиции. Основания за отстраняване. Критерии за подбор и за възлагане. Гаранции.
Нови законодателни решения за възлагане на обществени поръчки, съгласно проекта на нов ЗОП.
Лектор
Мариана
Кацарова
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 - 13.30 ч. Обяд  
13.30 - 17.00 ч. Тема № 3
АКТУАЛНА ПРАКТИКА НА КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА (КЗК) ПО ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ:

1. Възлагане на обществени поръчки по реда на чл. 16г – представяне на решения на КЗК; анализ на измененията на разпоредбата;
2. Обжалване на решенията, действията и бездействията на възложителите. Съществени моменти от производството по обжалване пред КЗК - допустимост на жалбата, правен интерес, разноски, временна мярка и предварително изпълнение. Права и задължения на страните в производството по обжалване. Правомощия на КЗК;
3. Подготовка и откриване на процедурите; критерии за подбор на участниците/кандидатите и документи, които възложителят може да изисква; методика за оценка на офертите;
4. Състав и действия на комисията за провеждане на процедурата; разглеждане, оценяване и класиране на офертите; публичност и прозрачност при провеждане на процедурите; прекратяване на процедурите;
5. Основания за отмяна на обжалваното решение или действие. Съществени и несъществени нарушения. Правомощия на КЗК. Действия, които следва да бъдат предприети след отмяна на обжалвано решение на възложителя.
Лектори
Елена Димова
и Александър Александров
15.00 - 15.30 ч. Кафе-пауза  

 

20 ноември 2015 г. (петък)

09.00 - 12.30 ч. Тема № 4
Практика на Върховния административен съд по Закона за обществените поръчки.

1. Правен интерес и предмет на оспорване на актове в процедурите по ЗОП. Правомощия на КЗК и ВАС. Приложимост на ГПК. Разноски.
2. Интересни моменти от актуалната съдебна практика във връзка с установени нарушения при откриване, провеждане и прекратяване на процедури по ЗОП.
Лектор
Кремена
Хараланова
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза  
12.30 Закриване на семинара Иво Ризов
Директор "Обучение"

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Цена за участие

Цена за участие в семинара:

300.00 лв.

Цената включва: лекции, консултации, учебни пособия, учебни материали в електронен вид, кафе-паузи, удостоверение за участие в семинар, книжката „По пътеките на мъдростта” и книга на ИК „Труд и право” по избор (с цена до 30.00 лв.)  

 

Доплащания

Обяд на 19 ноември 2015 г. 18.00 лв.
Една нощувка в двойна стая в хотел „Света София” **** 45.00 лв.
Една нощувка в самостоятелна стая в хотел „Света София” **** 72.00 лв.

Всички цени са с включен ДДС.
В цената на нощувката е включена закуска и ползване на безжичен Интернет.

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Логистика и настаняване

Хотел „Света София” Хотел „Света София” е четиризвезден хотел в центъра на София (ул. Пиротска № 18), разположен на изключително удобно и комуникативно място.
Хотелът разполага с бизнес център, ресторант, лоби-бар, фитнес, сауна, солариум и масажен център. Във всяка стая има телевизор, климатик, мини-бар, безплатен безжичен Интернет, телефон и сешоар.
Страница в Интернет: www.hotelsvetasofia.com .

 

ТЕМА | ПРОГРАМА | ЦЕНИ | ЛОГИСТИКА И НАСТАНЯВАНЕ | ЗАЯВКА | ПОКАНА (PDF)

Заявка за участие

Заявка за участие Моля, попълнете заявката тук.
Плащане 1. Чрез банков превод до:
ТБ "ОББ" АД
Разплащателна сметка: BG23UBBS84231010683713
BIC: UBBSBGSF
НКЦ "Решение" ООД
2. В брой в офиса на НКЦ "Решение" ООД на адрес:
София 1000
пл. Македония 1, ет. 7 /сграда на КНСБ/
Краен срок

Крайният срок за превеждане на таксата за участие и получаване на заявката при нас e:
17 ноември 2015 г.

Допълнителна информация Tелефони: 02/981-13-76, 02/986-27-17 и 088/845-19-64
E-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
Skype:

ЗАЯВКА ЗА УЧАСТИЕ